[PHP] mail on error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael Voeten

Michael Voeten

26/01/2009 10:41:00
Quote Anchor link
Is het mogelijk om in php.ini een instelling te plaatsen dat zodra een foutmelding op de website komt, hij een mail stuurt naar een bepaald email adres ?

ik krijg namelijk op de website af en toe een foutmelding, die voorkomt voordat php mijn scripts inlaad.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 00:29:17
 
Joren de Wit

Joren de Wit

26/01/2009 10:42:00
Quote Anchor link
Nee, dat is niet mogelijk. Je zou wel in de log bestanden van PHP kunnen kijken, grote kans dat er daar wel een melding van de betreffende fout staat.

Verder zou ik gewoon zorgen dat deze foutmelding nooit meer optreedt, dus uitzoeken waardoor het komt en dat oplossen.
 
Michael Voeten

Michael Voeten

26/01/2009 10:48:00
Quote Anchor link
ik zou willen dat dit ging.

Ik krijg deze foutmelding

PHP has encountered an Access Violation
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/01/2009 10:55:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je Apache draait op een Linux bak, in dat geval; loop je php.ini door en kijk even wat de rechten zijn van je upload_tmp_dir en je session_save_path etc etc. Die mappen hebben schrijfrechten nodig.
 
Michael Voeten

Michael Voeten

26/01/2009 10:59:00
Quote Anchor link
nee, is een ii6 server :(

ik weet het, maar ik kan er niks aan doen, keuze van de baas
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/01/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Sowieso zul je moeten zorgen dat je de laatste versie van PHP draait, er met de recente versie nogsteeds bugreports binnen komen met dit probleem.

Daarnaast draai je waarschijnlijk de ISAPI module van PHP... je kunt er over nadenken om over te stappen op de FAST CGI variant. Stabieler, maar wel trager. Echter, als je performance had willen hebben had je toch geen IIS ( en Windows) als platform moeten kiezen.
 
Michael Voeten

Michael Voeten

26/01/2009 11:18:00
Quote Anchor link
hey don't shoot the messenger :)

ik heb ook voorkeur om apache op linux te draaien
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.