(php) freelancer gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Daniel Schlingmann

Daniel Schlingmann

14/12/2010 11:21:18
Quote Anchor link
•Werkzaamheden: maken van (php) scripts
•Functie eisen: mijn wensen kunnen realiseren
•Wat jij biedt: freelance
•Budget: afhankelijk van tijd/te maken producten (paar 100 euro)
•Daans - [email protected]

Ik ben op zoek naar iemand die het volgende kan bouwen voor mij:
Voorbeeld: http://www.ballonboog.nl/ballonboog.html

Het gaat om ballondecoratie voorbeelden die dynamisch worden opgebouwd.
Het idee is om via internet een (php) module aan te roepen, met variabele als kleur (rgb, of webcode) en decoratie type en dat vervolgens het voorbeeld gerenderd wordt.

Het uiteindelijke doel is om diverse decoraties (boog, pilaar, slinger, cloudbuster, ballontros) dynamisch te kunnen genereren.

Ik wil deze modules gratis aanbieden aan collega decorateurs (met reclame), dus zij moeten deze modules kunnen aanroepen via hun site (de module draait op mijn site).

Als er mensen zijn die denken dit te kunnen en het willen maken hoor ik het graag.
Beloning in overleg (afhankelijk van het werk, geen idee namelijk)

Heb zelf al wat aangeklooit met allemaal losse plaatjes, maar dan moet ik voor elke kleur een aparte set plaatjes maken, volgens mij moet dit ook beter/makkelijker kunnen.

Het mooiste zou zijn dat van iedere ballon afzonderlijk de kleur gekozen kan worden, zodat ook (complexe) patronen mogelijk zijn.

Ik hoor graag van u,

Daniel
Gewijzigd op 14/12/2010 12:04:44 door Daniel Schlingmann
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:53:41
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/12/2010 11:36:38
Quote Anchor link
Graag je vacature optimaliseren conform de criteria.

- Deadline?
- Locatie?
- Contact gegevens
- functie eisen

En is "Scripter gezocht" wel een goede titel.[/modedit]
Gewijzigd op 14/12/2010 11:36:58 door Bas IJzelendoorn
 
S -

S -

15/12/2010 08:12:52
Quote Anchor link
Hoe kom je aan de vormen? Wat is dynamisch? Alleen de kleuren of moet het script zelf de ballon trossen maken? Is het niet makkelijker met flash te realiseren? Je zou dan een plaatje kunnen maken en elke ballon aanklikbaar kunnen maken en de gegevens opslaan. Of je doet het met javascript (ajax).
 
Daniel Schlingmann

Daniel Schlingmann

15/12/2010 09:31:30
Quote Anchor link
Ik heb nu contact met iemand die het met php (gd) zou kunnen en dan met kleurvervangen.

Heb daar ook wel wat van gelezen op internet.
Dan maak ik de plaatjes van de decoraties met standaard kleuren en dan zou het script de kleuren moeten vervangen.

Daniel
 
Daniel Schlingmann

Daniel Schlingmann

01/09/2011 11:41:53
Quote Anchor link
Het is inmiddels gelukt met de optie kleur vervangen.
De tool gratis beschikbaar gesteld aan iedereen die het zou willen gebruiken.
We zijn er immers voor om elkaar te helpen, niet?

Groeten,
Daniel
 
Maikel  B

Maikel B

01/09/2011 12:35:57
Quote Anchor link
Krijgen we geen voorbeeld te zien?
Ben er wel benieuwd naar
 
Daniel Schlingmann

Daniel Schlingmann

01/09/2011 13:04:24
Quote Anchor link
Oh ja, sorry :)
www.totalfun.nl/balloondecodesigner

Groeten,

Daniel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.