PHP een pagina laten aanmaken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rolf

Rolf

05/02/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik kom al geregeld een bezoekje brengen aan deze site, en dacht nu is van laat ik me ook maar registreren. Ik ben Rolf en een beginner met php/mysql iets meer dan de basis lukt me erg goed. Wat kleine systeempjes zijn geen probleem maar ik zit nu met iets waar ik echt niet meer uitkomt, ik denk veels te moeilijk, iemand die mij een zetje in de rug kan mee geven?

De bedoeling is dat er een formulier getoond word (achter een login maar dat maakt verder niet uit) Dat daar wat tekst ingevoerd word en 2/3 mp3tjes geupload worden en in de database gezet worden. Nu is dat nog niet zon probleem dat formulier heb ik, en in de database gooien is ook niet zon probleem.
Nu komt de MAAR :P
Als je op de submit knop klikt gooit ie dus de informatie naar de database en de bedoeling is dus dat je dan een pagina kan laten oproepen (ik denk doormidel van een ID) waar je die informatie kan zien. ?=id/1 of zoiets dus dat je zo de informatie uit je db kan oproepen.

Iemand die misschien zoiets heeft? Of mij zou willen helpen?

Alvast bedankt,
Rolf
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:31:37
 
Rolf

Rolf

05/02/2009 10:42:00
Quote Anchor link
Nu zat ik even verder te kijken, http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=12&id=60794&lasttopic=1

vond ik ook net, Mijn script moet ook met Aritest enzo werken dus ik denk dat het aaridg hetzelde misschien word?

Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rolf
 
PHP Newbie

PHP Newbie

05/02/2009 10:50:00
Quote Anchor link
Je hebt de data nu al mooi in de database staan. Wat je moet doen om de data uit de database te halen is een simpele SELECT query:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
SELECT
    veld1,
    veld2
FROM
    tabel
WHERE
    id = mysql_real_escape_string($_GET['id'])


Zie ook de SQL beginnershandleiding
 
Rolf

Rolf

05/02/2009 11:52:00
Quote Anchor link
Ik zit toch eigenlijk nog met een ander probleem. Hoe krijg ik text en tegelijk bestanden geupload met 1 formulier? En kan ik het ook in 1 keer in de database gooien, ik gooi zo even hier mijn scriptje neer wat ik heb.

Alvast bedankt,
Rolf
 
- SanThe -

- SanThe -

05/02/2009 12:15:00
Quote Anchor link
Lees eens wat tutorials voor beginners door. Wat jij vraagt is basic html en php.
 
Rolf

Rolf

05/02/2009 13:28:00
Quote Anchor link
Hier mijn formulier:

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=2&id=60993&lasttopic=1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rolf
 
Rolf

Rolf

10/02/2009 10:07:00
Quote Anchor link
Dit topic kan closed heb het voor elkaar.
Bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.