Php, Html Winkelwagen systeem hulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Arthur

Arthur

01/12/2008 20:57:00
Quote Anchor link
Hallo,

Om te beginnen met mijn probleem... Ik heb met photoshop en Dreamweaver een site in elkaar geknutseld voor een kledinglijn.
Het is de bedoeling dat dit een webwinkel word.

Alleen nu vraag ik met dit af, hoe ik er een winkelwagen systeem in krijg.

Het hoeft niet ingewikkeld eruit te zien... Als de klanten maar kunnen bestellen en dit word door gestuurd per mail.

Ik ben een beginnende Vormgever/Dtp-er in opleiding.. Heb al enige ervaring in Dreamweaver weet hoe in Html een sitetje op te bouwen.

Alleen haast geen ervaring met php..

Heb al heel veel sites (en tutorials) bezocht alleen of er stond niet wat ik zocht of het was heel moeilijk omschreven.

Dus mijn vraag is Hoe ik een php bestelsysteem in html layout krijg...?

Alle opmerkingen en tips zijn welkom.

M.v.g
Arthur
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arthur
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:56:11
 
Koen B

Koen B

01/12/2008 21:18:00
Quote Anchor link
je vraagt wel gelijk 1 van de moeilijkste dingen om mee te beginnen

Maar om het simpel te houden kun je al je artikelen een nummer geven:
Dan maak je in html een invul form waarom mensen gegevens kunnen invoeren.
Ik denk dat je het beste kunt kijken naar een bestaant contact formulier (op deze site zoeken bij scripten) en die aanpassen naar jou wensen.

Een heel winkelwagen systeem ligt een stuk ingewikkelder, en omdat je beginnen bent lijkt het me handig om daar niet mee te beginnen. Wel kun je standaard gratis winkel systemen downloaden. Oscommerce is er zo'n eentje, er bestaan er nog wel een paar.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

01/12/2008 21:19:00
Quote Anchor link
als je dit voor elkaar wilt krijgen kun je drie dingen doen:
1. iemand zoeken met veel ervaring in webwinkels die dit voor je wilt maken (kost geld)
2. zelf de basis van php leren, dan een kant en klaar script downloaden die je vervolgens inbouwt
3. jezelf in php verdiepen en leren om php te beheersen. je kunt dan zelf een systeem bouwen of een ingewikkeld systeem inbouwen

veel succes
 
- Ricardo -

- Ricardo -

01/12/2008 21:26:00
Quote Anchor link
Ligt eraan wat je zoekt; als je alleen een formulier zoekt waarin de klant invult welk product, aantallen en blablabla kan ik dat wel voor je maken voor nop, dan moet je me ff een pm sturen, maar wil je een echt groot systeem; dat kan ik niet...
 
/home/joost

/home/joost

01/12/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het "gewoon" de bedoeling is dat er producten worden neergezet, die worden in database gestopt wanneer gebruiker klaar is met winkelen en gegevens heeft achtergelaten dat het dan in jouw mailbox terecht komt??

Zoiets kan ik namelijk wel voor je maken voor een paar euro.....
Contact me @ [email protected]


mvg Joost.
 
Arthur

Arthur

01/12/2008 21:29:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties..

Ik ga me er zeker meer in verdiepen, zowieso altijd beter om meer te leren .. maar zie ook wel dat het hard nodig is;-)

En als iemand nog een topic of tutorial weet die beetje makkelijk te begrijpen is voor een beginner en die te maken heeft met mijn onderwerp zal ik het graag horen..
 
Arthur

Arthur

01/12/2008 21:31:00
Quote Anchor link
Eamonn schreef op 01.12.2008 21:27:
Ik denk dat het "gewoon" de bedoeling is dat er producten worden neergezet, die worden in database gestopt wanneer gebruiker klaar is met winkelen en gegevens heeft achtergelaten dat het dan in jouw mailbox terecht komt??

Zoiets kan ik namelijk wel voor je maken voor een paar euro.....
Contact me @ [email protected]


mvg Joost.


Dit is exact wat ik bedoel indd,

Dat zou heel mooi zijn, hangt er ofcourse vanaf hoeveel een paar euro is;-)

Maar het zou heel mooi zijn in iig
 
Koen B

Koen B

01/12/2008 21:33:00
Quote Anchor link
er zal geen tutorial bestaan voor het maken van een webwinkel. Die dingen zijn groot/complex/ingewikkeld en kosten geld. Als je dit zelf wil maken en leren zou je een aantal jaartjes gedult moeten hebben want dat gaat niet zo snel. Je zult met een heleboel simpelere dingen moeten beginnen (zoals ik al eerder aangaf)
 
- Ricardo -

- Ricardo -

01/12/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Als je dr een paar boeken over koopt gaat het het best (vind ik)
 
Arthur

Arthur

01/12/2008 21:36:00
Quote Anchor link
Okee iig bedankt voor je reactie
 
/home/joost

/home/joost

01/12/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Zie je interne berichten (boven aan in deze website net onder het phphulp.nl-logo).

mvg Joost.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

01/12/2008 21:39:00
Quote Anchor link
Je kan natuurlijk ook altijd zoiets gebruiken: http://www.webhouse.be/nl/uwwebwinkel.htm

werkt wel alleen op linux en is ook niet gratis
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/12/2008 21:40:00
Quote Anchor link
Het gaat niet alleen om een werkende webshop, hij moet ook veilig zijn en gebruiksvriendelijk. Zeker geen script voor een beginner.
 

02/12/2008 00:50:00
Quote Anchor link
Ricardo schreef op 01.12.2008 21:35:
Als je dr een paar boeken over koopt gaat het het best (vind ik)


Of leent want als je een goed boek wilt vinden ben je al meer gled kwijt dan dat je een ervaren scripter een webwinkel laat maken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
- Ricardo -

- Ricardo -

02/12/2008 06:49:00
Quote Anchor link
Haha, ja ok, maar als je je er meer in wilt verdiepen zou ik ze toch kopen, wil je nog een keer wat opzoeken, is dat boek verdwenen. Maar voor alleen een webwinkel maken heeft kopen niet zo'n zin nee.

Begint dit niet een beetje off topic te raken :P?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ricardo -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.