Pagina's includen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reshad F

Reshad F

19/06/2012 19:46:58
Quote Anchor link
Hoe doen jullie dit? je routing voor de website.

ik gebruik tot op heden altijd includes etc maar dit vind ik echt onhandig worden ik vind het niet dynamisch als het ware dus mijn vraag hoe doen jullie het?

maniertje hoe ik het doe:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
if (!isset($_GET['page'])) {
  $_GET['page'] = 'home.html';
  
}

switch ($_GET['page']){
  case
'home.html':
  case
'about.html':
  case
'contact.php':
  case
'mywork.html':
    $file = $_GET['page'];
    break;
  default:

    $file = '404.html';
}

include_once $file;
?>


maar zoals jullie zien is dit niet echt dynamisch.

ik ben benieuwd hoe jullie het makkelijker/dynamischer doen!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:16:05
 
Wouter J

Wouter J

19/06/2012 19:54:32
Quote Anchor link
Ik doe dit met een CMS (wordpress) of via de routing in Symfony.

Maar ik heb ooit wel eens een leuk scriptje gemaakt op het flat PHP niveau voor routing:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
// werken met constants is altijd handig
define('ROOT', dirname(__FILE__).DIRECTORY_SEPARATOR);

// haal alle pagina's op uit %root%/pages/
// die eindigen met .php

$pages = glob(ROOT.'pages'.DIRECTORY_SEPARATOR.'*.php');

// pak alleen de naam van het bestand
$pageNames = array_map('basename', $pages);

if (!isset($_GET['p'])) {
    $_GET['p'] = 'home';
}


if (in_array($_GET['p'].'.php', $pageNames)) {
    // include het bestand
    require ROOT.'pages'.DIRECTORY_SEPARATOR.$_GET['p'].'.php';    
}
else {
    // include de 404 error pagina
    require ROOT.'error'.DIRECTORY_SEPARATOR.'404.php';              
}

?>
 
Reshad F

Reshad F

19/06/2012 20:54:50
Quote Anchor link
ah ja ik kreeg ook de tip om het met de Symphony routing te doen. alleen heb ik totaal geen verstand van kant en klare frameworks tot nu omdat ik pas begonnen ben met OOP

vandaar dat ik in flat php wat wilde maken.
maar nu ik er toch over nadenk is het wel handig als ik het oefen met OOP ik bedoel moet het ooit toch leren.

welke framework raad jij aan? codeIgnitor of sympfony of ..?
 
Wouter J

Wouter J

19/06/2012 21:42:55
Quote Anchor link
Symfony!! Maar goed, ben een erge Fabien Potencier aanhanger en Symfony Doc contributer, dus dat is wel erg voor de hand liggend.

Ik denk dat Kees en Niels je Zend Framework aanraden en dat er ook wel mensen zijn die hier CI of cakePHP aanraden.

Ik ben ooit begonnen met CI, maar daarna overgestapt op ZF, waarmee ik nooit veel heb gedaan en daarna Symfony en toen ben ik bij Symfony blijven hangen. De manier van scripten van Symfony en de gedachte spraken mij erg aan.
Het is dus ook net wat je aanspreekt.

Wat het leuke is aan Symfony is dat het is opgebouwd uit allemaal componenten die ook apart te downloaden zijn. Symfony routing is er daar 1 van. Daarom kun je ook gewoon alleen de routing gebruiken, zonder het framework.

Wat ik je aanraad om te doen als je met Symfony begint:
1) Lees eerst de tutorial From Flat PHP to Symfony2. Hierdoor krijg je een mooie introductie en begin je de voordelen te zien van het gebruik van een framework als Symfony.
2) Lees de tutorial serie Quick tour. Hierdoor leer je omgaan met de hoofd onderdelen van Symfony.
3) Verzin een project dat je wilt maken. Helemaal niet moeilijk gaan doen. Maak gewoon een tweet systeem ofzo. Iedereen kan een berichtje plaatsen, die wordt opgeslagen en vervolgens getoond.
4) Dit lukt je natuurlijk nooit om in 1 keer goed te doen. Gebruik dan The Book als referentie. Hierin worden alle stappen van de eerste tot aan de laatste uitgelegd. Begin gewoon bij hoofdstuk 1 en lees je er doorheen, terwijl je je project maakt.
5) Je bent bijna zo ver. Nu heb je Symfony als het goed is door, hoe het werkt en wat je allemaal moet doen. Nu kun je verder gaan. Nu kun je verder gaan lezen in The Cookbook. Hierin staat alles zeer goed uitgelegd, probeer niet alles in 1 keer te lezen: Lees wat je nodig hebt en pas het meteen toe.

Een andere tutorial serie die je ergens halverwege dit proces kan helpen is: Create Your Framework, geschreven door Fabien Potencier, de man achter Symfony. Hierdoor leer je begrijpen hoe een framework werkt en hoe het in elkaar zit.

Even een sidenote: Zoals je ziet linken al mijn links naar de 2.0 documentatie en niet de master documentatie, dit kun je linksboven bij elke pagina aanpassen. Ik raad aan altijd de 2.0 documentatie te lezen zolang 2.1 nog niet stable is, donderdag komt beta uit maar door de nog niet goed werkende Form objecten kan de stable nog wel even duren.
Alle updates en wijzigingen van fouten wordt namelijk eerst in de 2.0 documentatie toegevoegd en eens in de tijd aan de master (current). Hierdoor is de 2.0 altijd meer up-to-date.

Offtopic:
Laat je door dit berichtje niet opfokken om symfony te leren. De grote van dit bericht is ook zodat ik nu een mooi referentie berichtje heb, mochten mensen dit ooit nog eens gaan vragen.
Gewijzigd op 19/06/2012 21:46:42 door Wouter J
 
Reshad F

Reshad F

19/06/2012 23:08:51
Quote Anchor link
Wouter zoals altijd weer goede duidelijke uitleg.

ik voel me niet opgefokt om nu symfony te gaan gebruiken ik heb er op internet veel informatie over verschaft en het is een hele goede framework maar het is een hele ingewikkelde framework dus ik weet niet of het handig is om dit gelijk al te gaan gebruiken. Cakephp en CI worden veel genoemd als lichte en goede starter frameworks vandaar dat ik voor CI koos. alleen kom ik niet helemaal uit nu met welke map waar of hoe te plaatsen omdat de index.php van CI in mijn root moet volgens dit artikeltje

http://codeigniter.com/user_guide/installation/index.html

maar ik heb al een index.php voor mijn website inhoud moet ik deze dan samenvoegen weet je dat toevallig?

ik zal ondertussen even proberen om alleen routing te installeren van symfony en deze los te gebruiken wie weet dat ik het gelijk heel gaaf ga vinden en dan heeft symfony er weer een aanhanger bij uiteraard!
 
Wouter J

Wouter J

20/06/2012 10:09:06
Quote Anchor link
Oké, je hebt wel gelijk dat CI makkelijker is voor beginners. Maar als je het dan eenmaal door hebt moet je gelijk stoppen met CI, CI is niet echt geweldig gescript.
En tja, Symfony moeilijk, ik vind het wel meevallen. Maar misschien dat als je net begint met OO het wel wat moeilijk is.

Als je het Routing Component van Symfony wilt gebruiken kun je hier de documentatie lezen: http://symfony.com/doc/2.0/component/routing.html (site is momenteel uit de lucht).


Ook kun je misschien kijken naar Silex. Dat noemen ze een microframework, dat betekend dat het de routing voor je regelt en je wat extra handige tools geeft, maar dat je de rest zelf moet doen.


Als je met CI gaat beginnen is deze video tutorial serie van Jeffrey Way misschien wel geschikt voor je. Er zit alleen 1 minpuntje aan: het is een beetje oud. Hierdoor zul je her en der wat verschillen merken (zo is het niet Controller maar CI_Controller geworden).
 
Reshad F

Reshad F

20/06/2012 10:47:39
Quote Anchor link
wouter thanks for the linkjes ik ga er even een blik op werken als ik er niet uitkom hoor je het gelijk!
 
Bart V B

Bart V B

21/06/2012 05:06:12
Quote Anchor link
Als je wat meer inspiratie wil over codeigniter dan heb ik nog een mooie link voor je.
http://codeigniter.tv/
 
Reshad F

Reshad F

21/06/2012 09:55:14
Quote Anchor link
thanks bart! ik snap alleen niets van de installatie want wat moet ik met de index.php van CI doen wanneer ik zelf ook een index.php heb? moet ik ze samenvoegen o.i.d?

mappen structuur ziet er nu zo uit:

map->index.php + CI bestanden (index2.php CI ) en nog een paar website files (pagina's etc)
 
John Cena

John Cena

21/06/2012 09:57:52
Quote Anchor link
Als je CI een beetje doorhebt direct stoppen zoals wouter zegt.
Echter, Zend is vrij makkelijk te leren.
Kijk hier maar eens:
http://akrabat.com/zend-framework-tutorial/
 
Wouter J

Wouter J

21/06/2012 10:02:20
Quote Anchor link
Reshad, je begint verkeerd. Je moet je site beginnen met alleen CI en NIKS anders. Straks ga je vanuit CI alles opbouwen zoals CI dat graag ziet.
 
Bart V B

Bart V B

21/06/2012 10:27:28
Quote Anchor link
nee je moet alles scheiden.
kijk eens in de controller map naar welcome.php.
Ik zit nu op mijn mobiel dus ik kan nu ff geen code tikken.

Zal vanavond ff een opzet voor je maken.
zet straks ff wat code van jou site ff hier zodat ik hem ff omzet naar ci. ;)
 
Wouter J

Wouter J

21/06/2012 10:30:16
Quote Anchor link
Quote:
zet straks ff wat code van jou site ff hier zodat ik hem ff omzet naar ci. ;)

Het is denk ik beter dat Reshad zelf leert om iets om te zetten naar CI...

Reshad, volg eens rustig die videotutorial die ik je gaf. Dat helpt je echt! (zo ben ik ook begonnen!)
 
Bart V B

Bart V B

21/06/2012 10:32:56
Quote Anchor link
uiteraard.
was alleen maar lief bedoeld.
Denk als reshad een controller, model, en view heeft dat het al een stuk duidelijker is.
Ga niet de hele site bouwen voor hem...
 
Reshad F

Reshad F

21/06/2012 12:23:29
Quote Anchor link
Wouter ik was die video helemaal vergeten! mijn fout. Bart bedankt voor je aanbod maar ik wil het graag zelf leren! je mag me uiteraard in de goede richting helpen.

tevens heb ik nog een vraag waarom gelijk stoppen met CI als ik het doorheb?
 
Bart V B

Bart V B

21/06/2012 20:12:00
Quote Anchor link
Reshad, lukt het een beetje met CI?
Of moet ik nog wat voorbeeld code tikken?
 
John Cena

John Cena

22/06/2012 11:30:54
Quote Anchor link
Reshad, waarom begin je niet meteen met het echte werk? Snap niet zogoed waarom Wouter je aanraad om CI te gaan leren om (inderdaad wat je al vraagt) er hierna weer mee te stoppen.

Kijk liever naar Zend (http://akrabat.com/zend-framework-tutorial/) of als het dan echt moet naar Symphony... ;)
 
Reshad F

Reshad F

22/06/2012 11:44:12
Quote Anchor link
@bart ja het lukt! alleen vind ik de manier van CI een beetje stom dat je alles vanuit CI moet gaan bouwen.

waarom niet gewoon je website kunnen bouwen en als je iets van php nodig hebt de class loaden en gebruiken?

en ik begrijp dat symfony geen MVC framework is. maar is het daar ook zo als bij CI dat je alles daarvanuit moet gaan bouwen?



Toevoeging op 22/06/2012 11:45:31:

@chi ik snap wat je bedoelt. maar ik wou alleen maar even leren hoe OOP nou precies werkt en hoe het echt gebruikt wordt.

CI is makkelijk te leren volgens iedereen. vandaar dat ik CI beginnetje gemaakt heb. ik zal even naar symfony gaan kijken om te zien hoever ik het snap!
 
Wouter J

Wouter J

22/06/2012 11:47:38
Quote Anchor link
Ja, dat is nou het principe van een framework. Dat alles al wordt geregeld en je alleen her en der wat hoeft in te vullen en dan krijg je al een mooie en goedwerkende website.

Ja, je kan het een nadeel vinden. Ik vind het ook wel eens irritant, dat Black-box gevoel. Je vult wat in, maar wat er dan gebeurd? Joost mag het weten.
Daarom ben ik eens de symfony source doorgegaan, gekeken wat er nou gebeurd en hoe het werkt en dan krijg je respect voor zo'n framework en begin je hem helemaal door te krijgen.

Als je niet van dat black-box gevoel houdt kun je ook eens naar Silex kijken, of andere micro-frameworken. Die hebben praktisch geen black-box gevoel en die kun je wel in een bestaande website inbouwen.

En wat jij wilt, alleen als je een klasse nodig hebt iets gebruiken, is niet echt een framework, meer libaries. Bijv:
Als je wilt communiceren met de DB gebruik je Doctrine ORM, als je een mail wilt versturen gebruik je de Swiftmailer klasse, als je een templating systeem wilt gebruik je Twig, als je een Console applicatie maakt gebruik je de Symfony Console component, enz. Dat werkt ook heel fijn.

PS: Als je Symfony wilt leren moet je wel de stappen volgen die ik je had gegeven, anders val je echt in een groot vak. En 1 ding dat je ook moet doorhebben: Namespaces. Als je dat niet begrijpt kun je niet heel veel met Symfony, het is namelijk allemaal opgebouwd uit namespaces.
Gewijzigd op 22/06/2012 11:50:48 door Wouter J
 
Reshad F

Reshad F

22/06/2012 11:59:12
Quote Anchor link
ik heb nu met CI een paar basisdingen geleerd. en ga is kijken hoe symfony werkt d.m.v die stappen die je eerder al opgaf. misschien snap ik het wel heel snel ;)

voor die blackbox gevoel ja misschien is het een kwestie van wennen aan een framework aangezien ik het nog nooit eerder heb gedaan.

ik denk toch wel dat ik zelf alleen libraries ga gebruiken uiteindelijk en zelf mn eigen classes ga gebruiken omdat een framework meestal zoo uitgebreid is dat ik misschien de helft niet snap waar het vandaan komt. zo heb ik met CI bijv de hele tijd

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
class Lorum extends CI_Controller
{
}


class Ipsum extends CI_Model
{
}

?>


maar daarachter zit zoveel meer bijv. in de controller en in de model etc dus ik denk dat zoals jij zegt de framework goed moet doorspitten wil je weten waar iets precies vandaan komt en wat het doet.

al met al ga ik nu is een gokje wagen met symfony dus Stay Tuned guys!
 
Reshad F

Reshad F

23/06/2012 14:10:43
Quote Anchor link
Wouter ik heb een begin gemaakt met de symfony tuts die je hier gelinked had. tot nu vind ik het allemaal chaotisch(anders) dan CI maar dat komt omdat ze hier heel anders alles opbouwen denk ik.

heb je toevallig ergens een zelfde soort tutorial als bij CI met videos?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.