php programmeur gezocht - spoed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

14/03/2007 09:37:00
Quote Anchor link
Goedendag,
Ik ben met spoed opzoek naar een ervaren php programmeur die voor mij een paar aanpassingen kan maken in een e-commerce programma (online shop).
Volgens de fabrikant die ik ook gevraagd heb om die aanpassingen te doen is het een uur of 5 werk, maar aangezien die pas over 2 weken tijd hebben en ik de aanpassing met spoed nodig heb (liefst vandaag nog) zoek ik dus hier naar iemand die dit kan maken.

De klus bestaat uit het toevoegen van extra velden aan een bestaande functie. Het gaat om velden voor leveranciers informatie en ik moet afhankelijk van het aantal leveranciers waar het product verkrijgbaar is 1 of meer van die velden (combinaties van meerdere velden) kunnen toevoegen.

Als je dus goede aantoonbare php/mysql ervaring hebt en direct beschikbaar bent aub even reageren. Meer info kan dan via e-mail gegeven worden.

Daniël
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 05:19:35
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/03/2007 09:38:00
Quote Anchor link
Ik zie dat het een freelance opdracht is, noem een richtprijs.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

14/03/2007 09:46:00
Quote Anchor link
Gezien het geschatte aantal uren voor deze aanpassing verwacht ik tussen de 150 en 250 euro kwijt te zijn.
Preciese bedrag wordt besproken via e-mail/msn.
En indien deze aanpassingen goed gedaan zijn heb ik nog diverse kleine aanpassingen (o.a. aan betaal systeem).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Daniel Feenstra
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

14/03/2007 09:49:00
Quote Anchor link
Let wel op! Voor de fabrikant is het een uur of 5 werk, maar die weten dan wel hoe het systeem in elkaar zit. Iemand die het systeem niet kent zal er waarschijnlijk wel langer over doen.

Elwin
 
- wes  -

- wes -

14/03/2007 09:50:00
Quote Anchor link
lijkt me redelijk. ik kan hier vanavond op zn vroegst naar kijken, dus kijk maar hoeveel haast je erbij hebt. Je kan me altijd bereiken op [email protected]
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

14/03/2007 09:57:00
Quote Anchor link
Elwin... Daar houd ik uiteraard ook wel al rekening mee. zelf verwacht ik dat iemand die het systeem niet kent er ongeveer 25% langer over zou doen.

Wes... ik kijk even aan of er meer mensen reageren en ander contact ik jou later vandaag even.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

14/03/2007 10:00:00
Quote Anchor link
Voor 250,- wil ik best een paar uurtjes voor jou aan de slag :)
Wat moet er precies gebeuren, over wat voor soort wijzigingen praten we?

[email protected]
 
- -

- -

14/03/2007 10:15:00
Quote Anchor link
Ik zou ook wel willen, vandaag alle tijd, ik ben namelijk vrij (jippie!) Ik ben alleen een beetje te laat zo te zien. Jammer.

herjantreurniet # live.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

14/03/2007 10:34:00
Quote Anchor link
He daniel ben je er weer?


Vorige keer nix meer van je gehoord.


Klaasjan

11-06-2006
Hallo,
Je krijgt zo snel mogelijk een nadere reactie van me.
Ik heb vele aanbiedingen ontvangen en ben alles even aan het bekijken momenteel.
Met vriendelijke groet

Daniël Feenstra
Worldnetshops
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

14/03/2007 11:42:00
Quote Anchor link
Wes en Herjan.... ik ben op dit moment voorzien. evengoed bedankt voor de reactie.

Klaasjan... voor zover ik weet heb ik destijds iedereen gemaild die de klus niet kreeg (en uiteraard ook degene die de klus wel kreeg (en halverwege verdwenen is)).
Indien je geen bericht van me ontvangen hebt.... mijn excuses.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.