payment prodicer bedrijf buitenland

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/11/2020 11:11:09
Anchor link
Hallo,

Ik weet dat targetpay inschrijvingen toelaat, waarbij een zakelijke rekening van buiten de EU geaccepteerd word.
Nu heb ik alle documenten opgestuurd, maar het duurt me zo lang(2 maanden) voor een keuring en het lijkt me geen professionele partij.

Weet iemand een dergelijke payment provider, waarbij ik diensten in Nederland aanbied (bijv een productendatabase API), met ideal en andere Europese/wereldwijze betalingen kan aanbieden en dat het geld naar het buitenland word overgemaakt?

Met vriendelijke groet,

Daniel.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 11:45:08
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

17/11/2020 12:24:27
Anchor link
Volgens mij ondersteunt Mollie ook buitenlandse rekeningnummers voor uitbetalingen. Zal wellicht ook wel iets langer duren dan NL IBAN, maar doorgaans vind ik de support daar vrij snel.

https://www.mollie.com/dashboard/signup/529367?lang=nl
 
Max Rooij

Max Rooij

17/11/2020 16:07:37
Anchor link
Beste Daniel,

Zou u contact met ons kunnen opnemen? Het is uiteraard niet gebruikelijk dat dit 2 maanden duurt, ik ben erg benieuwd wat er mis is gegaan. Wij helpen u graag snel verder. U kunt ons telefonisch en/of via de mail bereiken. https://www.digiwallet.nl/nl/contact

Met vriendelijke groet,

Max - TargetPay/DigiWallet.
Gewijzigd op 17/11/2020 16:08:19 door Max Rooij
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/11/2020 16:10:23
Anchor link
@Ramon,

mollie geeft duidelijk aan dat het een Europese zakelijke rekening moet zijn en niet buiten de EU.

@max,

Dit kreeg ik vandaag te horen, nadat ik alle informatie heb gemaild:

Helaas kunnen wij uw account niet goedkeuren i.v.m. compliance redenen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet / Kind regards,


Jilly van de Nes
TargetMedia B.V. Support Team


Toevoeging op 17/11/2020 16:28:41:

@max,

Even een update, net met ene Els gesproken. Jilly van de Nes die erover gaat is niet aanwezig.
Ik zou teruggemaild worden, maar toen vroeg ik of ze mijn emailadres wist. Nee, want ik heb mijn volledige naam, email en ticketnummer niet opgegeven. Dus heb ik haar mijn ticketnummer maar zelf doorgegeven.

Volgens mij lopen ze vol en hebben geen nieuwe klanten meer nodig.

Daniel
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

17/11/2020 16:57:34
Anchor link
Payment service providers (PSP) moeten weten wie de UBO (ultimate beneficial owner) of "uiteindelijke belanghebbende" van betalingen is. Bij betalingen die de EU verlaten, is de UBO niet altijd scherp in beeld en krijg je daarom compliance-problemen.

Om dezelfde reden zul je waarschijnlijk ook geen zakelijke bankrekening kunnen openen, maar allicht kun je dat eens proberen.
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/11/2020 17:20:56
Anchor link
De zakelijke bankrekening in het betreffende land buiten de EU is reeds geopend.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

18/11/2020 10:26:03
Anchor link
Daniel van Seggelen op 17/11/2020 16:10:23:
@Ramon,

mollie geeft duidelijk aan dat het een Europese zakelijke rekening moet zijn en niet buiten de EU.
Excuses, had even over het "buiten de EU" heen gelezen. Je hebt gelijk.
 
Brixxs Solutions

Brixxs Solutions

25/07/2021 23:15:20
Anchor link
**Spamknip** is ook een goed platform!
Gewijzigd op 25/07/2021 23:32:15 door - Ariën -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/07/2021 23:31:23
Anchor link
Oud topic. Let voortaan even op de datum of het recent is. Ook staan wij spam en commerciële aanbiedingen niet toe.
Gewijzigd op 25/07/2021 23:33:01 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.