?p= zonder p=

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Wouter J

Wouter J

07/01/2012 18:00:13
Quote Anchor link
Pepijn ---:
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.

Dat moet je langzamer typen. Hier op PHPhulp doen wij moeten om juist en correct een antwoord te geven, dan moet jij ook moeite doen om correct te vragen:
>>Nee, ik heb geen dyslectie. Ik tieyh gewoon veel te snel.

Pepijn:
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?

Ja, waarom vraag je het niet op het forum? Aan een site iets vragen is niet echt geweldig, kleine kans dat de site een antwoord geeft. De site moet het hebben van de gebruikers, en jij bent een van die gebruikers. Dus zou jij misschien ook beter je best kunnen doen en meer zoeken en betere berichten schrijven?

Pepijn ---:
geef aub een voorbeeld

Dit vind ik de leukste. Jij doet 0 moeite, jij geeft zelf geen code, maar wij moeten wel code geven en moeite doen?

Offtopic:
Voor het geval ik weer een mail krijg, dit is wel persoonlijk bedoelt, maar natuurlijk niet agressief...


@Aar, ook Chrome en Opera hebben spellingscontrole (safari ook denk ik).
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 09:04:58
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 18:02:14
Quote Anchor link
Safari ook ja maar ik zal er op letten.
 
Chris -

Chris -

07/01/2012 18:28:57
Quote Anchor link
Pepijn, dit is je derde en laatste waarschuwing. Dit is overigens alleen nog maar voor dit topic en niet al je andere.

Let op de vragen die je stelt. Als je hulp nodig heb en leden geven je antwoorden, ga dan niet opeens zeggen "Waarom zou ik het aan PHPHulp vragen?". Het is hier ook géén afhaal-chinees, dus verwacht niet dat je een kant-en-klare oplossing krijg. We geven je hulp, tips en trucs en geven je gerust links naar tutorials die je kan doornemen. Als je echter wilt dat iemand het voor jou maakt, maak dan een vacature aan.

Laat dit alsjeblieft de laatste waarschuwing zijn voor een langere periode, je hebt er nu al een aantal staan!
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:39:56
Quote Anchor link
Dus... laten we Pepijn op z'n vingers tikken voor z'n Nederlands.

Terwijl Wouter J post : Hier op PHPhulp doen wij moeten om juist en correct een antwoord te geven.

Die zin houdt geen steek. Doen wij WAT wij moeten om ....

Z'n correctie zegt : Ik tyh gewoon veel te snel, ipv ik typ gewoon veel te snel.

tyh? :s

Pepijn zegt : Waarom zou ik het aan phphulp vragen?
Waarom wel? Laatst had er iemand iets gepost, en hij werd gehackt. Dus... zijn vraag is nogal redelijk goed.


En niet agressief bedoeld? Als je mikt op een moderator die waarschuwing geeft omwille van dit. Vind ik het nogal redelijk agressief. Anders zou je deze post niet maken. :)
Gewijzigd op 07/01/2012 18:46:06 door Ken DC
 
Eddy B

Eddy B

07/01/2012 18:43:29
Quote Anchor link
Vanaf nu gaan we verder ontopic.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 18:44:12
Quote Anchor link
Eddy Bisschops op 07/01/2012 18:43:29:
Vanaf nu gaan we verder ontopic.

wou ik net zeggen
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:44:21
Quote Anchor link
Eddy Bisschops op 07/01/2012 18:43:29:
Vanaf nu gaan we verder ontopic.

Okeej.
Gewijzigd op 07/01/2012 18:44:53 door Ken DC
 
Pim -

Pim -

07/01/2012 18:50:13
Quote Anchor link
Ik geloof dat de vraag dan al beantwoord is.
Let verder op remote file inclusion.
 
Wouter J

Wouter J

07/01/2012 18:53:30
Quote Anchor link
@Ken DC, zoooo ik maak een typfout!!! Phoehee, is dat even erg. Dat doe ik ook zo vaak... :S

En iedereen weet dat wij hier op veiligheid letten en dat wij dat met sitechecks testen. En hacken, wat er vaak gebeurd is een redirect naar phphulp of google ofzo. Zo erg is dat ook weer niet...

Maar ontopic:

Pepijn, heb je de .htaccess file wel in de root gezet? En heet het echt .htaccess (dus zonder bestandsnaam)?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 18:53:40
Quote Anchor link
Ja, ik ben degene die gehackt was.
Toch heel aardig van die gast... -.-
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:56:27
Quote Anchor link
Wouter J op 07/01/2012 18:53:30:
@Ken DC, zoooo ik maak een typfout!!! Phoehee, is dat even erg. Dat doe ik ook zo vaak... :S

En iedereen weet dat wij hier op veiligheid letten en dat wij dat met sitechecks testen. En hacken, wat er vaak gebeurd is een redirect naar phphulp of google ofzo. Zo erg is dat ook weer niet...

Maar ontopic:

Pepijn, heb je de .htaccess file wel in de root gezet? En heet het echt .htaccess (dus zonder bestandsnaam)?


Aangezien JIJ eerst off topic gaat en dan een on topic reply biedt.
Waarom iemand uitlachen omdat hij zegt dat z'n Nederlands niet goed is, terwijl jij wel even ver de fout in gaat?

En tuurlijk let iedereen op veiligheid. Maar om dan iemand te hacken voor de lol terwijl deze site voor HULP dient. Lijkt het me niet gehoord om zoiets te flikken. Ik vind het gewoon zielig als je op deze site bent gekomen om hulp te vragen/bieden, en dan zomaar even mensen loopt te hacken.

On topic : Kijk vorige post. :)
 
Jens erd

Jens erd

07/01/2012 19:04:03
Quote Anchor link
Bij deze stel ik voor dat we geen antwoord meer geven op de vraag van de Ts zolang hij het zelf vertikt een fatsoenlijk bericht te schrijven. Een d/t die ergens mist alaaf, maar dit slaat alles. Ik voel mij als onderdeel van dit forum totaal niet serieus genomen als ik dit onder ogen krijg.

@ken, schei alsjeblieft uit. Behalve dat die post van jou óók vol staat met spelfouten heeft het totaal geen toegevoegde waarde in dit topic. evenals de vier bovenstaande berichten.

@pepijn, lees de oplossingen die gegeven worden op de eerste pagina. Aar en Bram geven 2 oplossingen die prima moeten werken. Mocht het niet lukken, post dan wat je hebt en een duidelijk vraag erbij. Uiteindelijk gaat het wel lukken, maar "het moet van beide kanten komen" zoals men altijd zegt.
Gewijzigd op 07/01/2012 19:04:50 door Jens erd
 
Niels K

Niels K

07/01/2012 19:37:59
Quote Anchor link
Beste Ken,

Ik was diegene die als eerste offtopic ging. Ik mag, omdat ik moderator ben, gebruikers op hun gedrag aanspreken. (Eventueel een waarschuwing geven)

Quote:
Waarom iemand uitlachen omdat hij zegt dat z'n Nederlands niet goed is, terwijl jij wel even ver de fout in gaat?

Daar ging het mij helemaal niet om. Als je mijn eerste reactie goed had gelezen had je kunnen zien dat ik zei dat iedereen wel eens (spel)fouten maakt. Het ging mij erom dat er zoveel spelfouten in zaten dat ik de vraag niet eens snapte. En dat is met alle topics zo. (Die door Pepijn zijn aangemaakt)

Ik, en veel meer mensen ergeren zich hieraan, en zoals ik al zei ben ik bevoegd om er wat van te zeggen.

Pepijn is al meerdere malen (zowel in topics als via PM) gewaarschuwd voor zijn gedrag dus is de reactie/sanctie van Chris volkomen terecht.

Niels
Gewijzigd op 07/01/2012 19:40:59 door Niels K
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 19:44:40
Quote Anchor link
@ Jens. Schei zelf uit. Jij bent niet eens een moderator. Dus hoeft niemand van jou iets te pikken. Ik ben hier op dit forum om geholpen te worden, en misschien anderen te helpen als ik kan. Verder denk ik niet dat iemand op het gebruik van de Nederlandse taal moet letten, tenzij ze effectief niks begrijpen van de vraag.
En de reden waarom IK zoveel fouten maak, is omdat ik vlaams ben, niet Nederlands.
Ik dacht dat deze forum BE & NL was in plaats van dat iedereen perfect NL moest kunnen. :)

@ Niels. Ik begrijp je post en leg me hierbij neer. Argument is denk ik al opgelost en iedereen werd erop gewezen on topic te blijven.
 
Niels K

Niels K

07/01/2012 19:50:29
Quote Anchor link
Quote:
Ik begrijp je post en leg me hierbij neer. Argument is denk ik al opgelost en iedereen werd erop gewezen on topic te blijven.

Inderdaad. Volgende offtopic reacties worden zonder pardon verwijderd. Wanneer je het er niet mee eens bent mag je mij PMen.

Pepijn weet nu ons pijnpunt en heeft nog 1 poging om dit te verbeteren.

Vanaf nu ontopic.
Gewijzigd op 07/01/2012 19:51:45 door Niels K
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

11/01/2012 15:40:01
Quote Anchor link
Bump.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/01/2012 17:35:16
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 14:14:21:
[07-Jan-2012 06:56:15] PHP Fatal error: Call to undefined function verplaats() in /home/u657104357/public_html/index.php on line 8

dit was de laatste regel in error_log

Als je dit bedoeld, je roept een functie aan met de naam verplaats(), die niet bestaat.
Dus zorg dat PHP die kan vinden.
Dit staat verder los van mod_rewrite....
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

11/01/2012 17:37:11
Quote Anchor link
Dat had ik al op gelost
 
Chris -

Chris -

11/01/2012 17:39:50
Quote Anchor link
Pepijn, kun je dan aangeven wat nog niet is opgelost? Zodat we je kunnen helpen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/01/2012 17:39:52
Quote Anchor link
En vanwaar die bump dan?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.