NPM / Barcode scannen met mobiel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael -

Michael -

02/08/2019 14:50:51
Quote Anchor link
Beste,

Graag zou ik mijn mobiel willen gebruiken als barcode scanner.
Tot zover heb ik deze gevonden en werkt uitstekend!
Maar nou wil ik dit overnemen, maar krijg het niet aan de praat. Plus het nadeel dat er maar een 30 day trial is.
Dus een alternatief zou fijn zijn!

Maar om even door te gaan op deze; ik heb deze code overgenomen. Een "Web SDK License key" aangemaakt in het dashboard en toegevoegd aan config.js
Er gebeurt niks. Nou staat er op de github pagina iets over NPM.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dit? Werkt dit ook op een shared hosting?

Bvd
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:39:29
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2019 14:54:22
Quote Anchor link
Voor NPM moet je vaak een eigen server hebben.
 
Michael -

Michael -

02/08/2019 15:06:03
Quote Anchor link
Daar was ik al een beetje bang voor. En met 'vaak' bedoel je dat er ook andere manieren zijn?
Gewijzigd op 02/08/2019 15:06:55 door Michael -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2019 15:45:31
Quote Anchor link
NPM is het package-distrubitie systeem van Node.js. Ik heb begrepen dat het Plesk Controlpanel hier ondersteuning voor biedt. Ik weet niet tot in welke mate, maar omdat het behoorlijk in opmars raakt zijn er hier en daar wel shared-hostings zijn die Node.js kunnen ondersteunen. Maar eigen servers zijn ook niet echt extreem duur meer, hoewel je wel moet weten hoe je het moet onderhouden.
 
Michael -

Michael -

02/08/2019 16:47:17
Quote Anchor link
Ah! Node.js is bekend. Dat is dus eigenlijk het zelfde? Ik zal eens kijken of mn hosting dit heeft.

Het gaat alleen maar om het (tijdelijk) scannen van barcodes (en opslaan). Misschien kan ik dit ook op m'n Synology NAS draaien. Daar zou ik t wel op kunnen installeren waarschijnlijk.
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

03/08/2019 14:22:17
Quote Anchor link
Volgens mij is NPM gewoon een JavaScript package manager (begonnen voor Node.js), zoals Composer dat is voor PHP. En volgens mij kun je net als bij Composer in principe prima zonder package manager (alles handmatig downloaden).

Daarnaast: als ik zoek op javascript+barcode+scanner vind ik genoeg vergelijkbare bibliotheken die wel echt gratis (open source) zijn. Ik zou er gewoon daar een van pakken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.