Omzetten flowchart naar dBase.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robin Franken

Robin Franken

13/08/2011 22:00:34
Quote Anchor link
Hallo,

Graag zou ik een flowchart in mijn database hebben staan. Flowchart is een vraag antwoord schema. Bijvoorbeeld vraag: Brandt de lamp? Antwoord: De lamp brandt. In principe is het een ja/nee chart, de antwoorden moeten in tekst vorm of met images worden getoond.

Okay, voor sommige zal dit heel eenvoudig zijn, voor mij als bedenker van de Flowchart maanden werk. Wie kan mij helpen de basis op te zetten, een passende vergoeding is bespreekbaar.

Wie helpt me, bij succes deel je mee in de winst.
Bij een PM krijg je meer informatie over het concept.

Hoop op positieve feedback.

Groetjes
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:36:20
 
Eric Wagener

Eric Wagener

14/08/2011 00:22:59
Quote Anchor link
If then, else. Dat klinkt als PHP...
 
Robin Franken

Robin Franken

14/08/2011 21:11:29
Quote Anchor link
Hallo Eric, dank voor je reactie.
Werkt dat ook als je 50 vragen met 300 antwoorden en afbeeldingen hebt? Ken het principe if then, else een beetje. Neem aan dat er een koppeling gemaakt moet worden naar een bron waar die vragen en antwoorden in staan.

Plots schiet me een ledenbestand te binnen.... eigenlijk een zelfde principe, of mis ik nu de boot.

Gr. Robin
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.