PDF printer driver

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior .NET developer / Traineeship /

‘Wij willen goede engineers nog beter maken’ is een veelgebruikt gezegde binnen deze organisatie. Vanuit deze organisatie zijn ze op zoek naar de beste top 5% van de markt als het gaat om software ontwikkeling, motivatie en doorzettingsvermogen! Het probleem waar veel banken en verzekeraars tegen aanlopen is dat ze de transitie hebben gemaakt tot softwarehuizen. Om de kwaliteit te waarborgen worden de beste consultants ingehuurd en zijn ze gewend aan de hoge kwaliteit van inhuur. Het probleem is dat dergelijke bedrijven blijven zitten met een gigantisch kennisgat als deze consultants wegvallen. Daar speelt deze organisatie perfect op in door

Bekijk vacature »

Senior developer voor marktleider

Organisatie Deze organisatie bestaat nu ruim 10 jaar. De afgelopen 3 jaar heeft het bedrijf een zeer grote ontwikkeling doorgemaakt, waardoor ze nu marktleider zijn binnen hun branche. Op dit moment heeft het bedrijf 30 man personeel in dienst, waarvan 14 developers. Deze marktleider is verdeeld in 2 vestigingen. 1 vesteging als magazijn en 1 vesteging als fysieke winkel. Door de groeispurt dat het bedrijf is ondergaan, komen ze echt handen te kort in het development team en blijft er werk liggen. Dit is de plek die jij als developer gaat invullen. Binnen het bedrijf hangt er een informele en

Bekijk vacature »

Als webdeveloper (Magento) aan de slag bij groeien

Vacature Omschrijving Voor een geprofessionaliseerde organisatie met circa 35 medewerkers zoeken wij een webdeveloper die een topper is met Magento. Deze leuke partij is al bijna dertig jaar actief als uitgever en distributeur van bord- en kaartspellen in de Belenux en voert titels voor kinderen en families, met daarnaast uitdagende bordspellen voor liefhebbers. Denk hierbij aan Kolonisten van Catan, 30 Seconds, Halli Galli, Regenwormen, Carcassonne, Dominion en vele andere. Zij zijn gevestigd in Almere en hebben een informele, innovatieve en sterk dynamische organisatie. Per postorder worden de importspellen en accessoires verkocht in Nederland, België en Duitsland. Het assortiment bestaat uit

Bekijk vacature »

Senior C# Developer /.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij een senior C#/.NET developer? Wil jij werken met de nieuwste technieken en zelfgebouwde features binnen een dag releasen? Solliciteer dan nu! 60% van de tijd ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de software; 30% van de tijd ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de software; 10% van de tijd ben je verantwoordelijk voor bugfixing; Opstellen van complexe queries in SQL; Werken in een DevOps team en Agile-omgeving. Functie-eisen HBO/WO werk- en denkniveau; 3-5 jaar ervaring met C#; Minimaal 2 jaar ervaring met het schrijven van queries in SQL; Ervaring met Azure; Het kunnen begeleiden en

Bekijk vacature »

.Net Developer (Back-End)– High Traffic Plat

For a business partner of ours in the city Centre of Amsterdam, we are looking for a Back-End .Net developer. This Company, a market leader within their line of business has a platform with millions of views per day. Always keeping the competition miles away and with a high traffic demanding platform they are always seeking technological ways to improve their services. Located from a walking distance of the city’s heart you will be working from a modern building with stunning views of the city. So far so good? Please keep reading; As a .Net developer you will be working

Bekijk vacature »

Midlance .NET Developer

Jij hebt al een aantal jaren werkervaring in de .NET wereld en twijfelt over de stap naar freelance… Want hoe lekker is het als je in overleg met de eindgebruiker je tijden kan bepalen, je veel vrijheid hebt, bij alleen toonaangevende organisaties terecht komt en ook nog eens DIK betaald krijgt? Voor veel ontwikkelaars is dit toch net een stap te ver. Zij willen gewoon lekker code kloppen en zich niet bezig houden met het regelen van opdrachten, administratieve zaken of andere randzaken. Klinkt dit bekend? Wij bieden de middenweg! Maar eerst; wat is midlance? Bij een midlance constructie heb

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer / International Startup

Organisatie Deze organisatie heeft een innovatieve evenementen agenda ontwikkelt en dient daarmee als marketing platform voor grote evenementen. Wil jij vanuit een jonge startup graag samen werken met ’s werelds grootste evenementen, bedrijven als Uber en Booking.com en onderdeel worden van deze gave startup, lees dan verder! Deze organisatie heeft een platform ontwikkeld waarbij grote evenementen zich aanmelden en op dit platform adverteren richting miljoenen consumenten die de app gebruiken. Enkele jaren geleden is deze organisatie ontstaan en zitten inmiddels met 15 man in verschillende landen gevestigd. Het is een erg jonge organisatie waarbij de leeftijden tussen de 20 en

Bekijk vacature »

Frontend developer junior / medior

Organisatie Wat is het pad wat jij wil gaan bewandelen? Denk je er wel eens over na om voor een detacheerder te gaan werken maar ben je bang dat je een opdracht moet doen die je niet leuk vind? Lees dan even verder. Heb je ook wel eens het gevoel dat je een beetje blijft hangen in je ontwikkeling omdat je onvoldoende uitgedaagd wordt op jouw werk maar ben je niet het type wat iedere 2 jaar een overstap wil maken, dan is dit iets voor jou. Een van mijn partners in Amsterdam heeft recent haar deuren geopend. Het team

Bekijk vacature »

Medior webdeveloper

Organisatie Yes, je mag weer naar kantoor! Je loopt langs het water naar jouw prachtige werklocatie. Eenmaal in de lift bedenk je wat je vandaag weer wilt gaan leren. Je komt boven aan in de grote open ruimte en de HR medewerker groet je vriendelijk. Bij de relax hoek zie jij je collega al met een lekkere bak koffie in zijn handen staan. “Dit wordt weer een productieve en leuke dag. We hebben namelijk een nieuw project binnen gekregen in de sportbranche die wij als team mogen gaan oppakken!” roept je collega. Vol enthousiasme kletsen jullie nog even door en

Bekijk vacature »

Senior C# .NET developer / Werken met GIS / CAD te

Stel je eens het volgende voor. Je stapt elke ochtend de auto in, zet je favoriete nummer aan en pakt de snelste route naar je werk. Maar, wat je je niet bedenkt is dat Nederland tot een van de dichtst vertakte wegennetten ter wereld beschikt! Al die wegen moeten naadloos op elkaar aansluiten, rekening houdend met allerlei belangrijke factoren. Tijdens de bouw van zo een wegennet is het belangrijk om alle processen en informatie goed in de gaten te houden. Dit wordt gedaan middels GIS, een Geografisch Informatie Systeem en daar mag jij mee werken! Gelegen ten zuiden van Utrecht

Bekijk vacature »

PHP Developer met passie en interesse in moderne t

Functieomschrijving Elke week en dag begin je met het toevoegen van endpoints aan hun API om vervolgens d.m.v. een gezamenlijke meeting, samen met collega's te brainstormen hoe je de projecten gaat aanvliegen. Het plan is gemaakt en nu zorg je ervoor dat de puntjes op de i komen zodat jij en je collega's efficiënt te werk kunnen gaan. Het zijn verschillende werkzaamheden en zo zul je bijvoorbeeld het ene moment wat aanpassing doen in het systeem en het andere moment ben je bezig om nieuwe functionaliteiten toe te voegen aan de software. Zoals gezegd werken ze hier met de nieuwe

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, inhouse functie (C#, Winform

Je bent C# developer en op zoek naar een nieuwe baan? Het liefst in de regio Rotterdam? Binnen een sterk bedrijf dat zich al een aantal decennia heeft bewezen? En bij voorkeur een bedrijf met een platte organisatie, directe lijnen en informele sfeer? Mogelijk dat deze baan dan iets voor jou is. Voor een Rotterdams software bedrijf ben ik namelijk op zoek naar een medior of senior C# developer. Het bedrijf richt zich op automatiseringssoftware voor met name het MKB. Hiervoor hebben ze een standaardproduct ontwikkeld dat continu doorontwikkeld wordt en inmiddels duizenden gebruikers kent over tientallen branches. Door zich

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Hey Front-end Developer met allround IT Skills, Heb je heel even om het volgende te lezen? KWIKQY denkt dagelijks als een start-up. Do you love Back-end en heb je ook nog brede kennis van IT en/of server beheer in de Cloud (denk aan AWS of Google Cloud) ofwel ben jij een IT all-rounder? Cool! Dan is KWIKQY jouw toekomst, gegarandeerd! Ben jij zo gedreven dat jij als back-end developer de rots in de branding bent voor onze innovatieve en internationaal snel groeiende software tool KWIKQY? Vind jij afwisseling, persoonlijke groei, verantwoording, innovatie (denk aan kunstmatige intelligentie) en toekomst belangrijk? Dan

Bekijk vacature »

Medior/Senior Ruby Developer

Organisatie 5 jaar geleden zijn 3 jonge ondernemers deze start-up begonnen. De organisatie bestaat inmiddels uit 20 medewerkers en wil de komende jaren minimaal jaarlijks met 20% gaan groeien. Kwaliteit staat hoog in het vaandel en ze willen alleen met de beste mensen dit gaan realiseren. De klanten waarvoor ze werken gaat van IJsland tot aan Spanje en blijven steeds hun netwerk verder groeien. Je gaat werken aan gepassioneerde slimme applicaties voor het onderwijs die wereld wijdt zowel leraren als studenten het leven een stukje makkelijker kunnen maken doordat deze technieken er voor zorgen dat alles sneller en efficiënter kan.

Bekijk vacature »

Progress Developer / Internationale markt

Functieomschrijving Wil jij in een toonaangevende organisatie werken met de ambitie om de (inter-)nationale markt te bewerken? Reageer dan nu! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de applicatie; Implementeren van functionaliteiten in eigen Back Office pakket; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de architectuur; Programmeren van functionele en technische wijzigingen; Bijwerken van documentatie; Troubleshooten van complexe incidenten; Aanroepen van webservices, message handling; Functie-eisen Minimaal HBO werk en denkniveau; 6+ jaar ervaring in software ontwikkeling; Ruime ervaring met Progress / OpenEdge; Zeer sterk analytisch vermogen; Je bent communicatief en je gaat proactief te werk;

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 21:34:23
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een super simpel gratis pdf-printer tooltje (voor Windows).

Wanneer ik iets print, wil ik in de lijst met printers een optie erbij hebben staan om het bestand als pdf op te slaan in plaats van het bestand te printen.

Nu zijn er heel veel van die pdf-printer programmaatjes, maar ik zoek er eentje die gratis is en geen advertenties bevat. Er hoeven niet veel opties in te zitten. Als ik er maar een pdf van kan maken.

Kent iemand (uit ervaring) een goed tooltje hiervoor?

PHP hulp

PHP hulp

16/07/2019 07:12:31

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2019 21:39:26
Quote Anchor link
Heb je geen Windows 10? Dan zit het gewoon ingebouwd ;-)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 22:41:33
Quote Anchor link
Ah oke ... nee ik gebruik nog windows 7 :)

Heb je een tip?

Bart V B

Bart V B

09/01/2019 22:51:27

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2019 22:59:25
Quote Anchor link
@Bart

Thanks. Die was ik al tegengekomen, maar ik las in een review dat er advertenties in werden getoond. In jouw link staat echter dat er geen adware in zit, dus wellicht is dit hetgeen wat ik zoek.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

10/01/2019 15:07:35
Quote Anchor link
Primo PDF is gratis en bevat alleen reclame voor het niet-gratis zusterprogramma Nitro PDF:

http://www.primopdf.com/nl/

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/01/2019 16:00:20
Quote Anchor link
Thanks voor de tip Ward.

Aad B

Aad B

12/01/2019 09:33:39
Quote Anchor link
Op mijn laptop helaas nog met W7 staat al heel lang cutepdf en reclame nog nooit gezien.
Wellicht op huidige versie maar een paar jaar geleden zeer zeker geen reclame.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2019 09:49:19
Quote Anchor link
Gebruik die van bullzip http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
Niet voor betaald, tot nu toe geen reclame gezien.
Volgens de website wordt zelfs XP nog ondersteund.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/01/2019 18:31:31
Quote Anchor link
Inmiddels heb ik de eerste tip uitgeprobeerd (CutePDF) en die lijkt goed te werken. Je kunt niks instellen, maar dat hoeft ook niet. In plaats van een printer klik je CutePDF aan en dat is alles. Bedankt voor alle tips. Mocht er toch nog ineens reclame verschijnen, dan zal ik een van de andere opties proberen.

Wladimir S

Wladimir S

12/01/2019 19:26:19
Quote Anchor link
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met het gratis programma Doro PDF Writer.
Ik gebruikte het destijds onder XP, daarna Vista en nu ook onder Windows 10.

Aad B

Aad B

12/01/2019 22:25:38
Quote Anchor link
Wladimir S op 12/01/2019 19:26:19:
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met het gratis programma Doro PDF Writer.
Ik gebruikte het destijds onder XP, daarna Vista en nu ook onder Windows 10.
In WIndows10 kan je de extra ballast verwijderen, Windows10 ondersteunt zelf printen naar PDF

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.