[PHP PDF] kan geen tekst toevoegen met ingestelde y positie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Koen -

Koen -

15/12/2010 11:10:26
Quote Anchor link
Ik heb een probleem om de tekst in een pdf op de goede Y positie te zetten.
De PDF werkt prima maar wil doormiddel hiervan alles op een positie zetten zodat dit er verzorgt uitziet. Ik maak gebruik van de class CezPdf (http://www.ros.co.nz/pdf/).

Via ezText voeg ik dan text toe hierbij heb ik de uitlijning en de X positie al ingesteld.

Dit is wat ik al heb (en werkt).

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$pdf->ezText(number_format($bedrag,2),12,array('justification'=>'right', 'aright'=>50));


Syntax van ezText:
y=ezText(text,,[array options])

Je ziet dat je de Y as wel degelijk kan gebruiken dit heb ik zo geprobeerd wat niet werkte.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$y= 150;
$pdf->$y=ezText(number_format($btwbedrag,2),12,array('justification'=>'right',$y));


Alle suggesties zijn welkom ;)
Gewijzigd op 15/12/2010 11:11:39 door Koen -
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:25:38
 
Hipska BE

Hipska BE

15/12/2010 13:03:59
Quote Anchor link
Quote:
The return value from the function (y) is the vertical position on the page of the writing pointer, after the text has been added.

Daar staat die y= voor.

Volgens de manual moet je gewoon ezSetY(y) aanroepen, maar dat had je beiden zelf toch ook kunnen lezen in de manual?
 
Koen -

Koen -

15/12/2010 13:23:52
Quote Anchor link
Dat had ik ook al gedaan de oplossing zit hem hier in ;)

Oplossing:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$y
=$pdf->ezText(number_format($bedrag,2),12,array('justification'=>'right'));
?>


De fout:

$pdf->$y=ezText(number_format($bedrag,2),12,array('justification'=>'right'));

Maar toch bedankt voor je reactie :0)
Gewijzigd op 15/12/2010 13:26:12 door Koen -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.