Nieuwe vraag.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Junior Front end developer / Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior Front end developer / React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Front-end developer (Plain JavaScript)

Functie Het platform bestaat uit een (marketing)website, en een webapplicatie met o.a. een complexe context engine hierachter. Momenteel zijn ze op zoek naar een Front-end developer die o.b.v Custom JavaScript doorlopend waarde gaat toevoegen aan dit platform. Zo zijn ze bezig om specifieke tools toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan slimme dashboards die als vergelijkingstool in één overzicht de 5 beste kandidaten naar voren laat komen. Het development team bestaat momenteel uit 5 collega’s, waaronder de Lead, 2 back-end en 2 fullstack developers. In de toekomst willen ze dit team graag uitbreiden en naar 2 scrumteams toewerken. Ze werken volgens

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar

Over het werk Als productontwikkelaar weet jij als geen ander hoe je de kwaliteit van je product tot perfectie kunt krijgen. In deze functie houd je je bezig met de producten die je toekomstige nieuwe medewerker produceert. Je buigt je, samen met je collega's, over verschillende onderdelen die met de productie te maken hebben. Zo ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de producten, het aanleveren van nieuwe producten en het optimaliseren van het productieproces. Hierbij is het belangrijk om de haalbaarheid van het proces te waarborgen. Alles wat je doet documenteer je, registreer je en kun je overtuigend presenteren

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Salesforce Developer

As a Salesforce developer at Coolblue you ensure that our CRM gets a little better every day. How do I become a Salesforce Developer at Coolblue? As a Senior Salesforce developer, your day is very varied. You work on a new API, a small change in the hierarchy and two workflow adjustments. You immediately notice that a small piece of custom code is needed for one of the changes. You are also working on the implementation of a new VOIP integration in Salesforce. Because you like to move fast, you think that by making small adjustments, the application can go

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Software ontwikkelaar Ben jij als software ontwikkelaar geïnteresseerd in bijdragen aan de energietransitie en wil je werken met de laatste technieken? Dan kom ik graag met jou in contact! Als software ontwikkelaar bij een meetbedrijf / verduurzamer van gebouwen werk je met verschillende software systemen & applicaties. Binnen INNAX word er momenteel gewerkt aan een greenfield applicatieontwikkeling met behulp van de laatste technieken om het (EDS) Energie Data Systeem te vervangen. Het nieuwe systeem maakt gebruikt van een gedistribueerde architectuur (met macro-, mini-, en microservices) die door middel van service orchestration de interne processen kunnen afhandelen. DevOps zal worden gebruikt

Bekijk vacature »

Junior Robot Programmeur

Bedrijfsomschrijving: Locatie: regio Workum Deze organisatie ontwikkelt, test & released robots en verzorgt het product lifecycle management, vanaf potloodschets tot implementatie. Producten worden geschikt gemaakt voor seriefabricage. Als Junior Robot Programmeur werk je samen met de Product Engineers, Cost Engineers, Test Engineers, Process Engineers en Workshop Technicians. Ze streven naar robuuste producten die onder uitdagende omstandigheden, over de hele wereld goed blijven functioneren. Lijkt het jou leuk om dagelijks met innovatie bezig te zijn en robots te ontwikkelen in een multidisciplinair team met een projectmatig karakter? Wil je als Junior Robot Programmeur meewerken aan het ontwerpen en ontwikkelen van state

Bekijk vacature »

Senior Java + Azure Developer / Designer

Senior Java + Azure Developer / Designer Amstelveen, North Holland 6-12+ Months Contract Hybrid model option We are looking for an experienced Senior Java + Azure Developer / Designer to join one of Europe’s largest and fastest-growing clients in a progressive and innovative international team on a 6-12+ months contract in Amstelveen. Hybrid mode is optional. Senior Java + Azure Developer / Designer desired Skills: Total IT experience > 5 years, Strong Java Development Knowledge, Good knowledge about CICD Tools, Jenkins, Sonar, Nexus, Knowledge of Azure DevOps is preferred, Someone who has an excellent focus on IT Software Quality, Good

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Frontend Webdeveloper

Bij VGZ hebben we een heldere missie: samen werken aan een gezonder Nederland, elke dag weer. Jij draagt binnen de rol van Frontend Webdeveloper bij VGZ bij aan het realiseren van deze missie. Als Frontend Webdeveloper werk je aan onze websites en Mijn-omgevingen, die dagelijks worden gebruikt door onze klanten. Hoe zorg jij ervoor dat al onze websites verrassend eenvoudig werken en er simpel en uniform uitzien? Nieuwsgierig geworden? Lees hieronder dan snel verder. Hoe ook jij het verschil maakt Als Frontend Webdeveloper is het jouw werk om onze online kanalen continu door te ontwikkelen. Denk hierbij aan o.a. de

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »
Jorry

jorry

19/10/2003 14:15:00
Quote Anchor link
Als ik ondergenoemde php script

-----------------------------------------------
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? echo "Hallo Wereld"; ?>

Met de
Code (php)
1
2
3
<? geef je aan dat er een php code aan komt.
Met de echo ""; Kun je tekst laten zien.
Met de ?>

------------------------------------------------

Op mijn website zet krijg ik alles te zien kijk maar op http://www.trigie.com ?

Het lukt mij ook niet om PHP in dreamweaver te laten werken.

Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal verkeerd doe in dit leven ;-)

Doegie

Jorry de PHP DUMMIE
Gewijzigd op 19/10/2003 22:57:00 door Jorry

PHP hulp

PHP hulp

07/10/2022 11:52:20

Aaaa bbbb

aaaa bbbb

19/10/2003 15:18:00
Quote Anchor link
bedoel je de color-coding? dat wordt gecreerd door de bbcode

Jorry

jorry

19/10/2003 16:25:00
Quote Anchor link
nee, ik krijg juist alle tekst tezien
ook de PHPcode ;-(

Kijk maar op de website

Jorry

Web Smile

Web Smile

19/10/2003 16:53:00
Quote Anchor link
je moet het bestand opslaan met een .php extensie!

dus index.php ;)

Aaaa bbbb

aaaa bbbb

19/10/2003 16:53:00
Quote Anchor link
ohzo
maar dan heeft color-coding geen zin :S zie je toch niks van toch?

of bedoel je dat niet? wat bedoel je dan wel???

Jorry

jorry

19/10/2003 17:02:00
Quote Anchor link
Hoi websmile,

Dat heb ik gendaan ik heb index.php in mijn dir staan meer ook niet.

Zou mischien mijn provider (xs4all) andere regels hanteren?

Groetjes

Jorry

Web Smile

Web Smile

19/10/2003 17:03:00
Quote Anchor link
Quote:
ohzo
maar dan heeft color-coding geen zin :S zie je toch niks van toch?

of bedoel je dat niet? wat bedoel je dan wel???

volgens mij bedoelde hij gewoon dat php als plain text op zijn website kwam. En hij wou alleen de php output.

het antwoord op de vraag is dus bestandje renamen naar index.php :)

Web Smile

Web Smile

19/10/2003 17:05:00
Quote Anchor link
Quote:
Hoi websmile,

Dat heb ik gendaan ik heb index.php in mijn dir staan meer ook niet.

Zou mischien mijn provider (xs4all) andere regels hanteren?

Groetjes

Jorry

Ik heb ff in de FAQ van xs4all zitten neuzen

resultaat:
Quote:
. Welke abonnementen bieden PHP?

U kunt PHP gebruiken met de Unix Webhosting abonnementen Advanced Website en Professional Website. De Advanced Website bestaat in twee varianten: oude stijl en nieuwe stijl. U kunt op deze pagina controleren of u een oude of een nieuwe stijl Advanced Website heeft.
Met een Professional Website abonnement kunt u ook MySQL gebruiken, maar u dient dit zelf te installeren.

welk abonnement heb jij?
Gewijzigd op 19/10/2003 17:06:00 door Web Smile

Jorry

jorry

19/10/2003 17:09:00
Quote Anchor link
Supper dat jullie mij helpen ;-)

ik heb de Advanced Website

Jorry

Aaaa bbbb

aaaa bbbb

19/10/2003 17:16:00
Quote Anchor link
ik ging naar index.php(ingetypt) maar hij vroeg oif ik het bestand wou opslaan: dat betekend dat php niet wordt ondersteund. wil je aub dit is proberen

---index.PHP---
Code (php)
1
2
3
<?PHP
echo"<br>lol<font color=red> haha</font>";
?>

Jorry

jorry

19/10/2003 17:22:00
Quote Anchor link
Hoi auke, jij ook bedankt voor je hulp,

ik heb zojuist de bovengenoemde tekst geupload.

Jorry

Aaaa bbbb

aaaa bbbb

19/10/2003 17:22:00
Quote Anchor link
en nu is zonder php tags

<br>lol<font color=red> haha</font>

Aaaa bbbb

aaaa bbbb

19/10/2003 17:48:00
Quote Anchor link
raar dat werkt wel...

Web Smile

Web Smile

19/10/2003 18:36:00
Quote Anchor link
Quote:
Supper dat jullie mij helpen ;-)

ik heb de Advanced Website

Jorry

hmm, denk het niet :

http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/unix_website/advanced/welkabo.php4

als ik daar www.trigie.com intyp krijg ik een melding dat het geen advanced site is ;)

Jorry

jorry

19/10/2003 20:34:00
Quote Anchor link
Hoi iedereen,

Morgen ga ik ze wel even pesten.
Ik laat het jullie weten

Grtz

Jorry

Jorry

jorry

19/10/2003 20:48:00
Quote Anchor link
Door een laatste poging van mij is het toch gelukt ;-)

Ik moest namelijk in WWW/cgi de PHP index plaatsen en in de gewone WWW/ een index met een verwijzing naar de PHP file toe ;-)

OKay nu kan ik gaan bouwen.

Iedereen bedankt voor het meedenken en helpen ik zal jullie vermelden in mijn dagboek "dagboek van een PHP dummie" ;-)

Doeeeeeeeeeii

Jorry de PHP dummie

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.