PHP Developer Den Haag/Amsterdam gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP erik

PHP erik

01/09/2008 10:36:00
Quote Anchor link
Dames en heren, vooral heren natuurlijk,

Ik ben op zoek naar goede PHP programmeurs die een vaste baan willen in Den Haag (eigenlijk Scheveningen) voor mijn huidige werkgever.

We ontwikkelen hier websites voor een heleboel grote klanten (gaap, wie niet ;) ), maar we ontwikkelen ook (voor KPN en voor onszelf) hét nieuwe systeem voor SMS, voiceberichten en alles wat met mobiel te maken heeft (dit alles in PHP) en software m.b.t. barcodescanners. Op dit moment hebben we al een heel SMS/bel systeem, maar dat wordt nu vernieuwd (ik ben er mee bezig terwijl ik deze vacature type) om er nog veel meer mee te kunnen.

Wij zitten hier bij de Scheveningse bosjes, 300m van Madurodam, 1km van de boulevard en naast het prachtige rosarium/Westbroekpark. Oh en we zitten in een kantoorvilla. Dus geen TL-buizen en andere standaardshit, maar gewoon mooi/luxe/ruim en lekkere sfeer. Met de tram vanaf CS is het ongeveer 5 minuten, vanaf HS 10 minuten. De tram rijdt +/- 13 keer per uur. Met de bus vanuit Den Haag ben je er ook zo (bus 21/22 etc etc).

De sfeer is hier vooral leuk. Ongeveer 30 mensen in het bedrijf waarvan 8 developers. Paar nerds, paar niet-nerds. Marketingmannen, -vrouwen, designers, we hebben het allemaal :)

Ik ben voornamelijk op zoek naar vooruitstrevende mensen en mensen met een goede kennis van PHP 5 OOP. De meeste mensen hier kennen me wel en weten dat ik vrij hoge eisen stel aan programmeren en dat verwacht ik ook van jou. Dus ik zoek meer een medior/senior dan een junior.

Opleiding: I don't care, ik kijk naar prestaties
Contract: waarschijnlijk 6 of 12 maanden en daarna vast
Ervaringen: PHP5 OOP, standaard XHTML etc etc zooi
Salaris: harder, better, faster, stronger ;) (hangt af van niveau)
Werkgever: Amgate(/Pluk/Bartrack)

We werken hier o.a. met SOAP, XSLT en Smarty, maar als je dat niet kent dan leer je dat binnen een uur. Zend Framework is wat mij betreft een pré, maar we gebruiken het nog niet (maar daar probeer ik verandering in te brengen).

Verras me!

Je mag me mailen op erik.duindam [at] amgate [punt] com voor meer informatie. Je mag ook hier reageren. Als je telefonisch wil praten laat dan even je nummer achter, dan bel ik je wanneer je wil.

Dankjewel!!!

- Erik

Edit: MSN is misschien makkelijker / minder gezeik / informeler: [email protected]

Edit2: We hebben ook een locatie in de binnenstad van Amsterdam waar je eventueel zou kunnen werken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 17:19:18
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/09/2008 10:59:00
Quote Anchor link
Erik, ik heb even je msn mail net zo gedaan als je amgate mail. Ik neem aan dat je ook op je msn adres geen spam e.d. wilt.

En ik heb even een linkje naar de website van je werkgever geplaatst. Is denk ik ook wel makkelijk.
 
PHP erik

PHP erik

01/09/2008 11:15:00
Quote Anchor link
Ik heb het weer gewijzigd (eigenwijs hè); de link zit nu gewoon onder de naam en m'n msn heb ik terug gewijzigd. Want [email protected] is geen geldig e-mailadres, het is puur msn. Ik kan dus geen spam ontvangen :)
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/09/2008 11:23:00
Quote Anchor link
Quote:
(eigenwijs hè)


Zijn we wel van jou gewent dat je een eigenwijs konijn bent.

Mischien toch prettig om een loonindicatie te geven op basis van het gestelde profiel (zeg maar gewoon wat de perfecte kandidaat zou verdienen)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/09/2008 11:25:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 01.09.2008 11:23:
Quote:
(eigenwijs hè)


Zijn we wel van jou gewent dat je een eigenwijs konijn bent.

Mischien toch prettig om een loonindicatie te geven op basis van het gestelde profiel (zeg maar gewoon wat de perfecte kandidaat zou verdienen)


Geef dan beter aan wat het minimum is, dan valt het altijd mee. De perfecte kandidaat (als die al bestaat :P) verdient waarschijnlijk wel meer, dan valt het voor iemand anders misschien wel tegen, dat moet je voorkomen.

Een loonindicatie is wel prettig inderdaad.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/09/2008 11:26:00
Quote Anchor link
WMag ook robert, Ben maar simpele MBO-er dus verstand er van heb ik niet maar cijfertjes zeggen altijd meer
 
PHP erik

PHP erik

01/09/2008 11:36:00
Quote Anchor link
Ik kan geen loonindicatie geven, omdat dit aan de programmeur en de directie is. De directie stelt ook geen minimum. Het is in ieder geval minimaal marktconform. Je zit hier sowieso goed, men is bereid te investeren in goede mensen, neem dat van mij aan. Ik ben niet iemand die dit zegt om mensen binnen te halen, want uiteindelijk schiet ik er toch niets mee op of er nieuwe mensen komen of niet.

Bijna iedereen heeft hier gewoon een huis gekocht en iedereen rijdt in een auto (niet van de zaak) en kan een gezin onderhouden.

Reiskosten worden uiteraard ook vergoed, genoeg vakantiedagen, nog meer vakantiedagen als je niet vaak ziek bent en verder gewoon goede omstandigheden.

Als iemand aan de hand van niveau een salarisindicatie wil dan kan ik dit best proberen te regelen, maar dan moet ik wel eerst meer over de persoon weten. Alles is bespreekbaar hier. Het is hier flexibel en er zijn niet echt standaardcontracten :)
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/09/2008 11:38:00
Quote Anchor link
ozo :P. Nou succes dan met zoeken :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.