PDF van RGB naar CYMK

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Veur Heur

Veur Heur

22/08/2012 12:06:19
Quote Anchor link
Ik heb een Flash editor laten bouwen voor het bestellen van diverse producten. Deze editor wordt gebruikt om een product op te maken en vervolgens wordt het eindresultaat als PDF op de server opgeslagen. De PDF heeft echter RGB kleuren en mijn klant wil graag CYMK kleuren zodat de PDF 1 op 1 kan worden gebruikt voor het uitwerken van het product. De persoon die de editor heeft gebouwd zegt dat dit niet door Flash kan worden afgehandeld en zegt dat de omzetting server side moet worden gedaan. Ik heb al wat getest met imagemagick echter is het resultaat echter nooit 1 op 1 hetzelfde, de kleuren wijzigen namelijk.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke omzetting of is het misschien wel degelijk mogelijk om direct de PDF in CYMK te genereren vanuit Flash?
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.