nieuws systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bas

Bas

27/03/2009 16:36:00
Quote Anchor link
ik ben bezig met een nieuws systeem voor http://kwakkers.nl

hij is bijna nog ff laten controleren wat dingen aanpassen en dan kan hij online
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:11:09
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/03/2009 16:40:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je een site met divjes waarin je vervolgens de ranzig 'font face'-tags gaat gebruiken?
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

27/03/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Leuke site. Maar waarom plaats je dit topic?
 
Bas

Bas

27/03/2009 17:09:00
Quote Anchor link
sorry moest nog ff link bij van het link systeem :P

linkje: http://bas-peters.nl/nieuws/index.php
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

27/03/2009 17:10:00
Quote Anchor link
Ik snap echt niet wat je nu wilt. Ben eens wat duidelijker. Overigens hebben wij nog niks aan die link, want we hebben geen toegang tot je admin? :-S
Dit is geen 'Ik meld even waar ik mee bezig ben'-forum, maar een help forum. Heb je een probleem of niet?
 
Bas

Bas

27/03/2009 17:12:00
Quote Anchor link
neej ik heb geen probleem en admin ww en gebruikersnaam zijn allebij admin
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/03/2009 17:14:00
Quote Anchor link
Wat wil je nu bereiken met dit topic?
 
Maurice

maurice

01/07/2009 21:53:00
Quote Anchor link
hmmm zelfde layout als je website voor je klant! ehhm die uit die achterhoek ben naam even kwijt :$
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.