php met beveiligde dir werkt niet meer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 20:18:10
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een paar bestanden, in php welke mysql aanroepen.Ik ben verhuisd met mijn domain, maar bij mijn vorige hosting, werkte alles perfect.Ik zet de php bestanden op de andere server op de zelfde plek. En alles werkt perfect. Nu heb ik via plesk de dir. beveiligd, maar als ik er nu naar toe ga en ingelogd heb. Dan lijkt alles van php niet te werken. Alle geven ook de volgende melding "internet explorer cannot display the webpage", dit krijg ik ook bij FIREFOX. Is dit een instelling op de server die ik moet aanpassen? LET OP op het gaat hier om een gehost pakket daarbij wil ik nog vermelden dat ik dit probleem ook heb met OSCOMMERCE ik beveiligd de admin dir, echter dan met htaccess daarvoor werk alles. Daarna je kan inloggen, maar dan een wit scherm?
Gewijzigd op 14/01/2012 21:45:28 door Space gremlin
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:35:43
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:28:34
Quote Anchor link
Je hoeft niet voor elke regel twee keer op enter te drukken hoor ;-)

Kan je wat specifieker zijn wat er wel gebeurd?
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 20:39:09
Quote Anchor link
bijvoorbeeld; Ik heb geinstalleerd oscommerce, zoals bekend heeft deze een admin dir.
echter is deze niet beveiligd, dus moet je zelf een wachtwoord beveiliging toevoegen. Ik ga zonder beveiliging naar de admin dir, en ik kan alles gewoon netjes zien. Nu pas ik de beveiliging toe met htaccess. de beveiliging werkt ik moet inloggen.
daarna de melding zoals boven vermeld. Zo ook mijn eigen stuk php. ik plaats deze op de server alles werkt perfect. Ik voeg een beveiliging toe op de dir , alleen niet via de plesk van de hosting. En krijg weer het zelfde. net alsof php niet begrepen word na een beveiliging. Zelf heb ik het idee dat je misschien wat in de php ini moet aanpassen. Ik ben verhuisd met mijn domain, echter werkte dit met de beveiliginen op de oude server gewoon perfect. ik heb gewoon een pakket waar ik voor betaal, ik draai dus niet zelf een server. Wat gebeurd er wel, inloggen, daarna niks eigenlijk.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:46:39 door space gremlin
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:42:26
Quote Anchor link
Wat voor melding zie je dan een Error 500 of een 404 of een 403?
Wat gebeurt er nou precies?

"internet explorer cannot display the webpage"
is best wel globaal.
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 20:45:25
Quote Anchor link
Daar heb je helemaal gelijk in maar hij zegd dus niks. Ik ben even 2 dirs aan het maken kijken of hij daar ook het probleem geeft dan kan je zien wat er gebeurd.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:47:12 door space gremlin
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:45:46
Quote Anchor link
Wat gebeurt er dan wel?
Voorbeeld?
Gewijzigd op 14/01/2012 20:46:23 door - Ariën -
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 21:04:58
Quote Anchor link
Met beveiliging .htaccess (maar ook via plesk) http://www.msxflash.nl/test/met/ Uitkomt tekst in index.php. Zonder beveiliging http://www.msxflash.nl/test/zonder/ Uitkomt tekst in index.php
in de php als voorbeeld staat er dus alleen maar tekst in. LOGIN: test WACHTWOORD : test
Het heeft trouwens wel gewerkt , dus wat ik gedaan heb is mij onduidelijk dat is mij even ontgaan, maar wat ik dan verkeerd gedaan heb weet ik echt niet.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:48:23 door space gremlin
 
- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 21:09:39
Quote Anchor link


1e blanco pagina
2e test zonder inlog

Edit: Heb je achter beide links exact dezelfde pagina?
Gewijzigd op 14/01/2012 21:10:29 door - SanThe -
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 21:14:39
Quote Anchor link
Dat is inderdaad wat ik bedoel beide dirs. hebben het bestand index.php in het bestand met inlog staat dan test met inlog wat je dus niet ziet en zonder in log, dat heb je kunnen zien. Bewust heb ik er dus ook niks anders in gezet. Als je bijv. naar de root van mijn site gaat www.msxflash.nl alleen de index al. Loop op php en roept ook mysql aan, dus bij de toevoeging van de beveiliging gaat het helemaal fout. ook als ik via plesk een dir instel , zelfde probleem. Ik ben wel bezig geweest met mijn error bladzijden, maar alleen wat toegevoegd daar kan het probleem toch niet liggen? Ook zijn ze daar allemaal met tekst, zit er geen in tussen die geen tekst heeft. Ik vermoed dat het een instelling is in de PHP.INI, Maar ja heb daar niet echt verstand van.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:49:31 door space gremlin
 
- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 21:19:27
Quote Anchor link
Heb je wel alles goed ingesteld.
Als ik b.v naar https ga krijg ik dit:
Quote:
This is the Plesk™ default page

If you see this page it means:

1) hosting for this domain is not configured
or
2) there's no such domain registered in Plesk.

For more information please contact Administrator.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:19:45 door - SanThe -
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 21:22:52
Quote Anchor link
Ja zag ik inderdaad , maar ik gebruik de HTTPS link niet. Ik ben nu bezig in HTTP zie ook maar deze link. Betreft dat je het over een foutmelding had. http://www.msxflash.nl/foutmelding.jpg Misschien ontzichtbaar haha maar ik zie hem niet.
Deze zit ook achter een login, maar dan beveiligd via de PLESK op de server. Zonder beveiliging werken zonder problemen.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:51:10 door space gremlin
 
- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 21:28:06
Quote Anchor link
Daar kan ik verder niks mee.

Toevoeging op 14/01/2012 21:30:03:

Space gremlin op 14/01/2012 21:22:52:
deze zit ook achter een login, maar dan beveiligd via de plesk op de server.
zonder beveiliging werken zonder problemen.


Als je de beveiliging weghaalt werkt alles gewoon?
Doe je het dan wel goed in Plesk?
Gewijzigd op 14/01/2012 21:30:28 door - SanThe -
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 21:31:23
Quote Anchor link
ik zat al even te kijken die https is volgens mij aan te zetten, maar omdat ik heb niet gebruik heb ik dat zo gelaten. maar kan het zo als gewoonlijk weer even niet vinden. hhet is tot mijn gedachte gekomen door te zoeken dat ik een logbestand kan in zien. Daar zie ik genoeg meldingen ik ga deze even doornemen, mocht het gelukt zijn laat ik dit toch wel even weten. Zover bedankt, laat ik dat eerst maar even uit zoeken.
Gewijzigd op 14/01/2012 21:52:09 door space gremlin
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

14/01/2012 22:56:31
Quote Anchor link
Ik weet niet of het helpt maar ik krijg deze foutmelding te zien bij de pagina die niet werkt:

Error 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): The server closed the connection without sending any data.
 
Space gremlin

space gremlin

14/01/2012 22:59:31
Quote Anchor link
Ik zag die ook inderdaad 1 keer, maar het blijft raar dat ie dat alleen doet als de boel beveiligd is, ook via de plesk, want wat kan daar nu fout gaan.
je geeft de dir naam op , de naam en wachtwoord en klaar. want meer kan ik daar niet instellen.PS: ik heb wat dingen verwijderd vandaar de melding die jij nu hebt, maar zeker bedankt
Gewijzigd op 14/01/2012 23:00:40 door space gremlin
 
Space gremlin

space gremlin

22/01/2012 10:57:41
Quote Anchor link
Het werkt, nu werd er gemeld dat ik een htaccess bestand in de root had gezet
dit dit veroorzaakte, toch gek want die had ik later toen ik het probleem
al had geplaatst. daarbij heb ik testen gedaan op een ander hosting pakket bij hun, en daar staat deze file ook netjes in de root.Maar het werkt weer en daar gaat het om. Ik had namelijk ook alles verwijderd en toen werkte het ook niet
 
Space gremlin

space gremlin

31/03/2012 11:16:51
Quote Anchor link
vraagje.

Tijd geleden had ik ook een soort gelijk probleem , daarom plaats ik het weer even in dit topic. Ik heb totaal niks veranderd aan mijn codes, heb ook niks verwijdert etc. Toch na wat checken, werkt mijn php code niet meer waarbij er toegang gevraagd word naar een sql db. Wel zie ik als ik de beveiligde dir (in plesk) weg haal dan werkt alles wel naar behoren.
Nu heb ik geinformeerd bij de hosting of ze wat hebben aangepast, en ze melden dat ze niks hebben aangepast. Nu toch mijn vraag hier; het kan toch niet zomaar ineens zijn dat zoiets ineens niet werkt? of heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

Bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.