php proxy

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels Peeren

Niels Peeren

10/01/2014 19:24:09
Quote Anchor link
Hey iedereen ,

Ik wil een script maken met php die een site bijvoorbeeld 10X bezoekt maar elke keer een nieuw IP adres generate en die IP ook gebruiken om de site te bezoeken.

Heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat? ben al een tijde op zoek maar heb nog niet iets soortgelijks gevonden.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:53:29
 
Ivo P

Ivo P

10/01/2014 20:01:01
Quote Anchor link
als je een modem hebt dat meerdere ip adressen heeft, of een server met meerdere ipadressen, dan gaat zoiets.
Anders zul je meerdere proxys moeten hebben die je gebruikt om het verkeer langs te leiden.

Klinkt niet helemaal alsof je legaal bezig bent, dan wel dat je sites wilt benaderen op de manier die de eigenaar van die site in gedachte had.
 
Niels Peeren

Niels Peeren

10/01/2014 20:50:19
Quote Anchor link
Het kan inderdaad ook op een niet al te legale manier gebruikt worden maar ik heb het momenteel nodig om mijn eigen site tijdelijk te benaderen vanaf meerdere IP adressen maar een proxy duurde me wat te lang
 
Ivo P

Ivo P

10/01/2014 20:55:32
Quote Anchor link
heb je een ziggo verbinding (inloggen op je hotspot, dat van de buren etc en je hebt al een paar extra adressen)

Via je GSM(s)
 
Local Dev

Local Dev

11/01/2014 00:04:30
Quote Anchor link
Klinkt als een brute force script die telkens een nieuw ip adres gebruikt ..
 
Willem vp

Willem vp

11/01/2014 00:53:48
Quote Anchor link
Niels Peeren op 10/01/2014 20:50:19:
maar ik heb het momenteel nodig om mijn eigen site tijdelijk te benaderen vanaf meerdere IP adressen

Dat gaat het eenvoudigst met een botnetje... ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.