PHP Programmeur gezocht welke wat wil bijverdienen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Frenk Tames

Frenk Tames

16/05/2016 21:05:55
Quote Anchor link
Goedenavond allemaal,

ik ben op zoek naar een redelijke tot goede php programmeur om samen met mij een website te ontwikkelen.
De website is van ons voetbalteam. Ik zal zelf het design maken in adobe photoshop.

Qua moeilijkheid valt het reuze mee (denk ik), namelijk een login maken met daarachter:

- nieuwsscript met reacties (graag beetje beveiligd voor bots)
- upload mogelijkheid voor fotogalerij
- overzicht competitiewedstrijden (laatste uitslagen en volgende wedstrijddag, stand en statistieken zoals topscorer bijv.)
- gastenboek (graag beetje beveiligd voor bots)
- contactformulier of andere mogelijkheid (graag beetje beveiligd voor bots)
- integratie van onze facebookpagina

Mijn voorkeur gaat uit naar een student die een centje wil bijverdienen. Ik heb namelijk niet al te veel budget. Ergens rond de €250,- heb ik in gedachten.

De website die we nu hebben is te vinden op www.chc4.nl

Aangezien de php code daarachter behoorlijk verouderd is en ik er geen voldoende kennis van heb zijn
er al meerdere scripts uitgezet of verwijderd door mij. Ik kan de errors er namelijk zelf niet uit krijgen :-)

Voor diegene die het leuk vind (en wat wil verdienen) om mij hiermee te helpen ontvang ik graag een email op [email protected].

Groeten,
Frenk

Edit:
Verhuisd naar het 'vacatureforum'
Gewijzigd op 16/05/2016 21:27:27 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 23:10:14
 

18/05/2016 10:19:46
Quote Anchor link
Geachte Frenk,

Ik heb u een email verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Bobby
 
Koen Hollander

Koen Hollander

18/05/2016 13:57:21
Quote Anchor link
Hey Frenk,

Ik heb er ook maar even een mailtje aan gewaagd.

Met vriendelijke groet,
Koen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.