PHP Ideal Documentatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

26/12/2008 18:42:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik ben bezig met het schrijven van een nieuwe tutorial over de implementatie van iDEAL Professional.

Nu ben ik op zoek naar de documentatie van iDEAL van de banken SNS en Fortis (ING en Rabobank heb ik al).
Om precies te zijn:
- De 'publieke certificaten' van deze banken (ideal.cer).
- De URL waar de XML communicatie mee geschied (ssl://???????:443/?????)

Als iemand toevallig nog een demo-account beschikbaar wil stellen voor een van deze versies zou dat ook super zijn! Dan kan ik aangepaste code voor de iDEAL implementatie testen!

Met vriendelijke groet,
Martijn Wieringa
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:16:09
 
Sandy Cohen

Sandy Cohen

26/12/2008 18:49:00
Quote Anchor link
Fortis = dood. en SNS kan je denk ik beter bellen.
 
Arend a

Arend a

26/12/2008 20:15:00
Quote Anchor link
Beste Sandy, als jeniets zinnigs te melden hebt, graag zulke flauwe opmerkingen voor je houden.

Wellicht is het mogelijk contact te zoeken met de technische diensten van de banken. Zij zullen gebaat zijn bij goede documentatie over hun systeem? Wellicht zullen ze zelfs een test-account ter beschikking kunnen stellen. Op zich is het systeem van ideal niet gesloten, en de documentatie semi-publiek,
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/12/2008 03:42:00
Quote Anchor link
@Arend

De banken hebben zelf ook wel een documentatie beschikbaar, alleen deze is slechts beschikbaar met een Ideal account (tenzij iemand hem heeft gedownload en verspreid).. vanuit het account heb je namelijk een dashboard waarvandaan je de documentatie aan kan roepen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.