PHP bar/QR code scannen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jesper S

Jesper S

04/03/2017 12:09:08
Quote Anchor link
Hallo mensen.

Ik vroeg me af, is het mogelijk om een bar/QR code te scannen via PHP? Als dit mogelijk is kan iemand mij vertellen hoe? Want op google zoeken word ik niet wijzer van.

Hoe ik het wil hebben:
Ik heb hier een papiertje met een bar of QR code er op.
Ik doe mijn webcam in mijn computer
Ik ga naar een pagina en klik op het knopje 'Scan'.
Ik hou het kaartje voor de webcam.
en vervolgens word de code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $output; ?>
rerunt en zie ik op de pagina wat de tekst is die in de QR/bar code staat.

Ik hoop dat iemand zo iets voor me heeft of mij kan vertellen hoe ik dat kan maken.

Met vriendelijke groet,
Jesper Schroder
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 02:49:06
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

04/03/2017 12:54:06
Quote Anchor link
Een barcodescanner werkt min of meer hetzelfde als een toetsenbord:

http://stackoverflow.com/questions/8465839/integrating-barcode-scanner-into-php-application
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.