PHP Hulp gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ronnie Braakhuis

Ronnie Braakhuis

01/11/2012 10:50:25
Anchor link
Op aanraden van de moderator mag deze verwijderd worden.
Gewijzigd op 01/11/2012 11:53:07 door Erik Rijk
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 17:29:52
 
Kees Schepers

kees Schepers

01/11/2012 11:27:30
Anchor link
Er gaat niemand een kant en klare oplossing voor je voorkauwen. Tenzij dit een verzoek is om het betaalt op te lossen, maar dan heb je in het verkeerde gedeelte gezet.

Wij, als leden staan je graag bij met advies en hulp als je met een concreet probleem loopt en aan kunt tonen waar je al naar gezocht heb en geprobeerd hebt en de intentie hebt om het zelf op te lossen.

In het laatste geval wil ik je vragen om je titel en begin post aan te passen zodat andere leden een betere omschrijving hebben van waar jij tegenaan loopt.

Mocht je daar geen gehoor aan geven of dit hoort een vacature te zijn zal ik deze sluiten. Een vacature kun je plaatsen in het vacature gedeelte.
 
Chris PHP

Chris PHP

01/11/2012 11:40:59
Anchor link
De foutmeldingen is heel simpel, er worden functies gebruikt die niet meer ondersteunt worden. Dus je provider zal een PHP upgrade gedaan hebben, en werken je functies niet meer. Hier moet je dus de nieuwe functies gaan gebruikten.

En met alleen een linkje naar je berichten pagina kunnen we niet veel natuurlijk, de afbeelding verwijst naar captcha.php. Dat is dus geen afbeelding maar een pagina! Wellicht dat er iets in dat script ook niet meer klopt zoals een functie die niet meer ondersteunt wordt.

Dus je hebt 2 keuze 1 snelle en 1 goede!

De goede is, alle deprecated functies eruit halen en hun opvolgers gebruiken.

De snelle is, je provider bellen en vragen of ze een roll-back kunnen doen naar de vorige versie van PHP die de functies nog wel ondersteunen.
Gewijzigd op 01/11/2012 11:41:57 door Chris PHP
 
Jaron T

Jaron T

01/11/2012 11:42:53
Anchor link
@ Chris, een PHP bestand kan prima een image header hebben. Echter geeft je console aan dat de afbeelding corrupt is.

Maar zoals Kees al zei; we kunnen niets zonder code e.d.
 
Chris PHP

Chris PHP

01/11/2012 11:44:52
Anchor link
@Jaron,

Zoals ik al zal er ook wel functies in dat script staan die deprecated zijn. Dus zal hij daarin moeten kijken. Maar je snapt zelf toch ook wel dat met een link naar de online pagina waar de X staat wij niets kunnen zien lijkt me.
 
Ronnie Braakhuis

Ronnie Braakhuis

01/11/2012 11:46:49
Anchor link
Ik heb er een vacature voor gemaakt, ik hoop dat iemand wil helpen.

groet
ROnnie
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.