PHP / Javascript logging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/02/2018 18:14:13
Quote Anchor link
Ik zou geen short-code gebruik met <?, omdat deze bij bepaalde instelling genegeerd worden.
Gebruik liever <?= $_SESSION['uid'];?> of <?php echo $_SESSION['uid'];?>

Verder is je code niet netjes uitgelijnd, en staat je $(document).ready(function(){ iets te laat.
Ik durf te wedden dat je var titles niet geladen wordt vanwege de short-variabele $ die in JQuery gebruikt wordt. Zekerheid kan ik niet geven.

Maar er is genoeg te doen om dit te debuggen. Neem vooral een kijkje in de JavaScript debugger. (CRTL+SHIFT+J) en de Webpage Inspector van je browser, waarmee je ook requests vanuit AJAX kan uitlezen.

Verder is enige foutafhandeling op je PHP-code ook niet overbodig. En verder is 777 als recht wel erg overdreven. 755 is vaak al voldoende.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 16:22:44
 
Ad Vertentie

Ad Vertentie

01/02/2018 18:15:57
Quote Anchor link
@Arien:
Script tags toegevoegd, Jquery wordt in de header geladen.
Ik kan op dit moment niet bij het script (draait in een DMZ die ik niet van buitenaf kan bereiken), de overige vragen moet ik je even schuldig blijven.

@Thomas: Klopt, met een session_start kan de uid ook anders worden meegestuurd, voor het testwerk wilde ik graag minimaal 2 variabelen kunnen wegschrijven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/02/2018 18:18:07
Quote Anchor link
Laat maar weten als je het script kan bekijken. En wat er uit de debugging komt.
 
Ad Vertentie

Ad Vertentie

01/02/2018 18:20:51
Quote Anchor link
- Ariën - op 01/02/2018 18:14:13:
en staat je $(document).ready(function(){ iets te laat.
Ik durf te wedden dat je var titles niet geladen wordt vanwege de short-variabele $ die in JQuery gebruikt wordt. Zekerheid kan ik niet geven.


De var's moeten na de .ready ?

Ik heb php shorttags aanstaan, dan zou dat moeten werken toch?
Gewijzigd op 01/02/2018 18:21:33 door Ad Vertentie
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/02/2018 18:54:33
Quote Anchor link
Totdat ze uit worden gezet, en dan ga je nat met al je PHP-code die ongeparsed naar de client gaat.
Ik zou de var's na de ready zetten, omdat je daar de shorthand $ al gebruikt. Ik ben niet heel deskundig in JavaScript, maar volgens mij wordt die shorthand in jQuery aangemaakt.
 
Ad Vertentie

Ad Vertentie

01/02/2018 19:02:22
Quote Anchor link
Top.. dank je wel tot dusver.
Ik ga er zaterdag verder aan.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.