PHP Chatbox - Customizable

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kaulo Banaan

Kaulo Banaan

12/07/2016 19:49:26
Quote Anchor link
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik zoek een betaald of gratis chatbox script. Ik weet niet heel veel van PHP af. Ik kan de basics. Ik heb nu een register-login systeem en ik zou graag de naam van de ingelogde user als chatbox naam willen en niet dat je in de chatbox opniew moet registeren.

Kan iemand dit maken voor een vergoeding of kent iemand dit script/heeft het gevonden.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 23:00:55
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2016 20:20:10
Quote Anchor link
Een goede chatbox is overigens niet in PHP gebouwd, dit vormt een grote belasting op de database dan wel de I/O writes naar de schijf. De beste oplossing is het gebruik van socket.io of node.js.

Een basic voorbeeld kan je hier vinden:
http://socket.io/get-started/chat/
 
Kaulo Banaan

Kaulo Banaan

12/07/2016 20:37:12
Quote Anchor link
Maar het is echt een kleine groep mensen. Ik hoef echt alleen maar zoiets.

Zelfverzonnen script taal xD

<
Username = CurrentLoggedInUser
Echo chatbox'
>


Het fetchen van de username zit al bij het script dat ik gekocht heb dat gaat via php.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2016 20:40:00
Quote Anchor link
Anders is phpFreeChat misschien een oplossing?
 
Kaulo Banaan

Kaulo Banaan

12/07/2016 20:41:21
Quote Anchor link
Maar dat kan ik toch niet aan mijn systeem koppelen?

Toevoeging op 12/07/2016 20:43:13:

http://stackoverflow.com/questions/21269564/integrating-php-login-project-with-ajax-chat

Is dat wat?

Toevoeging op 12/07/2016 20:44:07:

Misschien moet ik dit dan maar zelf maken met een tutorial en dan de database van de users koppelen. Idk
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2016 20:47:05
Quote Anchor link
Als ik zo een beetje rondkijk, kan je ook met phpFreeChat de username gebruiken die binnen je eigen inlogsysteem bekend is.
 
Kaulo Banaan

Kaulo Banaan

12/07/2016 20:54:54
Quote Anchor link
Ik kan het niet vinden in de docu.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2016 20:56:20
Quote Anchor link
http://www.phpfreechat.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=139
Lijkt dus in de cookie te staan. (vraag me of of het wel 100% veilig is?)

Los van het feit dat het script uit 2013 stamt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.