Oude website weer werkend krijgen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »
Bakker Baas

Bakker Baas

10/02/2017 18:26:07
Anchor link
Goedenavond mensen op dit forum,

Ik hoop dat ik dit topic open op de juiste plek mensen. Ik zit met een aantal problemen. Ik zal eens mijn verhaal doen. Ik heb vroeger jarenlang voor een website geschreven, deze website was Nintendo gerelateerd. We hadden een fijne website met een fijn systeem. Er is een hechte vriendschap toen ontstaan maar uiteindelijk zijn we na jaren gestopt. Ergens 2011 denk. Tegenwoordig zit ik in het onderwijs en ik wil deze site met zijn code en nieuws post systeem gebruiken om mijn studenten te ondersteunen in recepturen, werkwijzen van allerlei bakkerij handelingen en producten. Ben ook samen met collega's bezig om allerlei instructiefilmpjes te maken.

Alleen de website werkend krijgen gaat niet. Degene die toentertijd de website heeft geschreven heeft al flink wat foutmeldingen uit het errorlog weggewerkt maar is nu door privé redenen voorlopig verhinderd. We hebben ook de oude database van toen terug gezet voor bepaalde tabellen die nodig waren of iets dergelijks. Ik ben zelf niet iemand die script maar met hulp van andere zijn toch al de nodige errors weggewerkt. Ook heeft hij al de nodige mysql naar mysqli aangepast.

De website was toentertijd volgens mij gekoppeld aan ons forum. Met een aangemaakt account op het forum konden mensen ook reageren op de frontpage. De oude database heb ik met behulp van bigdump terug geplaatst. Toch krijg ik nog steeds de melding dat de database server down is. Ik ben ook op zoek geweest naar het forum dat wij toentertijd gebruikten. Dit was Woltab Burning Board. Maar we hebben het natuurlijk over een aantal jaren geleden. Deze heb ik ook zelf geïnstalleerd, wel in een nieuwe database op mijn host. Misschien mis ik die tabellen nog om de site werkend te krijgen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders ga ik misschien gewoon een vacature plaatsen hier op dit forum. Ik zal maar gewoon de error log die ik nu krijg hier plaatsen. Dat is misschien het meest wijze. In ieder geval al bedankt voor de moeite om dit te lezen en de mogelijke hulp. Ik hoor graag van jullie.

Quote:
[Thu Feb 09 11:33:39.464252 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: PHP message: PHP Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function assign() on null in /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/func.general.php:26
[Thu Feb 09 11:33:39.465137 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: Stack trace:
[Thu Feb 09 11:33:39.465167 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #0 /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/func.sql.php(21): message('De database ser...', 1, 1)
[Thu Feb 09 11:33:39.465184 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #1 /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/func.sql.php(11): _sql_error_connect()
[Thu Feb 09 11:33:39.465200 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #2 /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/incs/func.sqldatahandle.php(19): query('REPLACE INTO `n...')
[Thu Feb 09 11:33:39.465216 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #3 /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/func.session.php(41): sqlinsert(Array, 'nd_session', 'REPLACE')
[Thu Feb 09 11:33:39.465232 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #4 [internal function]: _ses_write('5daecd976d5a0ff...', '')
[Thu Feb 09 11:33:39.465248 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: #5 {main}
[Thu Feb 09 11:33:39.465263 2017] [:error] [pid 82203:tid 34611463168] [client 2a03:2880:2111:7fea:face:b00c:0:8000:28548] FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php70/php-cgi" stderr: thrown in /sites/bakkersbaas.nl/www/lib/func.general.php on line 26


func.general.php

Afbeelding

Als jullie nog een foto van een ander bestand willen zien dan hoor ik dat wel. Nogmaals bedankt alvast.
Gewijzigd op 10/02/2017 19:21:06 door - Ariën -
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.