Partners gezocht in Apeldoorn e.o.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Johan struijk

johan struijk

28/10/2010 14:22:05
Quote Anchor link
Partner gezocht in Apeldoorn e.o.

Laat ik mij eerst even voorstellen alvorens mijn vraag toe te lichten. Ik ben Johan
Michel Struijk, 28 jaar oud, sinds kort wonende in Apeldoorn.
Vanaf mijn 10de raakte ik geinteresseerd in computers en begon o.a. te programmeren.
Nu 18 jaar later heb ik ervaring opgedaan met programmeren, design, marketing, sales
en meer. Ik ben vooral een duizendpoot en heb vele interesses.

Tot nu toe heb ik enkele eigen ICT bedrijven gehad en bij enkele bedrijven zoals
Max.nl, TNS NIPO en DELL gewerkt.

Nu heb ik nog een bedrijf met de naam Johan Michel. Wat ik momenteel hiermee
doe is het opzetten van websites (momenteel bijvoorbeeld een prijsvergelijkings website
en een bedrijfsprofielen site, zie www.selectdata.net);

Opzetten van nieuwe uitvindingen is mijn grote ambitie en ik ben op zoek naar
meerdere partners, partners die ook veel verstand hebben van ICT.

Mijn voorlopige plan is om bij mij thuis te werken (ik heb enkele kamers over
om als kantoor om te bouwen) en dan voor 20-30 uur per week. Door bij elkaar
te zitten kunnen we makkelijk een nieuw project in de lucht gooien (ivm betere
communicatie).


Ik verwacht van toekomstige partner(s) dat deze 20 a 30 uur op lokatie komen
werken en dus tijd investeren. Eigen geld investeren zal tot een minimum blijven.
Qua kennis hoop ik dat de partner op een HBO niveau zit. Maar ik moet zeggen dat de
beste programmeurs die ik heb meegemaakt vaak geen diploma hebben, dus ik zie
liever voorbeelden. Ik zal uiteraard ook voorbeelden geven bij interesse.

Zelf zal ik hetzelfde als de partners leveren + hetgeen ik al heb (server, programmeer software, kantoorspullen/meubelen, accountant e.d.)


Verder is het van groot belang (voor jezelf ivm reistijden) dat je in de
buurt van apeldoorn woont.


Graag bij interesse emailen naar [email protected]
Gewijzigd op 28/10/2010 15:14:07 door Johan struijk
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:24:03
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/10/2010 14:35:22
Quote Anchor link
Wat verwacht je van je toekomstige partner(s)?
Tijd (enkele uren per week, fulltime), geld (ivm eventuele investering), kennis(niveau)?
 
Johan struijk

johan struijk

28/10/2010 14:50:34
Quote Anchor link
Obelix en Idefix, ik heb het bericht aangepast met jouw vraagstelling er in verwerkt, dus zie bericht.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

28/10/2010 14:56:31
Quote Anchor link
Johan struijk op 28/10/2010 14:22:05:
[...] Qua kennis hoop ik dat de partner op een HBO nivo zit. Maar ik moet zeggen dat de
beste programmeurs die ik heb meegemaakt vaak geen diploma hebben, dus ik zie
liever voorbeelden. [...]


Het is niveau en geen nivo.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/10/2010 15:07:00
Quote Anchor link
En wat lever jij? Zie de criteria voor een vacature.
 
Johan struijk

johan struijk

28/10/2010 15:09:53
Quote Anchor link
Kumkwat, nivo is correct.
SanThe, ik zal het aanpassen.
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

28/10/2010 15:12:43
Quote Anchor link
ni·veau [nievoo] het; o -s peil, hoogte: een voorstelling op ~ van hoog niveau
 
Johan struijk

johan struijk

28/10/2010 15:15:50
Quote Anchor link
Nivo wordt niet vaak gebruikt maar is wel acceptabel. Maar volgens mij gaat het niet om spelling in dit topic, tenminste niet voor mij.
Gewijzigd op 28/10/2010 15:31:20 door johan struijk
 
TJVB tvb

TJVB tvb

28/10/2010 15:37:43
Quote Anchor link
nivo/niveau discussie zie: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/153/

Ontopic:
Johan struijk op 28/10/2010 14:22:05:
Tot nu toe heb ik enkele eigen ICT bedrijven gehad en bij enkele bedrijven zoals
Max.nl, TNS NIPO en DELL gewerkt.

Heb je meerdere eigen bedrijven gehad? Wat voor bedrijven en waarom ben je daarmee gestopt?

Johan struijk op 28/10/2010 14:22:05:
Opzetten van nieuwe uitvindingen is mijn grote ambitie en ik ben op zoek naar
meerdere partners, partners die ook veel verstand hebben van ICT.

Wat voor soort uitvindingen?
En wat voor ICT verstand? Programmeer kennis in welke taal? Server beheer (windows/linux)? Netwerk beheer? Software ontwerp kennis?
 
Johan struijk

johan struijk

28/10/2010 16:00:50
Quote Anchor link
TJVB, eigen bedrijven in o.a. ICT, marketing & sales. Waarom ik ermee ben gestopt is iets wat ik vaak als vraag krijg. In de meeste gevallen ben ik er zelf niet mee gestopt maar (in geval van een VOF) een partner die bijv. naar amerika verhuist of een partner die toch besluit een studie architectuur te doen, dat soort dingen. Verder heb ik een eenmanszaak opgezegd omdat ik geen interesse meer had in die richting en omdat ik er altijd naar streef te doen wat ik leuk vindt.
Al bij al, zijn het lange verhalen waarom sommige bedrijven opgehouden zijn te bestaan. Ik sta er nu natuurlijk ook volwassener in, dat maakt ook veel uit, mijn huidige bedrijf heb ik ondertussen twee jaar.

>Wat voor soort uitvindingen?
Je komt wel het een en ander tegen van mijn uitvindingen als je googled naar 'Johan Struijk'. Maar dat zijn niet de soort uitvindingen waar ik veel tijd in wil gooien op het moment, momenteel wil ik vooral investeren in projecten waarvan je vantevoren vrij zeker weet dat ze een stabiele toekomst geven. Bijvoorbeeld een website zoals die waar ik nu mee bezig ben, een grote prijsvergelijkings website waarvan je dmv een affiliate systeem + google adsense vrij gegarandeerd bent van een goede ROI.

En wat voor ICT verstand? Programmeer kennis in welke taal? Server beheer (windows/linux)? Netwerk beheer? Software ontwerp kennis?

Programmeren -> PHP voornamelijk, javascript/ajax, xhtml/css, WML, ASP, Delphi, VB
Server beheer -> Debian, CentOS, Windows
Software ontwerp kennis -> UML vooral, verder alles wat in AMBI aan bod is gekomen qua software engeneering.

Verder... SEO, SEM, DTP/webdesign (voornamelijk web 2.0), project management etc. etc.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.