Nieuwsbrief systeem met tags

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Raymond van Os

raymond van Os

26/04/2012 11:29:41
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op het moment bezig met een nieuwsbrief systeem waarmee ik snel een aantal email berichten kan sturen naar verschillende klanten.

Nou vroeg ik mij af hoe je
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
kan toevoegen en uitlezen die ik in een textarea zet. Ik wil bijvoorbeeld de tag [voornaam] toevoegen aan mijn bericht en dan is het de bedoeling dat bij elk email bericht de voornaam gelijk is aan de naam van de ontvanger.

Heeft iemand misschien een idee hoe dit wordt gedaan??
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:42:23
 
Q S

Q S

26/04/2012 11:34:38
Quote Anchor link
Ervan uitgaande dat je je gegevens uit een database haalt, zou dit volgens mij moeten kunnen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$voornaam
= $row['voornaam'];
$inhoud = str_replace('[voornaam]', '$voornaam', $inhoud);
?>
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/04/2012 11:38:28
Quote Anchor link
@Q S variabelen buiten de quotes!

Zo dus

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
while($row = mysql_fetch_assoc($query)) {
    $inhoud = str_replace('[voornaam]', $row['voornaam'], $inhoud);

    //email
}
?>
Gewijzigd op 26/04/2012 11:39:53 door Jordi Kroon
 
Q S

Q S

26/04/2012 11:41:17
Quote Anchor link
Oeps, ik geef gewoon het voetbal van gisteravond de schuld :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.