PHP Gastenboek in Dreamweavertemplate zetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Paul

Paul

11/08/2006 17:42:00
Quote Anchor link
Ik heb het PHP-script van http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/16/ vandaangehaald. Ik heb alle documenten aangemaakt. Nu is mijn vraag: en nu?!?! Hoe kan ik ze gebruiken? Hoe maak ik er 1 geheel van? Hoe krijg ik ze bijvoorbeeld in mijn dreamweaver-template van mijn website? Zodat het gastenboek 1 geheel vormt met mijn webpagina.

Alvast heel hartelijk bedankt!!
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 10:25:27
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

11/08/2006 17:45:00
Quote Anchor link
ik snap niet hele maal wat je bedoeld??
er een geheel van maken?? wat wil je samen voegen dan??
 
Paul

Paul

11/08/2006 17:54:00
Quote Anchor link
Nou hoe werkt dat precies? Kheb nu gastenboek.php, index.php, bottom.php, plaats.php en top.php, documenten zijn gemaakt in kladblok, opgeslagen als php files. Ik werk met dreamweaver, en heb hierin een website gemaakt. Nu wil ik het gastenboek zeg maar in die site verwerken op een al gemaakte (html) pagina. Zodat het 1 geheel is: Gastenboek verwerkt in de webpagina. Ik snap de werking van die 5 bestanden (php-bestanden) niet helemaal. Wat doe ik met die 5? Hoe krijg ik mijn gastenboek te zien dan?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.