Oplossing hosten meerdere PHP Web apps

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

04/07/2019 13:21:15
Quote Anchor link
Een stylesheet aan een huisstijl aanpassen doe je hooguit enkele keren per jaar. Er is dan inderdaad geen noodzaak om een style.php steeds maar weer dynamisch CSS te laten genereren met databasegegevens: je kunt beter incidenteel een CSS-bestand in de schijfcache updaten wanneer de "ontwerper" in de admin op Opslaan klikt.

Theming is overigens typisch iets dat je kunt bewaren voor later — en voor een duurdere Premium-versie van de app. ;-)

Ik zou me in eerste instantie ook concentreren op de database. Gooi er bijvoorbeeld voor de aardigheid maar eens 10.000 nep-restaurants in en kijk wat er gebeurt als die allemaal 10 virtuele gebruikers tegelijk krijgen...
Gewijzigd op 04/07/2019 13:22:13 door Ward van der Put
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:46:45
 
Stan Avoird

Stan Avoird

04/07/2019 13:29:40
Quote Anchor link
Ward van der Put op 04/07/2019 13:21:15:
Een stylesheet aan een huisstijl aanpassen doe je hooguit enkele keren per jaar. Er is dan inderdaad geen noodzaak om een style.php steeds maar weer dynamisch CSS te laten genereren met databasegegevens: je kunt beter incidenteel een CSS-bestand in de schijfcache updaten wanneer de "ontwerper" in de admin op Opslaan klikt.

Theming is overigens typisch iets dat je kunt bewaren voor later — en voor een duurdere Premium-versie van de app. ;-)

Ik zou me in eerste instantie ook concentreren op de database. Gooi er bijvoorbeeld voor de aardigheid maar eens 10.000 nep-restaurants in en kijk wat er gebeurt als die allemaal 10 virtuele gebruikers tegelijk krijgen...


Goeie over dat premium-versie voor de app!

Geen flauw idee hoe ik dat wil testen virtueel.
Eerst maar eens de web app afmaken, installeren bij het restaurant die nu de oude versie gebruikt en dan nieuwe klantjes werven.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.