PHP NZB-Parser (kleine vergoeding)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

The belgian usenet community

The belgian usenet community

04/11/2010 16:02:44
Quote Anchor link
Beste,

Ik zoek iemand die een NZB-Parser kan scripten voor mij. De parser zou dan later moeten worden geinstalleerd op een Vbulletin v3.8.6 board. Wie een werkende parser kan maken zoals ik hem wil kan een kleine vergoeding verwachten!
Het moet zoals deze zijn www.tbuclub.net/afbeeldingen/nzbparser.jpg
Hij moet dezelfde gegevens weergeven als op de afbeelding en moet daarnaast (liefst niet eronder) 3 links naar searchengines geven naar de nzb. Dan moet er ook nog als 3 de optie een direct download button zijn voor de nzb met permissies functie. Als het kan moet er ook nog een hide functie bij dat de leden eerst een berichtje of op een thanks button moeten klikken voor dat ze de gegevens tezien krijgen, dit ook met permissies voor usergroups. De beloning weet ik nog niet, maar die zal tcoh mooi zijn. Al moet je niet te hoge prijzen verwachten.
Als je interesse hebt stuur mij dan een e-mail op [email protected]

Mvg
Gewijzigd op 04/11/2010 17:24:19 door The belgian usenet community
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 11:36:14
 
Joren de Wit

Joren de Wit

04/11/2010 16:37:36
Quote Anchor link
Zorg even dat je vacature aan de gestelde criteria voldoet. Met name een richtprijs is belangrijk aangezien men dan direct kan bepalen of ze interesse hebben.
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

04/11/2010 16:41:26
 
The belgian usenet community

The belgian usenet community

04/11/2010 17:07:14
Quote Anchor link
Caesar deze parser is niet de parser die ik in mijn hoofd heb. Die gene die ik wil is uitgebreider en moet je ook settings aan kunnen doen voor usergroups permissies nzo.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

04/11/2010 17:12:00
Quote Anchor link
Nogmaals, pas je openingspost even aan met de benodigde informatie. Zeker nu je aangeeft dat het niet zomaar een klein scriptje is, zijn de precieze werkzaamheden en richtprijs gewenst!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.