[norm.] Film's database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer / Integratie / BizTalk / Qlikview

Functieomschrijving Heb jij als developer ervaring met integratieontwikkeling of zou jij je hier verder in willen verdiepen? Werk jij graag in een vooruitstrevende organisatie met een complexe omgeving? Reageer dan op deze vacature! Ontwikkeling binnen en beheer van BizTalk en Qlikview. Ontwikkelen van nieuwe datakoppelingen. Omzetting van Functioneel Ontwerp naar een Technisch Ontwerp. Ontwikkelen en beheren van SQL interfaces en webservices. Aanreiken en uitvoeren van verbetervoorstellen en proactief beheer. Waar nodig contacten onderhouden met externe leveranciers en interne klanten. Functie-eisen Je hebt HBO werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met development (bij voorkeur .NET / BizTalk). Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, inhouse functie (C#, Winform

Je bent C# developer en op zoek naar een nieuwe baan? Het liefst in de regio Rotterdam? Binnen een sterk bedrijf dat zich al een aantal decennia heeft bewezen? En bij voorkeur een bedrijf met een platte organisatie, directe lijnen en informele sfeer? Mogelijk dat deze baan dan iets voor jou is. Voor een Rotterdams software bedrijf ben ik namelijk op zoek naar een medior of senior C# developer. Het bedrijf richt zich op automatiseringssoftware voor met name het MKB. Hiervoor hebben ze een standaardproduct ontwikkeld dat continu doorontwikkeld wordt en inmiddels duizenden gebruikers kent over tientallen branches. Door zich

Bekijk vacature »

Senior .NET developer gezocht die graag in de zorg

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer als kartrekker in een Scrum team fungeren en je helemaal uitleven in de backend met C#? Krijg jij een grotere kick van high-security en high-availability dan van een gelikte frontend? Dan past deze functie jou perfect! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in ASP.NET en C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20% van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen; Deelnemen aan Scrummeetings. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO werk-

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / miljarden berichten / Zorgse

Functieomschrijving Zit jij aan je plafond als .NET C# Developer? Wil jij de stap maken naar dé .NET software organisatie van Tilburg? Lees dan nu verder! Bedrijfsomschrijving werken bij een organisatie waar je met het volgende in aanraking komt: High-intensity dataverkeer, meer dan 2,7 miljard berichten per jaar; Development aan .NET applicaties die maandelijks miljoenen euro's verwerken; Salaris als developer tot bijna 70.000 euro op jaarbasis; Geen partij in de omgeving van Tilburg die zo'n complex .NET applicatielandschap heeft; Werken aan meer dan 50 diensten, verdeeld over 10 Scrum teams; Focus op o.a.: C# en ASP.NET in een Agile organisatie;

Bekijk vacature »

PHP developer

Heb jij uitgebreide kennis van PHP, Linux en front-end? En hou je van een dynamische omgeving, waarin jouw baan er toe doet, jouw ideeën worden gehoord en waar je werkelijk het verschil kan maken voor jouw collega’s en het bedrijf? Zo ja, dan zijn wij op zoek naar jou in de positie van: PHP developer voor onze locatie in Veghel Over de positie: Als PHP programmeur bouw je aan diverse webbased applicaties in nauwe samenwerking met collega’s van IT, E-commerce en externe partners. Jouw taken omvatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: gave internationale (web) applicaties bedenken, ontwerpen, maken en implementeren;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer voor versneld groeitraject,

Je hebt net je opleiding Informatica of Computer Science afgerond en je bent op zoek naar een baan als .NET developer? Maar wel een baan met de juiste begeleiding en een goed startsalaris? Wellicht dat deze vacature iets voor jou is. Vaak loop je als startende developer tegen de uitdaging om de juiste begeleiding te krijgen bij je werkgever. Je collega’s zijn te druk met hun eigen werk of beschikken simpelweg niet over de ervaring en vaardigheden om jou als junior developer goed te kunnen begeleiden. Het bedrijf, waar we momenteel afgestudeerde .NET developers voor zoeken, is een organisatie die

Bekijk vacature »

PL/SQL / Azure / Cloud / React Developer gezocht!

Functieomschrijving Developers werken hier aan hun eigen ontwikkelde logistieke software. Deze software wordt voor een deel ontwikkeld in Oracle PL/SQL en APEX. Maar ook wordt er gewerkt met nieuwere technologieën en webportalen als React. Dagelijks wordt er door honderden medewerkers binnen Europa gebruik gemaakt van de systemen Nieuwe stakeholders worden via REST API’s die op Azure draaien aangesloten. Omdat ze organisatie verantwoordelijk is voor de gehele supply chain wordt de software ook door hun eigen afdeling beheerd. Omdat ze werken met nieuwere technieken zijn ze op zoek naar een Software Engineer die hier thuis in is. Daarbij hoort kennis van

Bekijk vacature »

Senior ICT Consultant / SQL Ontwikkelaar

Functieomschrijving SQL / database ontwikkelaar / consultant De requirements in kaart brengen van de klant Het analyseren en ontwerpen maken de bedrijfsprocessen van de klant Het maken van functioneel ontwerp Het ontwikkelteam aansturen De database ontwikkelen en onderhouden Queries schrijven en inrichten Tabellen maken in SQL Programmeren in lowcode Het testen en uitleveren van nieuwe functionaliteiten naar de acceptatie en productieomgeving Het bieden van customer support Functie-eisen HBO werk en/of denkniveau, opgedaan door ervaring of opleiding is een eis; Ruime ervaring met SQL (tabellen maken / stored procedures / inrichten) is een eis;Zowel Nederlands als Engels spreken en schrijven; Kennis

Bekijk vacature »

OpenEdge Developer / #1 software leverancier binne

Functieomschrijving Ben jij een ervaren OpenEdge Developer die graag nog nieuwbouw ontwikkelt? Wil je daarnaast jouw hersenen kraken voor het automatiseren van complexe bedrijfsprocessen? Lees dan snel verder en kom erachter of deze rol als OpenEdge Developer iets voor jou is! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de bedrijfskritische applicatie; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de OpenEdge architectuur; Troubleshooten van complexe incidenten; Je deelt graag je kennis aan je collega’s; Maken van ontwerpen, schrijven van documentatie en het testen van de OpenEdge applicatie; Implementeren van nieuwe functionaliteiten en het verzorgen van nazorg.

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, inhouse functie (C#, Winform

Je bent C# developer en op zoek naar een nieuwe baan? Het liefst in de regio Rotterdam? Binnen een sterk bedrijf dat zich al een aantal decennia heeft bewezen? En bij voorkeur een bedrijf met een platte organisatie, directe lijnen en informele sfeer? Mogelijk dat deze baan dan iets voor jou is. Voor een Rotterdams software bedrijf ben ik namelijk op zoek naar een medior of senior C# developer. Het bedrijf richt zich op automatiseringssoftware voor met name het MKB. Hiervoor hebben ze een standaardproduct ontwikkeld dat continu doorontwikkeld wordt en inmiddels duizenden gebruikers kent over tientallen branches. Door zich

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

C++ / Developer / Complex / Architectuur

Functieomschrijving Wil jij als C++ Developer meebouwen aan complexe systemen die levensreddende operaties ondersteunen? Ben jij de C++ Developer die zijn hand niet omdraait voor de meest uitdagende C++ vraagstukken? Dan is deze C++ rol jou op het lijf geschreven! Je wordt verantwoordelijk voor de codegeneratie en de onderliggende architectuur; Je zorgt ervoor dat de frameworks en architectuur continue doorontwikkeld wordt en dat nieuwe technologieën zoals Big Data en machine learning in de architectuur opgenomen worden; Creëren van robuuste, betrouwbare en veilige omgeving; Maken, onderhouden en doorontwikkelen van onze in C++ ontwikkelde architectuur in een Linux omgeving. Functie-eisen Hbo-gediplomeerd; Minimaal

Bekijk vacature »

Java developer / Goede doelen organisatie

Functieomschrijving Wil jij als Java developer bijdragen aan een betere wereld? Ben jij een developer die graag afwisseling in zijn werk heeft? Dan is dit de baan voor jou! Als software developer werk je in teamverband aan het bouwen en uitbreiden van diverse financiële applicaties, alsmede de koppeling met diverse externe leveranciers (ASP’s); Om aan de specifieke wensen, ingegeven door de doelstellingen van de klant, gehoor te geven worden de applicaties binnen de organisatie ontwikkeld en op maat gemaakt; Het hele Java EE spectrum van de web front-end, EJB’s tot aan de connectoren naar de database komt hier bij kijken.

Bekijk vacature »

Java Developer / GUI / Levensreddend

Functieomschrijving Ben jij als Java Developer een starter, junior of medior op de arbeidsmarkt en wil je aan de slag voor een productontwikkelaar met een positieve maatschappelijke impact in de regio van Utrecht? Werk je graag voor een echte soft- en hardwareclub en zie jij het als een uitdaging om aan (mogelijk) levensreddende producten te werken? Lees dan snel verder! Het ontwikkelen van GUI's in Java voor embedded devices en client applicaties; Het vernieuwen en aanpassen van GUI's en zorgen voor een goede integratie met nieuwe producten; Het ontwikkelen van software dat moet voldoen aan hoge kwaliteitseisen; Je participeert als

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Azure

Functieomschrijving Ben jij als .NET developer in staat om met applicaties om te gaan die meer belast worden per seconde dan dat er pintransacties in Nederland in december worden gedaan? Ben jij een backend topper met C# die gaat voor de perfecte code? Dan is dit een topbaan voor jou! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in ASP.NET en C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit

Bekijk vacature »
K i p

K i p

26/04/2007 12:00:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik vroeg mij af of dit een goed genormaliseerde database is:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
+Database: film
    +films
        -id INT auto_increment
        -titel VARCHAR
        -jaar INT
        -lengte INT
        -audio INT
        -subs INT
        -omschrijving TEXT
        -plaatje VARCHAR
    +regisseurs
        -id INT auto_increment
        -regisseur VARCHAR
    +genres
        -id INT auto_increment
        -genre VARCHAR
    +acteurs
        -id INT auto_increment
        -acteur VARCHAR
    +kijkwijzers
        -id INT auto_increment
        -kijkwijzer VARCHAR
        -plaatje VARCHAR
    +audios
        -id INT auto_increment
        -audio VARCHAR
    +subtitles
        -id INT auto_increment
        -subtitle VARCHAR

--Koppeltabellen:
    +filmregisseurs
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -regisseur INT
    +filmgenres
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -genre INT
    +filmacteurs
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -acteur INT
    +filmkijkwijzers
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -kijkwijzer INT
Alvast bedankt voor de hulp!

PHP hulp

PHP hulp

31/03/2020 04:19:46

26/04/2007 12:07:00
Quote Anchor link
Dit klopt nog niet:
-audio INT
-subs INT
Je maakt een een-op-een relatie.

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 12:09:00
Quote Anchor link
Als je naar DVD's kijkt kunnen films vaak ook meer dan 1 audiostream en ondertiteling hebben. Als dat het geval is zou je daar ook nog een koppeltabel voor moeten gebruiken.

Verder ziet het er goed uit.

ps. @ Webmakerij: dat is een meer-op-een relatie. Meerdere films kunnen namelijk bij 1 sub horen. Maar goed, zie mijn commentaar dat ik eerder gaf.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Thijs X

Thijs X

26/04/2007 12:13:00
Quote Anchor link
Vraagje wat is precies het voordeel in dit geval van bijvoorbeeld deze koppeltabel:

Code (php)
1
2
3
4
+filmregisseurs
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -regisseur INT

Je zou ook het veld regisseur kunnen toevoegen aan de tabel films

regisseur INT
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

26/04/2007 12:16:00
Quote Anchor link
@Blanche
Zou ook kunnen. Ligt er aan hoe je de tabel audio en sub gebruikt (in mijn denkspinsel werd het nu gebruikt al verlengde van de films tabel).

@Thijs
Je kan meerdere regisseurs hebben per film.

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 12:19:00
Quote Anchor link
@Webmakerij: als dat zo is, heb je die tabellen in dit geval niet nodig. In die tabellen staat namelijk alleen maar een id en een audio/sub. Als je te maken hebt met een 1-op-1 relatie, kun je ook gewoon de naam van de audio/sub opslaan in je films tabel ;)

Thijs X

Thijs X

26/04/2007 12:23:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 26.04.2007 12:16:

@Thijs
Je kan meerdere regisseurs hebben per film.

Ah ok dan snap ik het.

Blanche schreef op 26.04.2007 12:19:
@Webmakerij: als dat zo is, heb je die tabellen in dit geval niet nodig. In die tabellen staat namelijk alleen maar een id en een audio/sub. Als je te maken hebt met een 1-op-1 relatie, kun je ook gewoon de naam van de audio/sub opslaan in je films tabel ;)

Ja dat dacht ik dus eerst ook maar je zou het dan bijvoorbeeld zo kunnen doen:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
SELECT
   regisseur
FROM
    filmregisseurs
WHERE
    film = film.id

Echter vraag ik me af of dit een voordeel is,
je zou namelijk een extra veld toe kunnen voegen aan films:

- regisseurs TEXT

of iets dergelijks waarin je alle regisseur ID's zet gescheiden met een comma bijvoorbeeld:

1,4,6,7
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

26/04/2007 12:52:00
Quote Anchor link
Als je het echt genormaliseerd hebben wil:
-jaar INT
-lengte INT
Hebben niet per definitie met de film te maken. Dat moet eigenlijk in een koppeltabel

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Quote:
Echter vraag ik me af of dit een voordeel is,
je zou namelijk een extra veld toe kunnen voegen aan films:

- regisseurs TEXT

of iets dergelijks waarin je alle regisseur ID's zet gescheiden met een comma bijvoorbeeld:

1,4,6,7

En op dit moment help je dus je datamodel om zeep! Je gaat nooit en te nimmer meerdere waarden in 1 veld opslaan. Nu moet je namelijk al php gaan gebruiken om te kijken welke regisseurs er bij een bepaalde film horen.

In het geval van de regisseurs heb je zeker een koppeltabel nodig omdat je de maken hebt met een meer-op-meer relatie. Een film kan namelijk meerdere regisseurs hebben en een regisseur kan meerdere films gemaakt hebben.

Mijn opmerking die jij gequote hebt sloeg op een 1-op-1 relatie. Hierbij hoort 1 bepaald gegeven maar bij 1 film en dat kun je dus in de films tabel opslaan. Maar aangezien 1 bepaalde sub bij meerdere films kan horen (e.g. meerdere films kunnen nederlandse subs hebben) heb je in ieder geval te maken met een 1-op-meer relatie.

En als je verder gaat denken zou je zeggen dat een film ook meerdere subs kan hebben dus heb je te maken met een meer-op-meer relatie en dus heb je een koppeltabel nodig. Precies zoals ik in mijn allereerste reactie ook al aangaf. Ditzelfde geldt natuurlijk voor de audiostreams.

Marvin S

Marvin S

26/04/2007 13:23:00
Quote Anchor link
waarom maak je geen domain voor genres.. dit is iets waar nooit meer een nieuw iets bij komt.. dat kun je dus in een domain zetten.. scheelt weer een koppeltabel...en een genretabel..

K i p

K i p

26/04/2007 13:35:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Dit klopt nog niet:
-audio INT
-subs INT
Je maakt een een-op-een relatie.
Je hebt gelijk. Ik was uitgegaan van dat een film maar 1 audio kan hebben, en maar 1 ondertiteling. Dit verander ik naar een koppeltabel.
Thijs:
Je zou ook het veld regisseur kunnen toevoegen aan de tabel films
regisseur INT
Webmakerij:
@Thijs: Je kan meerdere regisseurs hebben per film.
Inderdaad.
Klaasjan:
Als je het echt genormaliseerd hebben wil:
-jaar INT
-lengte INT
Hebben niet per definitie met de film te maken. Dat moet eigenlijk in een koppeltabel
Om elk jaar in een aparte tabel te doen, oké, daar kan ik nog wel mee akkoord gaan. Maar lengte ga je toch niet in een aparte tabel doen? Dat vind ik wel overdreven, maar het is wel logisch inderdaad. Toch is het niet logisch, maar het is wel logisch. Ja ik weet niet hoe ik dit moet zeggen :-P Ik zal er voor de compleetheid ook een koppeltabel van maken.
Blanche:
En op dit moment help je dus je datamodel om zeep!
Inderdaad.
Marvin:
waarom maak je geen domain voor genres.. dit is iets waar nooit meer een nieuw iets bij komt.. dat kun je dus in een domain zetten.. scheelt weer een koppeltabel...en een genretabel..
Ik weet niet precies wat een domain is, maar zoals je het vertelt klinkt het mij als een soort ENUM ofzo. Ondanks dat het niet veranderlijk is, houd ik het toch graag veranderlijk.

Wat ik nu dus ga aanpassen:
Audio en sub met een koppeltabel•Jaar en lengte in een aparte tabel, en ook een koppeltabel

Bedankt :-)

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Is het zo dat er nooit een nieuw genre bijkomt? Het zal niet snel gebeuren maar het is niet uitgesloten.

Bovendien heb je nog een ander groot nadeel: hoe wil jij bijvoorbeeld makkelijk een select box genereren met alle genres waaruit je kunt kiezen? Als je de genres in een aparte tabel hebt staan is dat een fluitje van een cent.

Een ander groot nadeel is dat je op zo'n moment niet meerdere genres aan een film kunt koppelen. En films hebben vaak meerdere genres waar ze in vallen. Dit zou je evenwel kunnen ondervangen door een SET als datatype te gebruiken, maar het nadeel is dan weer dat je maximaal 64 genres kunt gebruiken.

K i p

K i p

26/04/2007 13:58:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal, ik ga hem nu zo gebruiken. Nog commentaar?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
+Database: stipnl_film
    +films
        -id INT auto_increment
        -titel VARCHAR
        -jaar INT (het id van de desbetreffende rij in de tabel jaren)
        -lengte INT (het id van de desbetreffende rij in de tabel lengtes)
        -omschrijving TEXT
        -plaatje VARCHAR
    +regisseurs
        -id INT auto_increment
        -regisseur VARCHAR
    +genres
        -id INT auto_increment
        -genre VARCHAR
    +acteurs
        -id INT auto_increment
        -acteur VARCHAR
    +kijkwijzers
        -id INT auto_increment
        -kijkwijzer VARCHAR
        -plaatje
    +audios
        -id INT auto_increment
        -audio VARCHAR
    +subtitles
        -id INT auto_increment
        -subtitle VARCHAR
    +lengtes
        -id INT auto_increment
        -lengte INT (in minuten dus)
    +jaren
        -id INT auto_increment
        -jaar INT

--Koppeltabellen:
    +filmregisseurs
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -regisseur INT
    +filmgenres
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -genre INT
    +filmacteurs
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -acteur INT
    +filmkijkwijzers
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -kijkwijzer INT
    +filmaudios
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -audio INT
    +filmsubtitles
        -id INT auto_increment
        -film INT
        -subtitle INT

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 14:12:00
Quote Anchor link
Ik niet :)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

26/04/2007 14:33:00
Quote Anchor link
Ik ook niet

Marvin S

Marvin S

26/04/2007 14:39:00
Quote Anchor link
@boris & blanche
dat is inderdaad waar meerdere genres kan,
daar had ik niet aan gedacht ;)..

in het geval van een jaartal 'zou' het toch wel kunnen?
dan check je met dat domain of de input uit min-max 4 cijfers bestaat..
(2004) (1963) etc...

ofniet?

ik probeer altijd zoveel mogelijk door de database te laten doen vandaar..

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 14:54:00
Quote Anchor link
In het geval van jaartal zou het inderdaad kunnen. Maar goed, als je je jaartal uit een selectbox laat komen, weet je in ieder geval zeker dat je het goede formaat te pakken hebt.

Een bijkomend nadeel is dan wel weer de behandeling van jaartallen in de toekomst. Wou je die van tevoren ook allemaal al in je ENUM opnemen?

Robert Deiman

Robert Deiman

26/04/2007 16:15:00
Quote Anchor link
Ik zou de Jaartallenbox gewoon door PHP laten doen, niet via een ENUM in SQL. Met PHP kan je bijvoorbeeld -> Vanaf het jaar van de 1e film, (of de oudste film die in je DB komt) tot aan het jaar waar we nu zitten. Een film uit 2008 kan je nog niet toevoegen, omdat het pas 2007 is. -> Gewoon een selectfieldje voor maken.

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 16:26:00
Quote Anchor link
Robert vergeet niet dat je op een gegeven moment misschien wel films uit de toekomst wilt toevoegen. Op IMDB zijn immers ook al films te vinden die pas in 2008 uitkomen ;)

Maar goed, ook dat is natuurlijk geen probleem. Je zou je selectbox daar immers gewoon aan kunnen aanpassen.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

26/04/2007 17:04:00
Quote Anchor link
@Blanche volgens mij bedoelt Robert dat juist. Daarom moet je gewoon een selectbox maken

Joren de Wit

Joren de Wit

26/04/2007 17:07:00
Quote Anchor link
Quote:
(...) tot aan het jaar waar we nu zitten. Een film uit 2008 kan je nog niet toevoegen, omdat het pas 2007 is.

Daar reageerde ik op. Maar uiteindelijk nog steeds geen probleem ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.