nieuwe unieke site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

18/08/2011 16:59:45
Quote Anchor link
Hallo, ik ben de afgelopen 2 maanden bezig geweest met het uitwerken van een nieuw idee. Het idee is nu waargemaakt. Graag jullie commentaar :D

site

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:57:04
 
Maestro Roboroads

Maestro Roboroads

18/08/2011 17:05:17
Quote Anchor link
Ik zou niet weten waarom ik 1 euro zou willen betalen om een foto te uploaden zodat deze op je site komt te staan..
 
- SanThe -

- SanThe -

18/08/2011 17:07:40
Quote Anchor link
Wat is het nou? Nederlands of Engels?

Quote:
Post yourself!

Error:
- You have not selected a photo.

- Deze extensie is niet toegestaan!

- Deze foto extentie is niet toegestaan

- You have not filled in your name!

Click here to go back to the form.
 

18/08/2011 17:08:07
Quote Anchor link
oeps ik ben blijkbaar vergeten de zinnen te vertalen :p
 
PHP Scripter

PHP Scripter

18/08/2011 17:11:46
Quote Anchor link
- Iemand ouder dan 100 jaar kan zichzelf niet posten.
- Ik kan de foto's nergens terug zien.

Ik heb Geert Wilders maar even gepost.
 

18/08/2011 17:13:42
Quote Anchor link
Ja er is een probleempje met het gedeelte van de foto's in de php script. Ik heb de vraag gesteld in de forum
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

18/08/2011 17:20:03
Quote Anchor link
Er zitten wel meer problemen in jouw code ;-), welke je blijkbaar niet wilt onderkennen.
 

18/08/2011 17:20:45
Quote Anchor link
hoezo?
 
PHP Scripter

PHP Scripter

18/08/2011 17:20:54
Quote Anchor link
Ook zal ik nog eens je teksten nalezen. En denk je echt een succes te worden met deze website?
 
Write Down

Write Down

18/08/2011 17:26:57
Quote Anchor link
Geert ziet er maar dood uit.
 
John Acid

John Acid

18/08/2011 17:33:04
Quote Anchor link
Een nogal 'kleurrijke' website, je dacht zeker, hoe meer hoe beter?
Ik vind al die kleuren teveel van het goede maar dat is puur mijn mening.
 
- SanThe -

- SanThe -

18/08/2011 17:33:08
Quote Anchor link
Write Down op 18/08/2011 17:26:57:
Geert ziet er maar dood uit.


Hij is al weer verdwenen. Kort dagje blijkbaar.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

18/08/2011 17:35:33
Quote Anchor link
Ik zal mijzelf er nog niet eens gratis uploaden.
 
Write Down

Write Down

18/08/2011 17:50:32
Quote Anchor link
Ik ga een cronjobje maken en elke minuut een afbeelding posten. M.a.w. je systeem is vrij lek.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

18/08/2011 17:52:53
Quote Anchor link
Je engels klopt niet.(Nouja, lelijk engels.)
De layout is veel te druk

"because you can meet new people by uploading a photo of yourself and information about yourself.".
Lijkt me niet dat je op deze manier mensen leert kennen?

"because you will have a link or links to your website(s) or you can advertise on a site that could be seen by millions of people. "
Hoe kom je aan een miljoen bezoekers? Maak geen beloften die je niet waar kunt maken.

Overal waar ik tekst moet typen staat een 2e input achter. Zorg dat het duidelijk is waarvoor deze dient.
 

18/08/2011 18:04:06
Quote Anchor link
woow mensen proberen mijn site down te krijgen door sql injections in te voegen xD
 
Wouter J

Wouter J

18/08/2011 18:59:06
Quote Anchor link
Design:
- Veel te druk en veel te simpel. Het eerste wat ik denk is, pfoe wat een kleur. Maar vervolgens denk ik, hè dit is gewoon allemaal 1 gedeelte. Probeer onderscheid te maken in header, navigation, content en footer.
- Waarom 2 keer je menu? Haal dat menu uit je footer maar weg en plaats daar alleen de belangrijke pagina's: Post yourself, Contact, How To
- Die header bestaat uit afbeeldingen. Dit is slecht voor je SEO, maak hier gewoon tekst van met bijv. css3 font-face.
- De menu hover is niet natuurlijk. Haal dat weg en maak bijv. een wat lichtere achtergrond op een hover, of een underline.

HTML
- Gebruik alle prefixen bij border-radius:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
-webkit-border-radius
-moz-border-radius
-o-border-radius
border-radius

Anders werkt het niet in alle browsers.
- Een menu bouw je op uit een list (<ul><li>home</li></ul>) niet met divs.
- Geef je ids en classes herkenbare namen, bijv. id="home", id="how-to"
- Waarom voor je content 2 divs gebruiken? (#rightcolumn, #text-rightcolumn) Dit is niet goed en zorgt voor een onnodige text/html ratio.
- display: inline is het vieste om 2 kolommen naast elkaar te zetten. Geef beide kolommen float: left; mee en je hebt het beste effect.
- Een alinea met daarin alleen een spatie is even vies. Gebruik padding en margin in je CSS om dit te verhelpen.
- Een lijst zoals op de how to pagina moet je wel ook met html een lijst van maken. Met <ol> doe je dat.

CSS
- Gebruik een goede css global reset.
- regel 1-4 en 11-14 is dubbelop. Haal die laatste weg.
- regel 17 en 18 is nutteloos, haal dat weg.

SEO
- Keyword meta tag kan je weggooien. Veel te veel dubbelop.
- Of een name of een http-equiv gebruiken bij je meta tags, niet allebei in 1 tag.
- Title tag is te lang, dit wordt door Google gezien als te veel reclame en kan je een mindere waardering geven (dus een lagere plaats).

TEKST
Je engels is niet heel geweldig. Bijv. deze zin: "But first of all, read the rules first!" Dit is dubbelop. Laat een expert hier eens naar kijken.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

18/08/2011 19:28:58
Quote Anchor link
Kijk ook eens naar M4N of Google Adsense, als je site daadwerkelijk druk wordt is dat toch mooi meegenomen als bezoekers er op klikken.

Ook zou ik wat meer uitbesteden aan het uiterlijk van de website. Ik vindt het er nogal simpel uitzien. De meeste bezoekers snappen niet wat die cijfers achter de input velden doen. Zet er desnoods gewoon achter wat het maximale aantal karakters is.

Verdiep je eens in de OOP wereld, je kunt deze website online brengen en ondertussen verder werken aan een nieuwe versie ervan, ik neem aan dat jij nog veel wil leren op het gebied van programmeren, neem dan ook een kijkje in de hoek van OOP i.c.m. PDO.

Het is misschien verstandig om de borders in het menu niet met CSS af te handelen. Niet alle browsers ondersteunen dit. Er zijn veel manieren om het anders te doen.

Veel succes!
 
Write Down

Write Down

19/08/2011 01:28:16
Quote Anchor link
Ik zou het ook omdraaien, foto laten zien en als je erover gaat tekst. Foto's zijn veel aantrekkelijker!
 
Eric Wagener

Eric Wagener

19/08/2011 02:25:17
Quote Anchor link
Wat is er precies "uniek"?
 
Maarten PHP

Maarten PHP

19/08/2011 07:11:17
Quote Anchor link
Leuke foto, maar niet heus. Moet je met je muis over 'lkjnom' gaan.

Sorry damens en heren dit is de foto URL: http://onedayfamous.net/images/08.jpg
Gewijzigd op 19/08/2011 07:13:08 door Maarten PHP
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.