OpenTrivia

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ponzi

Ponzi

28/09/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Hallo !

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een naam voor mijn weblog. Dankzij enkelen onder jullie heb ik er eentje gevonden: OpenTrivia(.org).
Sindsdien heb ik naarstig gescripd en staat hij online. Omdat er hier een aantal echte 'kenners' zitten, wilde ik graag weten wat jullie er van vinden.

Ook ben ik nog een beetje op zoek naar 'beta-testers'. Mensen die de weblog eens willen installeren op hun privé-servertje en uittesten op gebruiksgemak enzoverder. Vooral het admin-gedeelte zou ik dan becommentarieerd willen zien ;) . Ben je hiervoor geïnteresseerd dan kan je me mailen op info [at] opentrivia [dot] org. (Je mag natuurlijk ook altijd mailen als je de blog wil gebruiken ;P)

Belangrijkste kenmerken weblog:
- Categoriën
- Posts met reply-mogelijkheid
- Pagina-systeem (About me, ...)
- Blogroll
- Gebruikers
- Upload-managment
- Thema systeem

Deze zijn allemaal volledig aanpasbaar. Vooral het thema systeem lijkt me handig, hoewel het de eerste keer is dat ik iets in die aard maar ;) !

Dank bij voorbaat,
Ponzi
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 19:17:24
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/09/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Het ziet er iig zeer gelikt uit
 
Ponzi

Ponzi

28/09/2006 21:28:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je juist met 'zeer gelikt' :) ?
 
Benny Lava

Benny Lava

28/09/2006 21:31:00
Quote Anchor link
Zit er goed uit.
Layout redelijk standaard maar toch wel mooi uit.

(manual en download gaan naar 404)
 
Ponzi

Ponzi

28/09/2006 21:32:00
Quote Anchor link
@ Benny: Weet ik, ben er nog volop aan bezig ;) . Binnenkort zal hij wel volledig werken. Laat dan nog wel iets weten en zal hem hier dan ook in de scriptlib plaatsen ;) !
 
Ponzi

Ponzi

30/09/2006 22:34:00
Quote Anchor link
*Hump the bump zongen De rode hete chili pepers*

Ik heb een paar aanpassingen doorgevoerd, ander lettertype enzo. Ook staat er al wat meer informatie op (Homepage & about). Graag jullie mening hierover, hou in gedachte dat het over een informatieve website gaat ;) .

Voor de niet-naar-boven-scrollers: www.opentrivia.org.

Edit:
Typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Red Crew

Red Crew

30/09/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.
 
- -

- -

30/09/2006 23:01:00
Quote Anchor link
mooi, zeer mooi. ik wil wel betatester zijn, mail aub info [at] jonathanhogervorst [dot] com. ik mail jou oook fftjes
 
Ponzi

Ponzi

01/10/2006 17:53:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: Ik heb je een tweetal uurtjes geleden terug gemaild ;) .

De site begint trouwens volop op gang te komen :) . Al zes beta-testers en de homepage is ook al zo goed als klaar. Nu enkel nog een 'handleiding' schrijven en wat thema's maken / online zetten !

Edit:
Typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Lill-mik

Lill-mik

01/10/2006 18:25:00
Quote Anchor link
Leuk ;D
 
- -

- -

01/10/2006 20:32:00
Quote Anchor link
Erg mooi, zie http://opentr.jonathanhogervorst.com/. Als ik zin heb en ik denk eraan ga ik een nederlandse vertaling maken, lijkt me wel leuk.
 
Ponzi

Ponzi

01/10/2006 21:01:00
Quote Anchor link
Fijn dat je het zo leuk vind, ik zal je iets laten weten als hij uit beta is ;) !

De vertaling is er al :) ... Maar wel nog niet voor het admin-gedeelte.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/10/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Ik vind het er ook goed uitzien. Ik zou een klein beetje meer padding voor de content gebruiken. Het staat nu wel erg dicht op de rand.
 
K i p

K i p

01/10/2006 21:36:00
Quote Anchor link
En hier: http://opentr.jonathanhogervorst.com/?act=post-view&post=2 wat meer margin onder de regel "Download attachment: Camfoto.jpg"
 
Ponzi

Ponzi

01/10/2006 21:36:00
Quote Anchor link
Inderdaad Jan, nu ik hier op mijn laptop zit valt het me ook op :) . Op mijn gewone PC had ik er geen last mee (hogere resolutie), bedankt voor de goede tip ...

@ Boris: Dat heb ik al aangepast in de nieuwe versie, maar toch bedankt ;) !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Ponzi

Ponzi

07/10/2006 21:14:00
Quote Anchor link
*Happy*

Vandaag staat de officiële v1.0 online :-) . Ben er wel erg content mee ! Heel fel bedankt aan alle beta-testers ;-) !

Ik zal direct ook de scriptlib wat aanvullen :-) .

Edit:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Peter Wessels

Peter Wessels

10/06/2008 20:32:00
Quote Anchor link
Maar hij is nu offline:S. zou je het weer online kunnen zetten?
 

10/06/2008 20:38:00
Quote Anchor link
Je had zelf ook wel kunnen vinden hoe je contact met hem kan op nemen....
 
- -

- -

10/06/2008 20:38:00
Quote Anchor link
Ponzi is bezig met versie 2, daarom is de site off-line. Mail hem, ik denk namelijk dat hij dit topic niet ziet.

En zou je voortaan geen topics van twee jaar oud omhoog willen halen?
 
Peter Wessels

Peter Wessels

10/06/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Dat heb ik al gedaan;) Maar moet het snel hebben..
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

10/06/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Peter schreef op 10.06.2008 20:39:
Dat heb ik al gedaan;) Maar moet het snel hebben..


Iets met oude koeien...

neem eens contact op met de maker: http://www.thomasponet.be/
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.