PHP Hulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Serge Girard

Serge Girard

29/06/2011 20:48:10
Anchor link
Beste mensen,

Een tip: als ik per abuis een verkeerd paswoord hier ingeef kan ik telkens mijn emailadres opnieuw intikken (of copy-paste doen).

Een echte beginnersfout..?

Voor de rest: Perfect!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 16:37:31
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

29/06/2011 21:23:08
Anchor link
Wat is hier beginner aan ?
Stel je typt je verkeerd in? Dan moet je dat ook weer aanpassen. Kost meer tijd
 
Serge Girard

Serge Girard

29/06/2011 21:26:34
Anchor link
Ja leuk, als je formulieren met veel velden met veel pijn en moeite hebt ingebracht en er is IETS fout.. kun je de hele zooi weer opnieuw intikken. Een keer gaat dan nog maar een 2e keer is er voor mij dan niet bij.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

29/06/2011 21:29:14
Anchor link
Zoiets hoort gewoon standaard in elke website te zitten bij het invullen van foutieve gegevens.
 

04/07/2011 21:17:52
Anchor link
PHPhulp is verneukt. Dat je hier nog wilt komen.
Ik plaats dit bericht net zo hard weer terug als het verwijderd is.
Mag mijn mening geven.
Nu een onderbouwing: het is verneukt omdat het vol met fouten zit en mensen die geen php kunnen.
Je krijgt hier geen goede hulpt.
Mijn inziens is dat verneukt.


Karl, nogmaals het is niet de bedoeling dat je zo over PHPhulp en tegen andere mensen spreekt. Wanneer phphulp volgens jouw vol fouten zit kan je het beste dat tegen Bas zeggen via een PM. Je hoeft daar andere gebruikers niet mee op te zadelen, behalve als hun veiligheid gevaar loopt. Daarnaast nogmaals: denk aan je taalgebruik!
[/modedit]
Gewijzigd op 04/07/2011 21:25:11 door Niels K
 
Serge Girard

Serge Girard

04/07/2011 21:24:28
Anchor link
Ik denk het ook.... datetime/date in varchars... steken...Pfff....
 
B a s
Beheerder

B a s

04/07/2011 21:24:33
Anchor link
Is aangepast Serge, bedankt voor het meedenken.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.