php beoordelingssyteem vragen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeroen Plum

Jeroen Plum

26/02/2011 01:07:32
Quote Anchor link
Quote:
bloggingprogramma is, dat er een webpagina wordt getoond, met daarop een presentatie van uw blog.
Maak voor de presentatie van uw blog gebruik van html tabellen, waarin u de blog weergeeft. Plaats de inhoud van uw blog hiervoor in een php array. Maak waar mogelijk ook gebruik van functies.
Naast deze blog pagina heeft u een beheerspagina, waarin u de nieuwe blogs kunt toevoegen, en oude blogs kunt bewerken of verwijderen.


wat bedoelen ze met inhoud in php array?
maak waar mogelijk gebruik van functies?
en html tabbelen?

ik snap er echt niks vanhttp://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/607371-Blogging-programma-en-beoordeling-in-php-array

hier vind u een zip bestand waar ik php scripts in heb geplaatst, misschien vind u fouten of iets dergelijks
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 13:26:35
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/02/2011 01:31:41
Quote Anchor link
JEROEN pLUM op 26/02/2011 01:07:32:
Quote:
bloggingprogramma is, dat er een webpagina wordt getoond, met daarop een presentatie van uw blog.
Maak voor de presentatie van uw blog gebruik van html tabellen, waarin u de blog weergeeft. Plaats de inhoud van uw blog hiervoor in een php array. Maak waar mogelijk ook gebruik van functies.
Naast deze blog pagina heeft u een beheerspagina, waarin u de nieuwe blogs kunt toevoegen, en oude blogs kunt bewerken of verwijderen.


wat bedoelen ze met inhoud in php array?
maak waar mogelijk gebruik van functies?
en html tabbelen?

ik snap er echt niks vanhttp://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/607371-Blogging-programma-en-beoordeling-in-php-array

hier vind u een zip bestand waar ik php scripts in heb geplaatst, misschien vind u fouten of iets dergelijks

Sorry hoor, maar wat is nu eigenlijk je vraag... kun je iets duidelijker zijn? Je quote een of andere tekst en daar ga je vervolgens een paar algemene vragen over stellen? Graag wat specifieker zijn. Waar ben je mee bezig, wat wil je bereiken, wat heb je zelf al geprobeerd (relevante code en niet in zip bestanden aub) en wat gaat er niet goed?
 
Jeroen Plum

Jeroen Plum

26/02/2011 04:16:49
Quote Anchor link
Eerlijk gezegd snap ik er niks van

ik wil graag de hierboven genoemde dingen berieken
zoals een beoordelingssysteem en gebruik van php array enz

Graag wil ik weten hoe ik zoiets kan bereiken

ik heb in dat zip file alle php codes, om ze hier los te plaatsen is overbodig plus dat ik het verkeert doe blijkbaar waar ik vervolgen weer kritiek op krijg

ik wil de inhoud in een php array. Maak waar mogelijk ook gebruik van functies.
Naast deze blog pagina heeft u een beheerspagina, waarin u de nieuwe blogs kunt toevoegen, en oude blogs kunt bewerken of verwijderen[/quote]
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.