Onepage site Bootstrap ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Roland -

- Roland -

28/05/2015 12:52:10
Quote Anchor link
Ik wil voor iemand nieuw simpel websiteje maken,
en ik dacht eens een onepage site (vert. scroll voor de verschillende delen) te maken. Ik ben al paar maal Bootstrap hierbij tegengekomen. Echter het lijkt alsof het een heel framework is met veel meer dan ik nodig heb !?
Is dat dan nog wel handig ?
Of zijn er ook eenvoudigere simpele templates die dat doen....

BVD
Gewijzigd op 28/05/2015 12:52:31 door - Roland -
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:26:57
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2015 12:54:46
Quote Anchor link
Op zich is de Bootstrap wel handig te gebruiken, maar zeker niet compact. Je kan via het Less-bestand (als je ervaring met LESS hebt) zelf bepalen wat je juist wel en niet wilt gebruiken, waarna je een nieuwe CSS-file gaat genereren.
 
- Roland -

- Roland -

08/06/2015 14:12:45
Quote Anchor link
Is een Onepage website eigenlijk wel handig ? vanuit SEO gezichts punt ?
Het scrollen naar de verschillende onderdelen is per definitie JS/JQuery: geen extra URL's.
Of is/zijn er mogelijkheden om iets met .htaccess ? (lijkt me eigenlijk niet) of andere mogelijkheden te doen wat dat compenseerd ?
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

08/06/2015 14:47:51
Quote Anchor link
Ik raad je deze Javascript plugin aan:
http://alvarotrigo.com/fullPage/

Ik gebruik hem zelf ook en ben erg tevreden ermee, tal van mogelijkheden en grote bekende sites gebruiken deze plugin ook.

Als je vind dat je website voor iedereen beschikbaar moet zijn (zelfs voor mensen die Javascript uit hebben staan) kan ik je niet verder helpen, Javascript begint nu zo'n beetje wel een standaard te worden.

Heel veel succes hiermee! (of met bootstrap mocht je daar voor kiezen).

Wat - Aar - bedoeld is deze pagina:
http://getbootstrap.com/customize/ (mits je verstand hebt van LESS).
 
- Roland -

- Roland -

09/06/2015 10:55:37
Quote Anchor link
Dankje !

ziet er goed uit, deze ga ik gebruiken.
 
TImon Saelens

TImon Saelens

25/09/2015 23:38:03
Quote Anchor link
Bootstrap is zeker aan te raden, wij als [..] gebruiken het ook. Dit vanwege de compatibiliteit van andere devices.Dus kortom het is zeker aan te raden!

Edit:
Link verwijderd
Gewijzigd op 28/09/2015 16:05:51 door B a s
 
Randy vsf

Randy vsf

26/09/2015 08:40:06
Quote Anchor link
- Aar - op 28/05/2015 12:54:46:
Op zich is de Bootstrap wel handig te gebruiken, maar zeker niet compact. Je kan via het Less-bestand (als je ervaring met LESS hebt) zelf bepalen wat je juist wel en niet wilt gebruiken, waarna je een nieuwe CSS-file gaat genereren.


Ervaring met less is niet nodig om bepaalde elementen van het framework te selecteren.
Je kan gewoon aanvinken wat je Wilt, komt geen LESS bij kijken:)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.