PHP databankwebsite verbeteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ty Muus

Ty Muus

01/05/2014 18:58:03
Quote Anchor link
Allen,

Sinds 2007 beheer ik hobbymatig een natuurwebsite maar mijn kennis van PHP is gering.

Ik ben op zoek naar iemand die PHP klusjes met plezier doet en zijn creativiteit los kan laten in mijn website. Het designen kan ik zelf, maar het scripten is mij een blok aan het been.

Website:

Een databank met 1.500 soorten met PHP en SQL, met ook de laatste tijd steeds meer Jquery.
Er is één centrale naamlijst met een key-code.
Aan die key-code hangt het hele soortprofiel samen.
Soortinformatie of soortbeschrijving is ook weer gelinkt aan de soortnaam in de naamlijst, evenals foto's van de soorten die ook met dezelfde key verbonden zijn.
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat het een naamlijst is met elke soort zijn eigen profiel en fotoalbum.

Werkzaamheden/wensen:

Deze scripts zijn erg verouderd.
Er moet een efficiënt, liefst een vrij simpel systeem komen waarbij de naamlijst en de profielen vanuit een Adminpaneel zijn te wijzigen. De foto's die toegevoegd worden dienen ook een miniatuur-variant aan te maken, deze komen in een zogenaamd plaatjesoverzicht van alle soorten. Zo kan de gebruiker dus zoeken op naam en afbeelding.
De volgorde van de foto's moet in de admin veranderd kunnen worden.

Een creatief brein mag ook verder denken door de website verder om te zetten in een CMS en om geavanceerde zoekfuncties te ontwikkelen om zo diersoorten te zoeken. Dit is geen must, maar wellicht is het een kleine ingreep.

Vergelijkbaar principe:
http://svalbardflora.net/index.php?id=345

Prijs, in overleg. Het zal denk ik niet om honderden euro's gaan. Eventueel met een banner of reclame, en veel bezoekers heeft de website wel. Als 24 jarige student heb ik het ook niet superbreed. Misschien is er een andere student die het leuk lijkt om samen te klussen.

Wie belangstellend is, stuur een PM, dan geef ik direct de link van de website.

Hartelijke groeten,
Ty
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:18:02
 
Ty Muus

Ty Muus

09/06/2014 16:46:54
Quote Anchor link
Momenteel zoek ik nog steeds een belangstellende voor deze "klus".

Ben je belangstellend? Laat het me weten!
 
 - Diov  -

- Diov -

09/06/2014 22:35:35
Quote Anchor link
Hallo Ty Muus, kan je me een prive bericht sturen?
Ik ben een student, en binnen 2 weken zijn mijn examens ten einde.

Heb kennis van alle webtaleb opgedaan:
PHP, Sql (Mysql), Javascript (d.m,v. jQuery), Css en html(5)

Diov
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.