php bladzijde openen van wordpress

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jan douma

jan douma

20/02/2019 22:16:53
Quote Anchor link
Zou best eens kunnen wat je zegt
Ik kom er zo niet uit.. en vragen aan de developer van het theme kan niet , want heb er 5 euro voor betaald, maar dan nog..krijg je ooit een antwoord?
Of weer op zoek gaan naar een ander theme die wel die headerfunctionaliteit heeft die ik wil, maar het flatsome theme is wel populair zo te zien op internet
Had graag de logo van de oude shop weer gebruiken.

Bedankt voor de hulp!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:36:25
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/02/2019 22:26:55
Quote Anchor link
Ik betwijfel of de ontwikkelaar ondersteuning zal geven op een programma die jij gebruikt om je site te bouwen. Dat zou wel apart zijn :-P

Maar ik zie je probleem niet met de live-view. Dit heeft ook niks met Wordpress theme's te maken.
Het is niet echt bedoeld voor wat je wilt bereiken.

Daarvoor zijn lokale webservers nou die je met https://localhost aanroept.
 
Jan douma

jan douma

20/02/2019 23:03:20
Quote Anchor link
De php pagina in het wordpress theme die ik wil openen (zien) lukt niet, want weet niet hoe dit te doen.Er is in Dreamweaver ook een gecombineerde live view en die kon weleens handiger zijn.
Helaas heb ik er geen ervaring mee nog.

Nou wel hoor..er is ondersteuning v.d developer van het theme als je de volle mep voor het theme betaald, tenminste daar word mee geadverteerd, maar dan nog moet je afwachten of je antwoord krijgt op een vraag.

Moet het flatsome theme, maar eens opnieuw bekijken naar de opbouw van de homepage(landingpage) en met een lege page beginnen,nu ik niet onder de motorkap naar de php code heb kunnen kijken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/02/2019 23:18:09
Quote Anchor link
Jouw probleem is toch Dreamweaver, en niet jouw theme? Dus verwacht niet dat de maker jouw kan vertellen hoe je in Dreamweaver deze kan aanpassen of in de live-view kan bekijken. Of de maker wel welwillend zijn ;-)

Als het mij niet lukt om een nieuwe bass-speaker van Bose in mijn Audi A4 te plaatsen, dan ga ik toch ook niet naar de Audi-dealer toe?

Die Live-view in Dreamweaver is volgens mij echt voor andere kleinere dingen bedoeld, zoals een contactscript bijv. uit te testen, en niet om een heel CMS uit te testen. Wat is nou eigenlijk de moeite van CTRL+S, TAB (naar je browser) en F5? Als je dit op virtuoze manier aanleert dan wil je niet meer anders.
Gewijzigd op 20/02/2019 23:19:34 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.