PHP contact script, parse error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jur

Jur

24/10/2005 14:56:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben aan het beginnen met php en heb een PHP script gedownload van deze site (http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/409/) maar krijg steeds een

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in C:\server\Apache2\htdocs\_debug_tmp.php on line 192


ik heb het php formulier opgeslagen als contact.php (in mijn geval in de map: C:\server\Apache2\htdocs )

volgens mij vergeet ik iets te doen, je moet ook in het script je username/password invoeren van je database, dat heb ik ook wel gedaan (op 2 plekken?) maar kom er niet echt mee verder...
--------------------------------------------------------------
Verder krijg ik bij dit script:
phpwebsite-0.10.1-full

de error als ik alles heb ingevult:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
Unable to connect to your server's database.
Please reenter your settings.
Gewijzigd op 24/10/2005 15:02:00 door Jur
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 16:42:20
 
Jelmer -

Jelmer -

24/10/2005 15:42:00
Quote Anchor link
post regel 190 tot en met 195 eens hier, en wat betreft die andere fout, je hebt gewoon de verkeerde gegevens ingevoerd, of de databaseserver staat uit.
 
Jur

Jur

24/10/2005 18:17:00
Quote Anchor link
crap heb het script al weg gegooit, maar ik doe waarschijnlijk wel meer fout, aangezien ik nog geen één script goed heb gekregen

de phpwebsite utility geeft nog steeds dezelfde fout, wat ik met google heb gevonden is dat wel meer mensen er problemen mee hebben...iemand hier een oplossing voor?
 
Niels Beckers

Niels Beckers

24/10/2005 18:26:00
Quote Anchor link
ondersteund je webhost deze functie wel?
 
- Jim  -

- Jim -

24/10/2005 18:26:00
Quote Anchor link
Jur:
Hey,

Verder krijg ik bij dit script:
phpwebsite-0.10.1-full

de error als ik alles heb ingevult:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
Unable to connect to your server's database.
Please reenter your settings.


Als je je gegevens juist hebt ingevuld, heb je waarschijnlijk geen rechten op de database.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.