Nieuwe website internetbureau

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pro-Soft Web Development

Pro-Soft Web Development

07/05/2015 20:46:14
Quote Anchor link
Dit is een one-page website, gemaakt met Bootstrap als basis. De site is via deze link te zien. Wat vinden jullie van het ontwerp en zijn er technische verbeteringen die ik kan doorvoeren voor bijv. SEO o.i.d.?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:12:30
 
Eddy E

Eddy E

07/05/2015 22:23:53
Quote Anchor link
Ik zou een enter geven voor "websites & apps".
Zodat er dit staat:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
   Wij bouwen
websites & apps


Foutje: Wilt u een website die u meer klanten brengt? Of een web shop? --> webshop

Het contrast op het oranje is niet helemaal lekker... het leest niet prettig. Mag wel wat donkerder (tekst valt meer op)

Bij contact-gedeelte: de oranje tekst op blauwe achtergrond is lastig te lezen. Foto's moeten er zeker bij.

Contact-formulier: Uw Naam --> Uw naam
Zo ook: Uw Bericht --> Uw bericht

Alleen hoofdletters aan het begin van de zin, bij eigennamen en bij aanspreking van een godheid of majesteit.
Het is geen MSN ;)

Toevoeging op 07/05/2015 22:24:09:

Dat waren de tips.
Ziet er prima uit. Lekker kort.
Ik mis alleen de prijzen!
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

08/05/2015 00:27:20
Quote Anchor link
Mooie en duidelijke website. Mijn complimenten.

Web applicatie is ook aan elkaar. :-)

Webapplicatie
Gewijzigd op 08/05/2015 00:28:23 door Paco de Wulp
 
Pro-Soft Web Development

Pro-Soft Web Development

08/05/2015 01:32:41
Quote Anchor link
@Eddy Heel erg bedankt voor je tips. Ik zal ze zeker doorvoeren omdat je voornamelijk ook de delen aankaart waar ik zelf al mijn twijfels had.

@Paco Dat verander ik ook ASAP, dank je wel.
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

08/05/2015 13:07:17
Quote Anchor link
Ziet er heel netjes uit, heb er qua design verder geen op- of aanmerkingen voor.
Tekstueel kunnen hier en daar wel wat updates doorgevoerd worden zoals hierboven al aangegeven werd.
 
Peter  Flos

Peter Flos

08/05/2015 16:51:09
Quote Anchor link
Ik vroeg me af wat die gebouwen met een website maken te maken heeft...
 
Pro-Soft Web Development

Pro-Soft Web Development

08/05/2015 21:25:34
Quote Anchor link
@Peter: De reden waarom ik de huidige achtergrond heb gekozen is omdat de tekst op de voorgrond al heel duidelijk aangeeft wat wij doen. Om daar dan ook een technisch gerelateerde achtergrond bij te gooien vind ik een beetje teveel van het goede. Een neutrale achtergrond met bijvoorbeeld een platte kleur en patronen of figuren erin paste niet goed bij de rest van de site. Ook symboliseren alle gebouwen op de achtergrond een beetje de zakelijke wereld, en bedrijven zijn dan ook ons doelgroep.

Heb je misschien een suggestie voor wat een betere achtergrond zou kunnen zijn?

@Eswhin: Thanks :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.