PDF printer driver

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer Onderwijssoftware

Organisatie Je komt te werken binnen een jonge organisatie die 5 jaar geleden is begonnen in een tuinhuisje. Samen met een ervaren programmeur heeft de eigenaresse de eerste applicatie gebouwd. Inmiddels hebben ze er 3 en met de data die daar uit voor komt wordt advies gegeven aan scholen om lessen en de software te verbeteren. Inmiddels is het bedrijf sterk gegroeid en hebben ze meerdere hoge scholen, middelbare scholen en bijna de helft van alle basisscholen binnen hun portfolio. Dat komt vooral omdat iedereen die binnen het bedrijf werkt erg betrokken is bij het product en samen aan iets

Bekijk vacature »

Als Medior programmeur (C# .NET) werken aan vergel

Vacature Omschrijving Voor een bedrijf gericht op softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche zijn wij hard op zoek naar een .NET developer. Deze partij stelt verzekeringsoplossingen beschikbaar voor iedereen. Als ondernemer, ledenorganisatie of als particulier kunt u bij hen terecht voor advies bij risico-inventarisatie én het kiezen van het juiste verzekeringspakket. Doordat geen enkele verzekeringsmaatschappij belangen heeft in deze organisatie, opereren zij geheel onafhankelijk. Het bieden van kostenbesparing en kostenbeheersing is het hoofddoel. Al sinds de oprichting in 2001 hebben zij de ambitie om het meest klantvriendelijke kantoor van Nederland te zijn. ‘Bij alles wat we doen vragen we ons af hoe

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer - Greenfield

Organisatie Ruim 10 jaar geleden heeft de eigenaar van dit bedrijf een winkeltje aan huis geopend. Inmiddels telt dit bedrijf 10 jaar latere ruim 100 medewerkers, meerdere grote filialen en zijn ze internationaal actief. Er liggen nog een hoop uitdagingen, zo zijn de ambities om de hele Europese markt te gaan bedienen. Voor een groeiend bedrijf in de regio Den Haag ben ik opzoek naar een Medior/Senior .NET Developer die samen met een team van 14 ontwikkelaars een webshop verder uit gaat bouwen. Er liggen technisch zeer uitdagende projecten die opgepakt kunnen worden. Iedere afdeling heeft een eigen werkruimte die

Bekijk vacature »

PHP lead worden? Reageer!

php, developer, utrecht Functieomschrijving Je komt als PHP ontwikkelaar een rol waarbij jouw stem heel erg belangrijk gaat zijn rondom de nieuwe applicaties. Ze gaan binnenkort alle huidige applicaties helemaal opnieuw opzetten en hierbij gaan ze gebruik maken van actuele en recente technologie. Naast Symfony als framework zullen ze ook nieuwe front-end tools gaan inzetten. Je krijg hier veel ruimte om jezelf binnen je team te ontwikkelen en er zijn veel mogelijkheden om door te groeien binnen dit bedrijf. Functie-eisen - HBO niveau - ruime PHP ervaring - ervaring met een framework en bij voorkeur met Symfony - TDD ervaring

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Voor een van mijn businesspartners in de regio Woerden ben ik op zoek naar een ervaren medior PHP developer. Organisatie Dit bedrijf is 20 jaar geleden ontstaan om alles omtrent de energie in je woning te automatiseren. Waar voorheen een kaart werd gebruikt om de meterstanden door te geven is dat door dit bedrijf volledig digitaal gemaakt in Nederland. Omdat het zo’n uniek product is in Nederland zijn alle energiemaatschappijen klant van hun en zijn ze marktleider op dit gebied. Daarnaast hebben ze een planningstool ontwikkelt voor de onderhoudsmonteurs en deze zijn ze verder door aan het ontwikkelen om deze

Bekijk vacature »

Oracle Middleware Developer

Wat je gaat doen: Wij zijn op zoek naar een Oracle Middleware Developer met kennis van/ervaring met onder andere SOA Suite 10G en/of SOA Suite 11G, WebLogic, BPEL Orchestration, Java, SOAP. Je bent bekend met de integratie laag gebaseerd op Oracle SOA Suite 10G. Als Middleware developer ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van integratie tussen de diverse applicaties in het landschap, en de communicatie tussen de klant en andere stakeholders. Je werkt samen met het applicatie team, zoals functioneel ontwerpers en andere ontwikkelaars om de oplossing verder te ontwikkelen en te implementeren. Je collega’s werken onder andere met technieken

Bekijk vacature »

Junior+ ASP.NET ontwikkelaar met Sharepoint kennis

Bedrijfsinfo Momenteel ben ik op zoek naar een ervaren software ontwikkelaar die ervaring heeft met Sharepoint oplossingen. Je gaat werken bij een organisatie die al meer dan 10 jaar toonaangevend is op het gebied van bieden van totaaloplossingen voor in de cloud. Daarnaast is de organisatie ook volledig thuis op het gebied van mobile applicaties. Deze organisatie telt meer dan 50 medewerkers met 30 IT-professionals die opereren in het zuiden van Nederland. Daarnaast heeft de organisatie ook een vestigingen bij onze zuiderburen. Functie-omschrijving In deze functie ga complexe vraagstukken beantwoorden voor toonaangevende organisatie. Daarnaast ben jij de aangewezen persoon om

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Hey Fronted Developer (met allround IT Skills), Heb je heel even om het volgende te lezen? Al 20 jaar denkt Ravonet dagelijks als een start-up. Do you love Front-end en heb je ook nog brede kennis van IT ofwel ben jij een IT all-rounder? Cool! Dan is Ravonet jouw toekomst, gegarandeerd! Ben jij zo gedreven dat jij de rots in de branding bent voor onze innovatieve en internationaal snel groeiende front-end development projecten? Vind jij afwisseling, persoonlijke groei, verantwoording, innovatie en toekomst belangrijk? Dan ben je bij Ravonet aan het juiste adres en zou jij wellicht een echte Ravonetter kunnen

Bekijk vacature »

Programmeur .NET Medior

De organisatie ‘Wij willen graag gezien worden als een echt familiebedrijf, maar wel een familie met ambitie en passie voor het werk’. Je bent hier geen nummer, maar echt onderdeel van het team. Je gaat werken met de nieuwste software binnen de zorgsector, waarbij jij op een maatschappelijk duurzame manier de kwaliteit van leven van patiënten verbetert! Deze organisatie is marktleider in dit segment en biedt haar klanten de mogelijkheid tot een uitgebreid, organisatie-breed softwarepakket dat wordt gebruikt door academische ziekenhuizen door heel Nederland. Het is een technisch hoogstaand product, waar jij gaat werken binnen Angular7.0 & .NETCore! De nadruk

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer met inspraak in de organisat

Heb jij het idee dat er te weinig naar je geluisterd wordt als developer? Dat al jouw goede ideeën onder de mat worden geschoven? Willen ze maar niet overstappen naar de laatste technieken? En begrijpt het management bij jouw huidige organisatie ook niks van IT? “Ja, we gaan er intern naar kijken en laten het je weten..”. En daarna doodse stilte. Maak jij dit momenteel ook mee? Je bent niet de enige. Organisatie Speciaal voor gedreven developers zoals jij is deze high-tech organisatie opgericht. Inmiddels zijn zij een gevestigde naam binnen de branche. Dit merk je door de ruime financiële

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Hey Front-end Developer met allround IT Skills, Heb je heel even om het volgende te lezen? KWIKQY denkt dagelijks als een start-up. Do you love Back-end en heb je ook nog brede kennis van IT en/of server beheer in de Cloud (denk aan AWS of Google Cloud) ofwel ben jij een IT all-rounder? Cool! Dan is KWIKQY jouw toekomst, gegarandeerd! Ben jij zo gedreven dat jij als back-end developer de rots in de branding bent voor onze innovatieve en internationaal snel groeiende software tool KWIKQY? Vind jij afwisseling, persoonlijke groei, verantwoording, innovatie (denk aan kunstmatige intelligentie) en toekomst belangrijk? Dan

Bekijk vacature »

Medior Fullstack .NET C# Developer

Organisatie Het bedrijf waar het over gaat is een zogenaamde “digital agency”, en doet dit sinds 2007 met ontzettend veel passie. De organisatie waar het om draait maakt maatwerk software voor derden. Denk hierbij aan grote applicaties voor top merken of high traffic websites. Dit soort bureaus zijn er natuurlijk heel veel in Nederland maar deze is toch een beetje anders. Vanuit een prachtig pand in het centrum van Den Haag word met een team van 8 fullstack developers met liefde gewerkt aan de nieuwste oplossingen op software gebied. Wat deze organisatie zo uniek maakt is de kwaliteit die er

Bekijk vacature »

Junior Java developer met ondernemend karakter

Vacature Omschrijving Je komt te werken in een jong en creatief team waarin je écht onderdeel bent van de ontwikkelingen binnen de organisatie. Korte lijnen, weinig bureaucratie en een informele werksfeer. Iemand met een ondernemend karakter zal zich snel thuis voelen. Daarnaast bieden we een marktconform salaris, een gezamenlijke lunch én een 2-wekelijkse stoelmassage. Functieomschrijving Je ontwikkelt mee aan een uniek software platform vol componenten waarmee consultants (en klanten) zowel SaaS- als Enterprise oplossingen creëren op het gebied van ‘Kwaliteit & Veiligheid’, ‘Privacy & Informatiebeveiliging’ en ‘Governance, Risk & Compliance’. Vanuit een overtuigende passie voor het digitaal transformeren van werkprocessen

Bekijk vacature »

AngularJS Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Developers om ons development team te versterken. Je bent creatief en draagt met je enthousiasme positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande interesse in het applicatie landschap.

Bekijk vacature »

Medior PHP ontwikkelaar Den Bosch

Bedrijfsinfo Deze organisatie is zo’n 15 jaar geleden ontstaan en werken aan enorm gave projecten voor grote opdrachtgevers zoals bijvoorbeeld Bose. De projecten zijn enorm divers en verspreid over meerdere branches. Je kan hierbij denken aan het ontwikkelen van CRM systemen, mobile apps en het ontwikkelen van websites. Bij deze jonge, informele organisatie lopen zo’n 10 ontwikkelaars rond die allen hetzelfde doel hebben: Echt iets bijdragen aan de projecten. Samen iets gaafs neerzetten. Het leuke is de grote invloed die je op de projecten kan uitoefenen en de korte lijnen binnen de organisatie. Hierdoor zou het zomaar kunnen dat door

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 21:34:23
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een super simpel gratis pdf-printer tooltje (voor Windows).

Wanneer ik iets print, wil ik in de lijst met printers een optie erbij hebben staan om het bestand als pdf op te slaan in plaats van het bestand te printen.

Nu zijn er heel veel van die pdf-printer programmaatjes, maar ik zoek er eentje die gratis is en geen advertenties bevat. Er hoeven niet veel opties in te zitten. Als ik er maar een pdf van kan maken.

Kent iemand (uit ervaring) een goed tooltje hiervoor?

PHP hulp

PHP hulp

16/07/2019 07:12:00

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2019 21:39:26
Quote Anchor link
Heb je geen Windows 10? Dan zit het gewoon ingebouwd ;-)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 22:41:33
Quote Anchor link
Ah oke ... nee ik gebruik nog windows 7 :)

Heb je een tip?

Bart V B

Bart V B

09/01/2019 22:51:27

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 22:59:25
Quote Anchor link
@Bart

Thanks. Die was ik al tegengekomen, maar ik las in een review dat er advertenties in werden getoond. In jouw link staat echter dat er geen adware in zit, dus wellicht is dit hetgeen wat ik zoek.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

10/01/2019 15:07:35
Quote Anchor link
Primo PDF is gratis en bevat alleen reclame voor het niet-gratis zusterprogramma Nitro PDF:

http://www.primopdf.com/nl/

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/01/2019 16:00:20
Quote Anchor link
Thanks voor de tip Ward.

Aad B

Aad B

12/01/2019 09:33:39
Quote Anchor link
Op mijn laptop helaas nog met W7 staat al heel lang cutepdf en reclame nog nooit gezien.
Wellicht op huidige versie maar een paar jaar geleden zeer zeker geen reclame.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2019 09:49:19
Quote Anchor link
Gebruik die van bullzip http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
Niet voor betaald, tot nu toe geen reclame gezien.
Volgens de website wordt zelfs XP nog ondersteund.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/01/2019 18:31:31
Quote Anchor link
Inmiddels heb ik de eerste tip uitgeprobeerd (CutePDF) en die lijkt goed te werken. Je kunt niks instellen, maar dat hoeft ook niet. In plaats van een printer klik je CutePDF aan en dat is alles. Bedankt voor alle tips. Mocht er toch nog ineens reclame verschijnen, dan zal ik een van de andere opties proberen.

Wladimir S

Wladimir S

12/01/2019 19:26:19
Quote Anchor link
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met het gratis programma Doro PDF Writer.
Ik gebruikte het destijds onder XP, daarna Vista en nu ook onder Windows 10.

Aad B

Aad B

12/01/2019 22:25:38
Quote Anchor link
Wladimir S op 12/01/2019 19:26:19:
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met het gratis programma Doro PDF Writer.
Ik gebruikte het destijds onder XP, daarna Vista en nu ook onder Windows 10.
In WIndows10 kan je de extra ballast verwijderen, Windows10 ondersteunt zelf printen naar PDF

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.