Php Koppelen met HTML?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jorn Sibma

Jorn Sibma

08/05/2013 14:51:44
Quote Anchor link
Hoi mensen!

Ik ben net nieuw hier, ik werd naar deze site verwezen door een familielid.
Ik ben dus bezig met mijn site, ik wil er graag een login en log out systeem in hebben.
Ik heb dus deze tutorial gevold; http://www.phphulp.nl/php/script/beveiliging/login-systeem/1958/
Alleen nu is het probleem, hoe moet ik dit nu koppelen met mijn html. Want verder snap ik er niks van, ik heb alles in die mapjes gedaan. En nu?

Alvast bedankt!

@Jorn.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:48:53
 
Albert de Wit

Albert de Wit

08/05/2013 15:34:51
Quote Anchor link
Wat dacht je van eerst wat tutorials volgen?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

08/05/2013 15:53:55
Quote Anchor link
Zoals je zelf al aan geeft ben je nieuw met PHP.

Het is handig je eerst te verdiepen in wat PHP is, in plaats van klakkeloos kopieren en plakken.

Begin eens hier mee. Verder moet je een pagina bijvoorbeeld index.html opslaan als index.php. Daarnaast is het van belang een webserver te hebben of xampp te installeren.
Gewijzigd op 08/05/2013 15:54:12 door Bas IJzelendoorn
 
Jorn Sibma

Jorn Sibma

08/05/2013 16:32:39
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 08/05/2013 15:53:55:
Zoals je zelf al aan geeft ben je nieuw met PHP.

Het is handig je eerst te verdiepen in wat PHP is, in plaats van klakkeloos kopieren en plakken.

Begin eens hier mee. Verder moet je een pagina bijvoorbeeld index.html opslaan als index.php. Daarnaast is het van belang een webserver te hebben of xampp te installeren.


Ah ja ik zie het dan kan je het door linken.

Bedankt, ik zal me er in gaan verdiepen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.