open ftp dir

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Space gremlin

space gremlin

27/02/2015 01:46:32
Quote Anchor link
goede dag ik weet dat ik niet in de goede groep zit. echter zou ik niet weten waar ik deze vraag moet stellen.
ik had de volgende vraag. en naar mijn weten is dit mogelijk zonder een php te programmeren.
ik wil een open ftp dir aanmaken, mogelijk moet ik dit dan doen op mijn website server die ik huur.
kan iemand mij enige info geven waar ik dit dan moet zoeken.
mijn vorige provider voor mijn website had ik standaard al een dir pub dus publiek maar bij deze zie ik die niet staan.
om een idee te geven wat ik wil zie hier de link hier kan je dus op zonder inloggen en downloaden maar.

http://www.msxarchive.nl/pub/msx/

alvast bedankt voor de genome tijd en moeite

PHP hulp

PHP hulp

21/03/2023 05:12:02

Bart V B

Bart V B

27/02/2015 08:19:03
Quote Anchor link
Dan moet je gewoon geen index.php of index.html er in zetten dan heb je dat effect.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/02/2015 10:08:22
Quote Anchor link
Vaak krijg je dan een 403-error te zien. In dat geval zou een Options +Indexes in een .htaccess-bestand dan zeker helpen.

Space gremlin

space gremlin

28/02/2015 04:01:06
Quote Anchor link
@aar

Zoiets had ik ook al het vermoeden van dan ga ik mij daar even in verdiepen en testen.
alle bedankt. als ik wat weet laat ik het nog even weten hierzo.

Toevoeging op 28/02/2015 21:02:38:

Na uitzoeken zag ik dus dat je eigenlijk al complete info had gegeven.
en toch werkte het niet. ik denk raar , want wat kan je hier nu nog aan verkeerd doen.

Blijkt dat ik dus nog apart in de serverpanel de htaccess moet synchen?
en dan pas werkt het zucht.
Gewijzigd op 28/02/2015 04:04:59 door space gremlin

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.