Opdracht LOI

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niek Limpens

Niek Limpens

23/08/2012 12:43:03
Quote Anchor link
De volgende opdracht:

Schrijf een programma dat de resultaten van de tafels van 10 opslaat in een tweedimensionale array. Toon de tafels op het scherm. Noem het programma tafels.php

Script tot nu toe:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$tafels
= array('tafel1' =>
                        array('1x1' => '1', '2x1' => '2', '3x1' => '3', '4x1' => '4', '5x1' => '5', '6x1' => '6', '7x1' => '7', '8x1' => '8', '9x1' => '9', '10x1' => '10'),
                'tafel2' =>
                        array('1x2' => '2', '2x2' => '4', '3x2' => '6', '4x2' => '8', '5x2' => '10', '6x2' => '12', '7x2' => '14', '8x2' => '16',
                                '9x2' => '18', '10x2' => '20'));
        
$tafel = 'tafel1';
$antwoord = '2x1';


echo("Het antwoord op $antwoord is {$tafels[$tafel][$antwoord]}");

?>


Ik had geen zin om alle tafels van 10 op te slaan in een array (te veel werk), dus alleen de tafels van 1 en 2 gedaan. Nu moet ik dus de hele array uitlezen en printen, maar ik heb geen idee hoe ik dit doe( Nu echo ik enkel 1 antwoord). Kan iemand me op weg helpen? Bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:17:46
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/08/2012 12:46:08
Quote Anchor link
Print_r($tafels);
 
- Mark -

- Mark -

23/08/2012 12:51:00
Quote Anchor link
Het was ook denk ik niet de bedoeling dat je de tafels zelf in de array ging zetten maar dat je daar een stukje script voor schreef.

- integers horen niet tussen quotes.

Anyway je kunt met foreach de gehele array doorlopen, ik neem aan dat je die functie al weet te gebruiken?
 
Niek Limpens

Niek Limpens

23/08/2012 12:52:26
Quote Anchor link
Nee die functie ken ik nog niet. Begin steeds meer te twijfelen aan die cursus van LOI. Aangezien ze (onduidelijke) opdrachten geven en je daar stof voor nodig hebt die ze nog niet eens hebben behandeld...
 
Write Down

Write Down

23/08/2012 12:53:58
Quote Anchor link
Dit lijkt me trouwens ook geen oplossing voor de opdracht... Want dan kan je even goed een HTML pagina met alle mogelijke tafels gaan geven.

Overigens is de opdracht niet echt duidelijk als je het mij vraagt. De tafels van 10 zijn bij mijn weten: 1x10, 2x10, ...x10, nx10. Dus beetje loze opdracht, je kan nooit alles tafels geven. En wat dan verder in die 2d array willen is mij een raadsel.
 
- Mark -

- Mark -

23/08/2012 12:58:59
Quote Anchor link
Ik wil niet verveldend zijn maar als het dezelfde #$%@#%$% cursus is die ik bij de LOI heb gevolgd dan ben je inderdaad je tijd aan het verdoen helaas.

Het enige dat ze doen is een boek doorlopen maar als je 0,0 ervaring hebt dan word het moeilijk. En als je al een beetje ervaring hebt dan erger je alleen maar omdat ze eigenlijk nergens dieper op ingaan.

Die gasten die de boel controleren zijn ook niet de slimste, althans de persoon die ik kreeg toegewezen toendertijd.

Maar we dwalen af. Denk je dat het je lukt om je script zo te herschrijven zodat al de tafeltjes van 10 in een array komen te staan?
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 13:10:10
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
$resultaat
= array();
for( $i=1; $i<=10; $i++ )
  for( $j=1; $j<=10; $j++ )
    $resultaat[$i][$j] = $i * $j;

// op scherm tonen
echo '<table>';
for( $i=1; $i<=10; $i++ ) {
  echo '<tr>';
  
  for( $j=1; $j<=10; $j++ )
    echo '<td>' . $i . ' x ' . $j . ' = ' . $resultaat[$i][$j] . '</td>';
  
  echo '</tr>';
}

echo '</table>';
?>


Om php te leren is dit wel een aardig boek
Gewijzigd op 23/08/2012 13:16:19 door John Berg
 
Niek Limpens

Niek Limpens

23/08/2012 13:19:40
Quote Anchor link
@Write Down: Indd, ik vond de opdracht ook ontzettend onduidelijk.

@-Mark-: Ik volg de PHP/MySQL cursus. En inderdaad ze laten je enkel het boek doorlopen met af en toe wat opdrachten (waar je geen hulp over kan vragen, vandaar gebruik ik dit forum) en in totaal een stuk of 5/6 inzendopdrachten die ze wel nakijken. Maar ik merk gewoon dat ik vaak vastloop op opdrachten zoals deze die eigenlijk vrij simpel zouden moeten zijn.

@John Berg: Ik krijg de volgende parse error bij jouw code (hoewel ik het script wel begrijp) :

( ! ) Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE, expecting ',' or ';' in C:\wamp\www\tafels.php on line 30
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 13:23:20
Quote Anchor link
Niek Limpens op 23/08/2012 13:19:40:
@John Berg: Ik krijg de volgende parse error bij jouw code (hoewel ik het script wel begrijp) :

( ! ) Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE, expecting ',' or ';' in C:\wamp\www\tafels.php on line 30


Ik zag hem ook, ik heb het aangepast.
 
Niek Limpens

Niek Limpens

23/08/2012 13:25:39
Quote Anchor link
Thanks voor de hulp. Altijd als je het naleest is het goed te begrijpen, nu nog zelf op dergelijke oplossingen komen (wat altijd een stuk lastiger is!).
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 13:33:09
Quote Anchor link
Niek Limpens op 23/08/2012 13:25:39:
Thanks voor de hulp. Altijd als je het naleest is het goed te begrijpen, nu nog zelf op dergelijke oplossingen komen (wat altijd een stuk lastiger is!).


Ik vond de opdracht wel duidelijk en goed. De opdracht splitst heel duidelijk het reken deel (maak een 2-dim. array) en het weergave deel (toon de resultaten). Het is heel goed om op die manier php/html code op te zetten.

Als ik naar sommige stukken code hier op het forum kijk waarin php html en sql maar door elkaar gehutsefrutst wordt, dan rijzen mijn paar haren te berge en krommen mijn tenen.

En het is inderdaad niet gemakkelijk om erop te komen en ermee te beginnen. In mijn opleiding hadden we als eerste opdracht om een oplossing te vinden voor de "toren van Hanoi" (dat is een kinderspeelgoed met 3 houten pennen en 5 verschillende gekleurde ringen). Als ik daaraan terug denk lig ik helemaal dubbel ;-)
Gewijzigd op 23/08/2012 13:36:49 door John Berg
 
- Mark -

- Mark -

23/08/2012 13:33:19
Quote Anchor link
Ik was zelf nog wat uit aan het werken maar John was me voor. Onderstaande variant is wel alleen maar voor 1 enkele tafel en niet voor alle tien.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php

    # Settings : De gewenste tafel. " Ik heb er even 5 van gemaakt om verwarring te verkomen met de 10 in de for lus."

        $vermenigvuldiger = 5;

    
    # Settings : Set array $tafeltjes voor het opslaan van de tafeltjes van 10.

        $tafeltjes = array();


    # Alle mogelijke tafels voor de gekozen vermenigvuldiger doorlopen en opslaan in de array $tafeltjes.

        for($i = 1; $i <= 10; $i++){

        # Als KEY/SLEUTEL gebruiken we de rekensom en als VALUE/WAARDE gebruiken we het antwoord.

            $tafeltjes[$i.' x '.$vermenigvuldiger] = $i * $vermenigvuldiger;
        }



?>

<html>
<head>
    <title>De tafeltjes van <?php echo $vermenigvuldiger; ?></title>
</head>
<body>

    <?php

    # De lijst openen.

        echo '<ul>';


    # Alle tafeltjes die in de array $tafeltjes staan doorlopen.

        foreach($tafeltjes as $rekensom => $antwoord){

        # De rekensom en antwoord samenvoegen en weergeven.

            echo '<li>'.$rekensom.' = '.$antwoord.'</li>';
        }



    # De lijst afsluiten.
    
        echo '</ul>';    

    ?>


</body>
</html>
Gewijzigd op 23/08/2012 13:33:57 door - Mark -
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 13:45:46
Quote Anchor link
Deze oplossing is eigenlijk nog mooier:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
$resultaat
= array();
for( $i=1; $i<=10; $i++ )
  for( $j=1; $j<=10; $j++ )
    $resultaat[$i][$j] = $i * $j;

Toon_2_Dim_Array( $resultaat );
exit(0);

function
Toon_2_Dim_Array( $aArray )
{

  echo '<table>';
  foreach( $aArray as $x => $subArray) {
  echo '<tr>';
  
  foreach( $subArray as $y => $resultaat)
    echo '<td>' . $x . ' x ' . $y . ' = ' . $resultaat[$x][$y] . '</td>';
  
  echo '</tr>';
}

echo '</table>';
}

?>


De functie Toon_2_Dim_Array toont 2 dimensionaal array, onafhankelijk van de grootte. De functie kan hergebruikt worden.
Gewijzigd op 23/08/2012 13:47:13 door John Berg
 
N K

N K

23/08/2012 14:44:40
Quote Anchor link
Niek Limpens op 23/08/2012 12:52:26:
Nee die functie ken ik nog niet. Begin steeds meer te twijfelen aan die cursus van LOI. Aangezien ze (onduidelijke) opdrachten geven en je daar stof voor nodig hebt die ze nog niet eens hebben behandeld...


Dat is helemaal waar en het gaat zelfs nog verder dan dat.
Ik heb het hier nog met de Exin en medestudenten over gehad en die bevestigen beiden dat je niet de volledige stof van de LOI krijgt waarvan examens worden gemaakt. In mijn geval kreeg je uitreksels waardoor je nooit voor een tien kan leren. En dat is nog niet eens het enige wat er mis mee mee is .. Ik raad het niemand aan..

Back ontopic..
 
- Mark -

- Mark -

23/08/2012 16:02:51
Quote Anchor link
Quote:
In mijn geval kreeg je uitreksels waardoor je nooit voor een tien kan leren.


Ik heb het bewijsschrift die je na het behalen van de cursus kunt aanvragen hier liggen met een 10 erop "Ze ronden af naar boven". Ik heb die cursus toendertijd gevolgd omdat ik er van uit ging dat ze verder gingen dan de basis. Helaas was dat niet het geval en zelfs de basis leren ze je niet altijd goed aan. Even voor de goede orde, zo goed ben ik ook weer niet. Er zijn hier genoeg gasten die stukken beter zijn. De kennis van de LOI is gewoon te laag op dit gebied.

Het commentaar dat ze leveren op het ingeleverde werk is ook niet meer dan 5 regeltjes. De gemiddelde reactie hier op phphulp is langer.
Gewijzigd op 23/08/2012 16:03:18 door - Mark -
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

23/08/2012 16:06:05
Quote Anchor link
John Berg op 23/08/2012 13:33:09:
....
Als ik naar sommige stukken code hier op het forum kijk waarin php html en sql maar door elkaar gehutsefrutst wordt, dan rijzen mijn paar haren te berge en krommen mijn tenen.
.....

Ik ben in zoverre met je eens dat de code daardoor een stuk onoverzichtelijker wordt, maar veelvuldig echoën in lus is ook niet alles. Ik ben dan altijd geneigd om het in een variabele aan elkaar te 'plakken', en die dan aan het eind is zijn geheel te echoën.
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 16:29:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 23/08/2012 16:06:05:
Ik ben in zoverre met je eens dat de code daardoor een stuk onoverzichtelijker wordt, maar veelvuldig echoën in lus is ook niet alles. Ik ben dan altijd geneigd om het in een variabele aan elkaar te 'plakken', en die dan aan het eind is zijn geheel te echoën.

Dat doe ik ook wel eens ooit, als ik nog niet aan het html deel van de code ben.

Een heleboel echo's in een lus doe ik nooit, dat wordt onoverzichtelijk.

Maar dit vind ik dan wel acceptabel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
foreach ( $movies as $movie ) { ?>

              <tr>
                <td><?= $movie['Title'] ?></td>
                <td><?= $movie['Description'] ?></td>
                <td><?= $movie['Actors'] ?></td>
                <td><?= $movie['Director'] ?></td>
                <td><?= $movie['Genre'] ?></td>
                <td><?= $movie['ReleaseYear'] ?></td>
                <td><?= $movie['Runtime'] ?></td>
              </tr>
        <? } ?>
?>



Ik heb de php_short_tag aan staan,
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?= is hetzelfde als <?php echo
Gewijzigd op 23/08/2012 16:33:56 door John Berg
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/08/2012 16:36:16
Quote Anchor link
@Niek

Een cursus van LOI hoef je niet te volgen om PHP en SQL te leren. Het mooie van dit vak is dat je alles (echt alles) op het internet kan vinden. Ik heb wel 2 boeken ooit aangeschaft en doorgelezen, maar daar blijft het ook bij.

Op http://phpacademy.org/ kun je gratis (in het engels) videos bekijken waarin allerlei php voorbeelden in voor komen. Word allemaal heel erg goed uitgelegd en is makkelijk te verstaan voor bijna iedereen.

PS:
Mocht je hierin geintereseerd zijn -> (Klik hier eens)
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

23/08/2012 16:36:30
Quote Anchor link
@John
Sorry, dan heb ik je niet goed begrepen, ik dacht dat je dat juist bedoelde met PHP en HTML door elkaar hutsefrutselen.
Gewijzigd op 23/08/2012 16:37:21 door Ger van Steenderen
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

23/08/2012 16:51:10
Quote Anchor link
ik heb ook die loi cursus gedaan alleen vind het niet goed ze controlleren totaal niet op fouten of beveiling ze kijken of het werkt zo ja een 9 zo niet krijg je commentaar en kun je het nog een keer proberen xD
 
John Berg

John Berg

23/08/2012 17:03:41
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 23/08/2012 16:36:30:
@John
Sorry, dan heb ik je niet goed begrepen, ik dacht dat je dat juist bedoelde met PHP en HTML door elkaar hutsefrutselen.


Ik bedoelde eigenlijk dat er onvoldoende scheiding is tussen weergave en voorbereidend werk.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.