PHP Developer gezocht (Dordrecht)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kees Schepers

kees Schepers

30/03/2009 14:47:00
Quote Anchor link
Gezocht PHP Developer
32-40 uur

Wij zijn een bedrijf met 6 gedreven topmedewerkers. Wij zitten in een van de mooiste panden van historisch Dordrecht (zie foto op www.inqoop.nl). De gemiddelde leeftijd is onder de 30 jaar. Wij zijn zeer succesvol met het in korte tijd ontwikkelen, bouwen en lanceren van webconcepten voor met name de Financiele dienstverlening. Wij zijn en willen de beste zijn in wat we doen.

Mocht je wat van ons werk willen zien, stuur mij dan even een PB of een e-mail en geef ik je wat sites die wij ontworpen hebben.

Binnen ons bedrijf heerst een informele, gezellige en relaxte sfeer. Onze collega's hebben veel vrijheden maar zijn zeerzeker ambitieus, gedreven en resultaatgericht. Bij ons hoef je geen middag vrij te nemen om naar de tandarts te kunnen of een keer uit te slapen, maar er heerst ook geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat verwachten wij van je?
- Ervaring in het ontwikkelen met PHP (4/5/OO)
- Ervaring met XHTML/CSS/JavaScript

- Dat je leergierig bent
- Zelfstandig en ook in een klein team kan functioneren

Je scoort pluspunten met:
- Kennis en ervaring met Ajax (bv Xajax)
- Kennis en ervaring met Smarty (www.smarty.net)

Daarnaast is er genoeg ruimte om andere ambities in te vullen bij ons. Wij doen projecten in o.a. jongeren sites, verzekering sites en gebruiken veelvuldig Google Adwords.

Vergoedingen
Tevens vergoeden en ambieren wij diverse vakgerichte cursussen. Ik heb bijvoorbeeld 1 maand terug mijn MySQL developer examen afgerond en ook Zend PHP / Framework certificeringen worden door ons vergoed.

Goed salaris afhankelijk van niveau en ervaring e.d. Wij vergoeden alle reiskosten en opleidingen.

Trekt deze vacature je aandacht? Stuur je CV op naar [email protected] of bel me even op 078 - 6390911

inQoop.nl B.V.
Grotekerksplein 4
3311CC Dordrecht
t.a.v. Dhr. CAJ Schepers

http://www.inqoop.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kees Schepers
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 20:23:08
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

30/03/2009 15:41:00
Quote Anchor link
Interessant. Ik heb mogelijk wel interesse. Ik ben nu nog bezig met school maar binnenkort klaar. Heb ervaring in PHP 4/5 (ook OOP), XHTML en CSS, XML en Smarty.

Ik ben zelf niet woonachtig omgeving Dordrecht maar heb wel een auto (ongv uurtje rijden).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

30/03/2009 16:51:00
Quote Anchor link
@Jurgen & totaal offtopic
Heb je dan wel rekening gehouden met de dagelijkse file 's morgens richting Dordt en 's middags richting Breda? Ben altijd blij dat ik precies de andere kant op moet (Rotterdam <> Dordt).
 
Kees Schepers

kees Schepers

30/03/2009 17:23:00
Quote Anchor link
Ik zelf woon in Roosendaal en moet dus ook over de A16. Ik ben 's ochtends meestal 30/40 min onderweg. Mijn collega komt ook uit tilburg en heeft er net zoveel 'last' van. Vroeger toen er volop werkzaamheden waren aan de Moerdijkbrug was het veel erger.

Daarnaast word als je te laat bent door de file hier wel begrepen/gerespecteerd.

@Jurgen, bedankt voor je bericht. Heb je e-mail beantwoord!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.