paypal met eigen winkelwagen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harmen

Harmen

04/09/2007 20:09:00
Quote Anchor link
hallo,
ik heb hier een eigen winkelwagen: klik
Alleen ik zit ermee hoe de betalingsmanier gaat. Het totaal van de producten zou opgestuurd moeten worden naar paypal server, daar word afgerekend. Maar hoe weet ik nou zeker dat de klant betaald heeft? En als de klant betaald heeft zou ik een email moeten sturen naar een emailadres met de bestelling..
Denk ik verkeerd, of moet het anders? Ik heb namelijk geen ervaring met paypal. Ik heb al gekeken bij het stukje voor developers op de paypal site, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Wie heeft ervaring met paypal?

grz :)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:21:13
 
Frank -

Frank -

04/09/2007 21:11:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar hoe weet ik nou zeker dat de klant betaald heeft?
IPN
Quote:
En als de klant betaald heeft zou ik een email moeten sturen naar een emailadres met de bestelling
IPN

Kortom, download de handleiding en ga je verdiepen in de mogelijkheden van PayPal.
 
Aaa Trump

aaa Trump

04/09/2007 21:12:00
Quote Anchor link
Ben zelf niet zo PayPalerig, maar het moet wel kunnen, ook zijn er op het net van die kant en klaar parketjes te vinden. Of meschien kan je in een pluggin oscommerce kijken?
 
Vdleije .

vdleije .

04/09/2007 22:03:00
 
Harmen

Harmen

05/09/2007 19:42:00
Quote Anchor link
okee, ik heb weer ff heel wat gelezen, over IPN en alles. Maar alle voorbeeldcodes gaan over één enkel product dat gekocht wordt. Ik ben nog nergens iets tegen gekomen dat je een heel winkelwagentje (een éigen winkelwagentje) naar paypal kan sturen. Ik snap nu wel hoe het betalen met 1 product gaat...
eerst gaat de bestelling naar paypal, dan word er bij paypal afgerekend. Je komt weer terug op de site door de instelling van de "return URL". En dan kun je weer met wat standaardcode het product dat gekocht is opvragen, en het aantal dat daarvan gekocht is.

Maar ik kan niks vinden over hoe ik mijn eigen winkelwagentje in 1 keer er heen stuur. Ik wil graag dat de klanten de gekochte producten nog zien, en dat ze niet een rekening krijgen met: "Totaalbedrag van gekochte spullen: €20,-".. Is het mogelijk om alle producten in 1 keer naar paypal te versturen?

Edit:
Whooops, stom, ik heb et al gevonden... stom dat ik dat niet eerder zag.. klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.