PGSQL - 3 tabellen combineren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dennis

dennis

26/01/2009 10:54:00
Quote Anchor link
Beste php'ers

ik heb op dit moment dit

tabel Groepen
-----------------
groep_id

tabel Partners
-----------------
partner_id
groep_id

tabel Users
----------------
user_id
partner_id

nu wil ik 1 associatieve array maken van alle users van de partners met groep_id = 2;

ik kan dit voor elkaar krijgen met een onnodig php script met array trucjes maar ik weet zeker dat iemand weet hoe je dit in je SQL syntax kan zetten want ik denk dat ik niet de enige ben die dit wel is heeft meegemaakt.


wie kan mij vertellen hoe ik dat dan doe, of mij in iedergeval in de goede richting helpen.

s.v.p. alleen reageren als je een serieuze reactie geeft, google heb ik geprobeerd maar ik weet niet in welke richting ik zou moeten kijken.

mvg,
Dennis
 
PHP hulp

PHP hulp

17/04/2024 00:07:30
 
Bo az

Bo az

26/01/2009 11:05:00
Quote Anchor link
Dit bedoel je?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
SELECT
 u.user_id
FROM
 Users u
 JOIN Partners p ON p.partner_id=u.partner_id
WHERE
 p.groep_id=2
 
Dennis

dennis

26/01/2009 11:06:00
Quote Anchor link
ik dacht al iets met join maar werk daar nog niet veel mee ga ik wel leren natuurlijk.


echt thx boaz.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dennis
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.