Nog -8 dagen om je bijdrage te leveren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 3 volgende »

Wouter J

Wouter J

18/02/2012 10:42:34
Quote Anchor link
Laatst werden we aan het werk gezet voor een wedstrijd die op 10 feb. jongstleden zou beginnen.

We werden vervolgens op 1 feb. nog een keer extra aangemoedigd.

Helaas is er nu, 8 dagen na 10 feb., nog steeds geen 'speciale' pagina te zien. We zouden kunnen stemmen tot 20 feb. dit betekend dat we nog maar 2 dagen hebben. Waar is die pagina en komt die wedstrijd ooit nog een keer terug? Of is dit slechts een grap geweest om wat meer tutorials en scripts te krijgen van hoge waarde?

Graag meer informatie!
Gewijzigd op 18/02/2012 10:42:52 door Wouter J
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 21:41:50
 
 - Diov  -

- Diov -

18/02/2012 13:08:42
Quote Anchor link
Inderdaad, had ik ook gelezen.
 
B a s
Beheerder

B a s

18/02/2012 15:33:29
Quote Anchor link
Maandag komt deze pagina online! Excuses voor de vertraging.
 
Jens erd

Jens erd

21/02/2012 23:03:00
Quote Anchor link
gaap..
 
- SanThe -

- SanThe -

22/02/2012 00:16:37
Quote Anchor link
Jens erd op 21/02/2012 23:03:00:
gaap..


+1
 
Joakim Broden

Joakim Broden

22/02/2012 00:46:35
Quote Anchor link
Met maandag word maandag 27 februari bedoelt?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

22/02/2012 08:48:34
Quote Anchor link
Er is geen discussie nodig verder lijkt me.. We wachten tot maandag.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/02/2012 09:01:56
Quote Anchor link
Erik, is het niet beter dat julie als moderators even duidelijk vragen bij Bas hoe het zit en daarna terugkomen met een concreet en duidelijk antwoord? Nu laat je iedereen in het ongewisse. We wachten tot maandag... en dan? Is het dan wel geregeld? En waarom niet afgelopen maandag zoals Bas eerder aangaf?

Hoe duidelijker jullie zijn, des te minder vragen er zullen worden gesteld.

(p.s. mij maakt het overigens niet uit hoor, maar voor de overige leden is het wel zo prettig denk ik)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

22/02/2012 13:24:03
Quote Anchor link
Erik wat betreft 'wachten tot maandag' die maandag bas bedoelde was al afgelopen maandag?...
 
Wouter J

Wouter J

27/02/2012 16:00:58
Quote Anchor link
Ahumm.....

Kan er misschien duidelijkheid komen welke maandag er bedoelt wordt???

Naast het feit dat deze pagina en het systeem natuurlijk al klaar moest zijn voordat je aan de wedstrijd begon vind ik het ook erg dat wij als gebruikers naar informatie moeten vragen. Kunnen de beheerders ons niet zelf voor informatie voorzien?
Want nu gooien jullie ons praktisch in het grote, diepe, zwarte gat. Niemand weet hier wanneer en of die pagina online komt en niemand wil hier duidelijkheid over geven.

PS: Met jullie doel ik hier op de gene die hier verantwoordelijk voor zijn, dus vol je niet aangesproken als je een teamlid bent en hier niks mee te maken hebt
 

27/02/2012 22:47:24
Quote Anchor link
.....eens zal de pagina komen? :-) Al geloof ik daar niet echt meer in..

Wel heb ik gezien dat sommigen hier goed hun best hebben gedaan om een goede en interesante tutorial te maken, en vind ik het jammer dat daar tot op heden niks mee is gedaan mbt tot de prijsvraag.

Dus roep ik iedereen op om hier te stemmen op de tutorial die jullie het best vonden die in deze periode is gemaakt en stel ik zelf de prijs beschikbaar, 1 jaar gratis een uitgebreid webhosting pakket met domeinnaam.

Dus, wie vinden jullie dat er heeft gewonnen?
Gewijzigd op 27/02/2012 22:49:31 door
 
Wouter J

Wouter J

27/02/2012 22:55:14
Quote Anchor link
Even ter verduidelijking over welke tutorials/scripts het gaat:

Tutorials
- Beginnersfouten tegengaan
- Variabel denken
- HTML in 2012
- Zend data met AJAX

Scripts
- The Pirate Bay PHP Proxy
- PHP benchmarks script
- The PirateBay Downloader
- PHPbench

NB: Omdat je hier niet de exacte datum kan zien is alles tussen 2 weken en 1 maand goed gerekend.
Gewijzigd op 28/02/2012 17:07:32 door Wouter J
 
Jens erd

Jens erd

28/02/2012 15:49:03
Quote Anchor link
Ach jongens.. dit jaar telt nog 44 maandagen! niemand heeft gezegd dat vorige week of gister bedoeld werd..

Bijzonder slordig en demotiverend voor de volgende opdracht. Ik heb zelf niet meegedaan omdat er te veel tijd in gaat zitten, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik de volgende dus ook niet mee doen. Immers komt er waarschijnlijk toch geen uitslag.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/02/2012 16:36:49
Quote Anchor link
1 - Beginnersfouten tegengaan
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/02/2012 16:48:46
Quote Anchor link
ook ik + 1 voor beginnersfouten tegengaan.


maar ik wil me bij deze afmelden van deelname, ik heb geen interesse in een webhosting pakket. ik ben maar een beetje een hobbyist, maar voornamelijk voor school, ik ontwikkel uit eigen beweging niets (in ieder geval niet om ook daadwerkelijk online te zetten). voor anderen die hier echt hun best voor hebben gedaan, vind ik dit eerlijker.
 
Frank WD

Frank WD

28/02/2012 16:55:37
Quote Anchor link
+1 voor HTML in 2012
+1 voor Beginnersfouten tegengaan.

Tenminste als ik 2x mag stemmen?
Anders +1 voor HTML in 2012
 
Wouter J

Wouter J

28/02/2012 17:06:28
Quote Anchor link
Ik heb vanochtend even met Bas gesproken (via PM) en hij zei dat vanmiddag de pagina online komt, even afwachten dus...
 
Eddy B

Eddy B

28/02/2012 17:10:15
Quote Anchor link
"Beste Bas,

Wil jij van je hobby je werk maken, zoek je een leukere PHP baan, of wil je een PHP job dichter bij huis? Dan bieden wij met onze nieuwe service de uitkomst!

Als jij je aanmeldt voor onze vacaturedienst, word je per mail op de hoogte gehouden van PHP vacatures bij jou in de buurt. Je ontvangt dus alleen relevante vacatures! Bedrijven waar we PHP vacatures van hebben zijn bijvoorbeeld Hyves, NOS en diverse (grote) internetbureaus.

Deze vacaturedienst is geheel gratis en we sturen je alleen actuele vacatures op, in jouw regio. Maandelijks ontvang je maximaal 2 vacaturemails van ons. Natuurlijk kun je je te allen tijde uitschrijven.

Meld je vandaag nog aan en blijf op de hoogte van de leukste PHP vacatures bij jou in de buurt!"

Ook redelijk cool, opeens heet ik Bas. :)
 
Wouter J

Wouter J

28/02/2012 17:12:33
Quote Anchor link
Offtopic:
@eddy, viel mij ook al op. Vond het een beetje belachelijk bericht, i.p.v. vacatures over de mail krijgen (waar niemand op zit te wachten) had hij beter deze pagina kunnen maken. En ook andere bugs kunnen oplossen, waardoor ik nu niet steeds met 11 ongelezen berichten zit (en met dit bericht nog 1tje erbij!!).

Maar eigenlijk hoort dit hier niet thuis...
 
- SanThe -

- SanThe -

28/02/2012 17:13:29
Quote Anchor link
@Eddy: Die spam hebben we allemaal gekregen neem ik aan.
 
Eddy B

Eddy B

28/02/2012 17:16:12
Quote Anchor link
@beide: Ik had eigenlijk niet gedacht dat het bij iedereen fout zal zijn, dus een nieuw topic vond ik niet nodig. Maar jullie hebben gelijk.

En inderdaad, voor de verandering sluit ik me aan bij je Wouter.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.