Nou.. zeg het maar.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freddy

freddy

08/02/2005 19:37:00
Quote Anchor link
Bekijk mijn site eens op www.personeelcombex.nl

Ik beheer en ontwerp de site zelf. Foto's en verhalen komen van mij en mijn collega's.
Ik weet dat het geen prof site is maar mijn doelgroep is tevreden.

Groetjes Freddy
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 18:44:51
 
DaeDaluz

DaeDaluz

08/02/2005 19:43:00
Quote Anchor link
- het scherm van je intro is veeeeeeeeeeeeeeelste groot
- bij je main.html is je rechter frame leeg
- alle links openen in een nieuwe pagina
en verder erg geel ;)

bekeken in FireFox :)
 
Freddy

freddy

08/02/2005 19:47:00
Quote Anchor link
dat intro is te groot om de reclame te verbloemen.
En hoe is het mogelijk dat bij jou het rechter frame leeg is? Die klacht ken ik nog niet.

Tja en GEEL tja......
 
Ro-G :o)

Ro-G :o)

08/02/2005 20:03:00
Quote Anchor link
iiiiiiiik!!! ;o)

Met IE zie ik je site zo: KLIK

Met FF zo: KLIK

Je pagina's openen niet in je frame maar in een nieuwe window? (FF)
Veel te veel Flash!
Veel te veel tabellen.
Veel te geel.

Vindt je het erg dat ik je site NIET als startpagina heb ingestelt?

Ondanks dat je doelgroep best tevreden is zou ik zelf niet te vlug content zijn hoor.

Blijven oefenen Freddy. TIP! leer ook eerst eens HTML

Succes! :o)
 
Freddy

freddy

08/02/2005 20:16:00
Quote Anchor link
Ik vind niets erg. HAHA
ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.

maar hij blijft geel! Er zit een nieuwe layout in de pen. GEEL helaas.

Te veel flash zeg je. Dan ga ik dat niet verder uitbreiden. En oefenen doe ik zeker. tot 14 dagen terug had ik nog nooit van php gehoord. Nu kan ik er iets mee. En html wordt ook steeds leuker. In mei ben ik een jaar aan het knoeien. Dus kijk over een jaar of 10 nog maar eens.
 
Winston Smith

Winston Smith

08/02/2005 20:26:00
Quote Anchor link
je zou je evt. ook met css kunnen bezig houden. Dan kan je bezoeker met een linkje oid zelf kiezen of dat hij een gele, groene of pimpelpaarse achtergrond wil. Maar het gaat wel de goeie kant op natuurlijk, met php zal je helemaal tevreden zijn :)
 
Eris -

Eris -

09/02/2005 14:50:00
Quote Anchor link
Jammer dat de frames nu totaal geen nu hebben je krijgt zelfs een scrollbalk extra ^^
 
Jelmer -

Jelmer -

09/02/2005 20:39:00
Quote Anchor link
Je zou op je intropagina in ieder geval even
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<style>
body{
   overflow:hidden;
}
</style>

kunnen zetten tussen de <head> en de </head> Dan ben je van je scrollbalken af. Moet je er wel voor zorgen dat kleinere vensters ook op "skip intro" kunnen drukken. Als ik jouw was zou ik die hele pagina van de link voorzien, zodat waar je ook drukt je in ieder geval altijd bij de hoofdpagina aankomt.

Nieuwe frames open je niet met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
target= new frame
maar met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
target="_blank"


Misschien moet je de broncode van je index.html even opruimen, daartaat namelijk nogal vaak dat er een frame van 0 bij 0 bij moet komen, die je toch niet gebruikt. Ik denk dat dat ook het probleem is waarom FF niet je andere pagina's laat zien, die raakt helemaal overstuur van al die niet-correcte overbodige code.

Alsjeblieft haal dat "hier niet met je muis komen!" weg, dat is wel heel erg...

Dat veranderlijke titel lis ook heel vermakelijk, want stel nou dat ik je site zou bookmarken op de standaard manier (met een knopje in mijn toolbar) dan krijg ik je titel als linknaam. Zo vind ik hem dus nooit meer terug.

In je index.html staat ook een stuk met noframes, en dan de body. Op zich is het heel goed om rekeing te houden met browsers die geen frames aan kunnen, maar denk je nou echt dat als een browser zo oud is dat hij geen frames aan kan hij wel javascript aan kan?

En last but zeker niet least: Waarom moet mijn venster verdorie zo groot! Als ik mijn venster niet full screen heb dan heb ik daar toch zelf voor gekozen, en daar heb ik dan vast een reden voor... (Apple Cinemascreen zou kunnen zijn, maar heb ik helaas (nog) niet)

PS: @Ro-G; Die FFskin gebruik ik ook, Saferfox Xpanded...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.