PHP Developer Den Haag/Amsterdam gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP erik

PHP erik

01/09/2008 10:36:00
Quote Anchor link
Dames en heren, vooral heren natuurlijk,

Ik ben op zoek naar goede PHP programmeurs die een vaste baan willen in Den Haag (eigenlijk Scheveningen) voor mijn huidige werkgever.

We ontwikkelen hier websites voor een heleboel grote klanten (gaap, wie niet ;) ), maar we ontwikkelen ook (voor KPN en voor onszelf) hét nieuwe systeem voor SMS, voiceberichten en alles wat met mobiel te maken heeft (dit alles in PHP) en software m.b.t. barcodescanners. Op dit moment hebben we al een heel SMS/bel systeem, maar dat wordt nu vernieuwd (ik ben er mee bezig terwijl ik deze vacature type) om er nog veel meer mee te kunnen.

Wij zitten hier bij de Scheveningse bosjes, 300m van Madurodam, 1km van de boulevard en naast het prachtige rosarium/Westbroekpark. Oh en we zitten in een kantoorvilla. Dus geen TL-buizen en andere standaardshit, maar gewoon mooi/luxe/ruim en lekkere sfeer. Met de tram vanaf CS is het ongeveer 5 minuten, vanaf HS 10 minuten. De tram rijdt +/- 13 keer per uur. Met de bus vanuit Den Haag ben je er ook zo (bus 21/22 etc etc).

De sfeer is hier vooral leuk. Ongeveer 30 mensen in het bedrijf waarvan 8 developers. Paar nerds, paar niet-nerds. Marketingmannen, -vrouwen, designers, we hebben het allemaal :)

Ik ben voornamelijk op zoek naar vooruitstrevende mensen en mensen met een goede kennis van PHP 5 OOP. De meeste mensen hier kennen me wel en weten dat ik vrij hoge eisen stel aan programmeren en dat verwacht ik ook van jou. Dus ik zoek meer een medior/senior dan een junior.

Opleiding: I don't care, ik kijk naar prestaties
Contract: waarschijnlijk 6 of 12 maanden en daarna vast
Ervaringen: PHP5 OOP, standaard XHTML etc etc zooi
Salaris: harder, better, faster, stronger ;) (hangt af van niveau)
Werkgever: Amgate(/Pluk/Bartrack)