PHP programma met versie manager

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

20/03/2011 13:59:01
Quote Anchor link
Goede zonnige zondag middag,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma als zend studio met een soort versie manager en met een compare functie.
Iets zoals dit: http://www.scootersoftware.com/moreinfo.php?zz=screenshot&shot=TextCompare alleen dan verwerkt in een programma als zend waar je meerdere projects kan aanmaken, en op bepaalde momenten zeggen van nou dit is een versie dus ik begin nu met een andere versie, dus dat hij dan een kopie maakt van alle bestanden en dat je later kan zien waar je aanpassingen hebt gemaakt in de bestanden door ze naast elkaar te leggen.

Er moet haast wel zo iets zijn, maar de vraag is waar?
Google doet me niet veel goeds, ik heb enkele tientallen pagina's doorlopen op verschillende zoekwoorden maar kom niet echt iets goeds tegen.


Hopelijk weet 1 van jullie iets?
Met vriendelijke groeten,
DirkJan Heinen - Heinen Design
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 21:10:10
 
Sander de Vos

Sander de Vos

20/03/2011 14:09:21
Quote Anchor link
Bedoel je iets als Subversion?
Gewijzigd op 20/03/2011 14:09:52 door Sander de Vos
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

20/03/2011 14:17:13
 
Sander de Vos

Sander de Vos

20/03/2011 14:35:41
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

20/03/2011 15:36:59
Quote Anchor link
Ja wel zo iets maar heb al een keer met tortoise svn gewerkt maar dat is totaal niet wat ik zoek, of ik het het toen verkeerd begrepen.

Ik ben echt op zoek naar een alles in 1 programma en het hoeft niet online versies bij te houden ofzo, we werken toch lokaal.

't ziet er ook allemaal zo ingewikkeld uit...
 
Write Down

Write Down

20/03/2011 15:57:04
Quote Anchor link
Netbeans? En als je een volgende versie wenst te maken: copy project. (en geef het een andere naam)
 
Sander de Vos

Sander de Vos

20/03/2011 16:02:07
Quote Anchor link
Dat is het mooie dus ook van Subversion/TortoiseSVN/VisualSVN, het doet zo ongeveer alles wat je hier boven aangeeft.

Je maakt binnen VisualSVN Server een 'Repository' aan, gooit daar je bestanden van bijvoorbeeld v1 in (via een TortoiseSVN commit).
Je kan dan (lokaal of extern) je bestanden opvragen via een 'checkout'.
Je brengt wijzigingen aan en doet een 'commit', dus je update de vorige versie.

Als je later dan wil weten wat je hebt aangepast bekijk je het log bestand, en klik je op en bestand waarvan je de wijzigingen wil weten ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.